Als je supporter hebt wel...quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb dit spel sinds twee weken ontdekt en man wat verslavend is het. Mijn team heet Vulture United 1980. De eerste twee wedstrijden was het even zoeken (0-7 verlies in competitie tegen de koploper en 0-9 vriendschappelijk verlies tegen een veel beter team) maar nadat ik mijn middenveld goed heb versterkt en ook de verdediging en aanval op peil heb gebracht won ik gisteren met 5-0. Mijn middenveld is nu met afstand het sterkste in de competitie, sta nu 6e en hoop nog richting de top 4 te kruipen... nummer 1 en 2 staan met afstand bovenaan dus promotie zit er sowieso niet in....
Kan ik lid worden van de FokFederatie trouwens?
Ik zit nog in de ontdekkingsfase maar je kunt toch enkel maar kiezen voor een trainingsvorm per week?quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:51 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als je supporter hebt wel...
Ik neem aan dat je wel al iets traint? In de zin van, je hebt in die linie het maximale aantal spelers dat je kan trainen, 19 jaar of jonger en je speelt iedere week de formatie waarmee je trainingslinie maximaal bezit is? Dwz 3 aanvallers voor scoren, 4 wingers voor wing, 5 mids voor positiespel of 5 defs voor verdedigen?
ik zou het sowieso ff rustig aan doen want als ik me niet vergis sta je al 250k rood nu..quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit nog in de ontdekkingsfase maar je kunt toch enkel maar kiezen voor een trainingsvorm per week?
Heb nu nog een paar oudjes met niveau in mijn team staan... als ik wat meer geld over heb ga ik investeren in de jeugd...
268k..quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:09 schreef maniack28 het volgende:
Idd.. de truc van hattrick is:
- kies een trainingsvorm
- koop minimaal een redelijk trainer (70k ofzo toch?)
- train iedere week het maximale aantal spelers in de trainingslinie die je gekozen hebt
Het is duidelijk dat je dit nog niet hebt gedaan en als je idd al 250k rood staat zou ik maar snel beginnen
Deze snap ik niet. Hij heeft een matig/redelijk coach genomenquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:04 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
daarnaast heb je een KICK ASS!!! coach, dus doe daar je voordeel mee!!
hij heeft een matig coach die uitmuntende ervaring heeft.. ik een zwakke met redelijke ervaring...hoe oneerlijk is deze wereld hahahaquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:09 schreef maniack28 het volgende:
Idd.. de truc van hattrick is:
- kies een trainingsvorm
- koop minimaal een redelijk trainer (70k ofzo toch?)
- train iedere week het maximale aantal spelers in de trainingslinie die je gekozen hebt
Het is duidelijk dat je dit nog niet hebt gedaan en als je idd al 250k rood staat zou ik maar snel beginnen
maar hoe doe je dat dan, je traint toch automatischquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:09 schreef maniack28 het volgende:
Neem als de wiedeweerga een Redelijk/slecht coach. Waarschijnlijk heeft TheVulture die matig/redelijk gewoon aangenomen en dat is ook niet echt een goed begin.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
hij heeft een matig coach die uitmuntende ervaring heeft.. ik een zwakke met redelijke ervaring...hoe oneerlijk is deze wereld hahaha
Das voor een goed coach oelewapperquote:
Heb ik nu eigenlijk wel een goede coach dan? En hoe train ik optimaal? Ik train sinds vorige week op positiespel.... moet ik dan nog specifiek spelers selecteren?quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
hij heeft een matig coach die uitmuntende ervaring heeft.. ik een zwakke met redelijke ervaring...hoe oneerlijk is deze wereld hahaha
was een ruwe schatting, sorryquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik sta trouwens 207.000 in de min op het moment... geen 250.000
Ja die heb ik aangenomen inderdaad. maar als ik er nu nog een redelijke coach overheen aanneem kom ik helemaal in de financiele problemen denk ikquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:12 schreef Lennox het volgende:
Neem als de wiedeweerga een Redelijk/slecht coach. Waarschijnlijk heeft TheVulture die matig/redelijk gewoon aangenomen en dat is ook niet echt een goed begin.
ja, is dat echt zo'n verbetering?? een redelijke coach met slechte ervaring kost 79k.... doen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:12 schreef Lennox het volgende:
[..]
Neem als de wiedeweerga een Redelijk/slecht coach. Waarschijnlijk heeft TheVulture die matig/redelijk gewoon aangenomen en dat is ook niet echt een goed begin.
Je hebt je duidelijk niet ingelezen.... zucht...quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
maar hoe doe je dat dan, je traint toch automatisch
quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:15 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
ja, is dat echt zo'n verbetering?? een redelijke coach met slechte ervaring kost 79k.... doen?
Juist keepers niet noemen. Omdat ie een beginnend coach is, moeten we zo'n gigantische blunder voorkomen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:10 schreef Lennox het volgende:
[..]
Deze snap ik niet. Hij heeft een matig/redelijk coach genomen![]()
![]()
en dat verdient alleen maar billenkoek. Redelijk/slecht is het antwoord voor elke beginnende club. Immersch trainen = geld verdienen (of was dat vroegah het geval
)?
In ieder geval.. Stel een fatsoenlijk trainingsprogramma samen. Switch NIET elke week van training, maar ga 1 linie lekker trainen. Spitsen, middenvelders, vleugels of verdedigers bijvoorbeeld (keepers ook nog noemen omdat 1 bepaald persoon die hier traint?)
kom ik dan niet in de problemen door zijn slechte ervaring?quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:18 schreef Lennox het volgende:
[..]
![]()
Met een redelijk trainer en een paar assistenten kan je pas echt gaan trainen. In een week of 7,8 moet een speler dan zeker stijgen (als hij erg laag zit bij aankoop)
Leiderschap is dat hequote:Op maandag 2 oktober 2006 19:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
kom ik dan niet in de problemen door zijn slechte ervaring?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |