Hoop het niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:46 schreef __Saviour__ het volgende:
na seizoen 1 zal wel een lange pauze komen. maar da's goed voor de spanning
In Amerika is seizoen twee ondertussen al bij episode zeven, dus ik denk dat RTL7 dit redelijk naadloos aan kan laten sluiten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb eigenlijk het gevoel dat het pas een paar weken weer wordt uitgezonden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja maar er is nu een kleine pauze van 3weken aangezien ze Baseball moeten uitzendenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
In Amerika is seizoen twee ondertussen al bij episode zeven, dus ik denk dat RTL7 dit redelijk naadloos aan kan laten sluiten.
lezenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:06 schreef Syd het volgende:
Hoever zijn ze met de NLSeries ?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:08 schreef Augustina het volgende:
afl. 19. Herhaling komt trouwens vanavond op tv. Dus ze kan nog kijken.
Wil je het antwoord echt weten? Ik weet het namelijk wel.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:44 schreef Undergod het volgende:
Doet ze het of doet ze het niet.
En zo ja; wat kan ze doen?
doe maar nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:47 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Wil je het antwoord echt weten? Ik weet het namelijk wel.
Kutnoob, flikker op met je spoilersquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:19 schreef martinlutherking het volgende:Voor jullie nieuwe OP. Snap niet dat jullie de OP van de USA-topics niet overnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |