Hehe, gewoon doodslaan en verder slapen. Waarom al die tijd eraan besteden?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:01 schreef Nawien het volgende:
had er afgelopen tijd ook al last van. Reden temeer om ALS je ze te pakken hebt, langzaam tot de dood volgt te martelen. Vleugels eruittrekken, pootjes afbreken, en dit afsluiten met een vlammend einde![]()
Hey dat lijkt me best geinigquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:02 schreef frenkck het volgende:
Gewoon elektrische vliegenmepper naast je bed, als je 's nachts wakker wordt door gezoem even om je hoofd meppen (in het donker) en als je een flits ziet is het goed.
Je bent gewoon niet lekker genoeg...quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:05 schreef Snakey het volgende:
Ze prikken me nooit, of ik voel die bultjes niet, dat kan ook.
Omdat ik ze altijd tegenkom als ik wakker ben. Dan vliegt er weer 1 voorbij bijvoorbeeld. Of gaan ze op je scherm/tv zitten. Slapen is slapen bij mij en dan merk ik die bulten altijd laterquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:58 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Hehe, gewoon doodslaan en verder slapen. Waarom al die tijd eraan besteden?
Zolang dat muggen betreft interesseert het me geen hol.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:11 schreef Bellah het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet lekker genoeg...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |