Heb je iig gezelschap!quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:20 schreef Stiekemurd het volgende:
Nee ben nog niet beneden geweest. Heb wel zin een broodje haha
Ben altijd wel rond half 4 wakker....Ga zo vriendlief maar wakker maken, is F1 liefhebber en er is zometeen een race...... Sja je moet wat.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:02 schreef Moonah het volgende:
Dag dames van de slechte-slapers-club!
Waar zijn jullie nou?
Idd helaas...quote:Op zondag 1 oktober 2006 07:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk 'Moonah om 05.30, er is actie!'
Maar helaas...
Mijn gyn vertelde laatst een hilarisch verhaal.quote:Op zondag 1 oktober 2006 09:28 schreef PM-girl het volgende:
"als de vroedvrouw te laat komt en het hoofdje zichtbaar is, NIET nog vlug de vroedvrouw gaan bellen, maar het kindje opvangen!"
Hihi, mijn moeder liet mijn vader ook eens voelen, bij mij was dat geen probleem, maar toen hij bij de geboorte van mijn zus ineens iets heel ergs raar voelde was hij toch ff in paniek. Het bleek gewoon een harig hoofdje te zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:23 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mijn gyn vertelde laatst een hilarisch verhaal.
In het begin van haar opleiding kwam er een telefoontje binnen van een paniekerige aanstaande vader.
"Wat moeten we doen, mijn vrouw heeft al 10 cm ontsluiting!!"
"Hoe weet u dat mijnheer?"
Wat bleek, het hoofdje stond al en hij had dat met een centimeter opgemeten...![]()
Hmm die hadden we moeten wetenquote:Op zondag 1 oktober 2006 09:28 schreef PM-girl het volgende:
"als de vroedvrouw te laat komt en het hoofdje zichtbaar is, NIET nog vlug de vroedvrouw gaan bellen, maar het kindje opvangen!"
Ik was ook wakker. Mja, ik had een kind op de arm, en geen hand meer over om te Fokken. Sorry...quote:Op zondag 1 oktober 2006 05:02 schreef Moonah het volgende:
Dag dames van de slechte-slapers-club!
Waar zijn jullie nou?
Spannend PM!quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:53 schreef PM-girl het volgende:
Mmm, het rommelt nu letterlijk in mijn buik, wat je normaal in je darmen kan voelen, gebeurt nu boven in mijn buik. Daarbij is mijn buik aardig hard.
Ik heb zelf telkens gegokt op vandaag, maarja, het zal wel niet!
Overigens, Snoopy mis ik nog!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |