Oeh, die schijnen idd heel erg kut te zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:50 schreef PM-girl het volgende:
Pfff, beenweeën.
Je moet het UWV achter zijn kont aan zitten, maar dat is met alles van het UWV.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:24 schreef Mwanatabu het volgende:
Hee, zijn er nog mensen met opbeurende verhalen over het UWV en zwangerschapsverlof hier?
Ik hoor van de ene na de andere collega dat ze gewoon maanden zonder geld zaten omdat het UWV ze lachend liet hangen en ik begin m nu al te knijpen en dat wil ik niet.
Randstad heeft de hele handel al opgestuurd, dus wat dat betreft mag het geen verrassing wezen straksquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:45 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je moet het UWV achter zijn kont aan zitten, maar dat is met alles van het UWV.
Misschien het UWV nu al bellen met de vraag of ze weten dat je zwanger bent en hoe het dan zit met verlof.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:46 schreef Lishe het volgende:
UWV betaald je toch uit tijdens je zwangerschapsverlof? In dat geval is het hier helemaal goed gegaan Mwanatabu. (Zie die zon doorbreken tijdens mijn berichtje...)
en vooral niet boos worden... dan hangen ze gewoon opquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:45 schreef Anitra het volgende:
[..]
Je moet het UWV achter zijn kont aan zitten, maar dat is met alles van het UWV.
Misschien het UWV nu al bellen met de vraag of ze weten dat je zwanger bent en hoe het dan zit met verlof.
Met mijn vorige zwangerschap heb ik het gewoon heel ver van tevoren aangevraagd allemaal. Ik werkte via Randstad en kreeg de uitkering van het UWV. Het kwam netjes aan het begin van mijn verlof en ook netjes iedere week. Nu heb ik de aanvraag alweer lang en breed bij het UWV liggen, maar nu betaalt mijn werkgever mij gewoon door en betaalt het UWV hen uit. Is voor mij gewoon wat makkelijker qua papierwerkquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:24 schreef Mwanatabu het volgende:
Hee, zijn er nog mensen met opbeurende verhalen over het UWV en zwangerschapsverlof hier?
Ik hoor van de ene na de andere collega dat ze gewoon maanden zonder geld zaten omdat het UWV ze lachend liet hangen en ik begin m nu al te knijpen en dat wil ik niet.
Heb je ook recht op hoor. Weet niet of je na je verlof terug gaat naar je werkgever? Zo niet dan moet je wel op tijd je WW aanvragen anders loop je kans dat dat heel lang op zich laat wachten. Ik heb 2 weken voor het einde van mijn zwangerschapsverlof WW aangevraagd en dat loopt nu gelukkig wel goed...quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Randstad heeft de hele handel al opgestuurd, dus wat dat betreft mag het geen verrassing wezen straks
Maar dat was met een collega van me ook zo, en toen wisten ze er toch weer een circus omheen te breien waar je u tegen zegt.
Tevens loopt mijn contract precies af op het moment dat ik met verlof gaat, verwacht dat ze daar nog wat over te zeuren hebben, ondanks dat ik volgens de wet dan gewoon recht heb op verlof.
Ik ook nietquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:12 schreef leentje2907 het volgende:
[..]
Heb je ook recht op hoor. Weet niet of je na je verlof terug gaat naar je werkgever? Zo niet dan moet je wel op tijd je WW aanvragen anders loop je kans dat dat heel lang op zich laat wachten. Ik heb 2 weken voor het einde van mijn zwangerschapsverlof WW aangevraagd en dat loopt nu gelukkig wel goed...
Je hebt zeker recht op dat verlof!quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Randstad heeft de hele handel al opgestuurd, dus wat dat betreft mag het geen verrassing wezen straks
Maar dat was met een collega van me ook zo, en toen wisten ze er toch weer een circus omheen te breien waar je u tegen zegt.
Tevens loopt mijn contract precies af op het moment dat ik met verlof gaat, verwacht dat ze daar nog wat over te zeuren hebben, ondanks dat ik volgens de wet dan gewoon recht heb op verlof.
Daar heb ik ook gezooi mee gehad. Bleek dat UWV niet in het systeem had gezet dat ik niet meer in dienst was bij de ex-werkgever. Mijn uitkering werd dus vrolijk op de rekening van ex-werkgever gestort.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Irritant he. Mijn vorige werkgever belde later of ik terug wilde komen.....quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik ook niet
Heb het idee dat ze hier wel willen, maar garanties kan ik wat dat betreft niet krijgen. Goeie tip dus van die WW.
Heb deze week gesprek over mijn vervanging en ga dan ook even hengelen naar evt. vervolgopdracht na het verlof, maar grote kans dat chef mij niks kan zeggen vooralsnog.
Van harte gefeliciteerd en welkom! Nieuwe aanwas!!! Spannend!quote:Op maandag 2 oktober 2006 17:45 schreef Ellesje het volgende:
Ik mag hier nu ook gezellig mee gaan kletsen! Had me al voorgesteld in het voorstel topic. Ben vandaag precies 14 weken zwanger, en uitgerekend op 02 april 2007. Dus heb nog even te gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |