Jij was diegene die zo graag een geschiedenisvraag wilde hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:21 schreef Nesle het volgende:
Oh god, dat is alweer 2 jaar geleden.
ehm ehm
Volgens mij werd ie in het algemeen gewoon Pompeius genoemd, TD heeft het dus goedquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TrickyDick +1
hele naam is Gnaeus Pompeius geloof ik
hmmmm nu weet ik niet precies wat z'n achternaam is :S ben niet zo goed in dit soort namen
maar ik hou het erop dat TrickyDick het goed heeft
Ja als het over de 20e eeuw gaatquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij was diegene die zo graag een geschiedenisvraag wilde hoor
Dan doe je toch aan Per Seconde Wijzer meequote:Op vrijdag 29 september 2006 17:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja als het over de 20e eeuw gaat
Dat vind het leukst
Geeft nietquote:
Je mag alvast de categorie kiezen (ervan uitgaande dat ik het punt ook krijg)quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:33 schreef Nesle het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
En het is idd Gavrilo Princip![]()
U know which one I wantquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je mag alvast de categorie kiezen (ervan uitgaande dat ik het punt ook krijg)
Doe je het wel rustig aan? Anders kun je straks niet meer typen en dus ook geen puntjes halenquote:
Natuurlijkquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Doe je het wel rustig aan? Anders kun je straks niet meer typen en dus ook geen puntjes halen![]()
Er werkten ongetwijfeld meerdere mensen aan de gebouwen maar hij was de architect ervanquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:43 schreef Nesle het volgende:
[..]
Natuurlijk
Was hij niet met meerdere aan het werk met een ding?
Ja, de bouw daarvan begon in 1900 preciesquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:45 schreef wyccie het volgende:
Parc Guell?
Klopt!quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:50 schreef wyccie het volgende:
Oh trouwens, ik wil ook nog het antwoord geven op de filmvraag uit het vorige topic: Dat is The North County toch?
En vorig topic heeft iemand anders hem weer gesteld...quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:32 schreef Nesle het volgende:
Die vraag heb ik ook 2 topics gelee gesteld
NoSigar +1quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:54 schreef NoSigar het volgende:
Yoko Ono
Wat dacht jij???quote:
Nou, wyccie.quote:
Tot ziensquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:13 schreef Supersheep het volgende:
Dan weet ik t niet.
Ik ga even wat trainen en andere zooi doen, tot later mensen!
Met het tempo van de laatste 3 posts gaat het wel even duren voordat dat volgende topic er isquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:19 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Tot ziens(in het volgende deel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |