abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 oktober 2006 @ 11:58:57 #251
24188 Belana
kloon van belana
pi_42306869
Och PM, meid, ik denk aan je!! zet hem op hoor!
stormy waters...
sailin'
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:02:49 #252
62233 Jelief
ikke lief!
pi_42307004
een live bevalling! Pm, zet hem op meid het gaat je lukken. Is een snoepje of pepermuntje wel te doen?

En Snoop heeft een meisje! gefeli,ik benbenieuwd naar naam en foto
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:13:36 #253
11682 Moonah
Jolie femme
pi_42307366
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:50 schreef PM-girl het volgende:
Pfff, beenweeën.
Oeh, die schijnen idd heel erg kut te zijn.
Helpt het als je vriend je benen masseert? (Stond in "Duik in je weeën").
Of kun je geen aanraking verdragen?
Sterkte!!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_42307401
PM straks heb je je kleine wondertje lekker vast en inderdaad elke wee die geweest is komt NOOOOIIITTT meer terug.

Snoopy van harte met je dochter en wat een supersnelle bevalling...

Vanmorgen de intake voor de kraamzorg gehad en het enige wat nog niet goed was was dat ons bed nog te laag stond. Hij staat nog niet op klossen namelijk. Ben ook nog maar 34 weken en een paar daagjes.

Hier na een paar hectische weken alles weer rustig en kunnen we terugkijken op een mooie begrafenis van mijn opa.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_42307541
Oe, ik wilde net gaan liggen op bed, maar ik ga tussendoor wel even F5-en. Spannend PM-girl! Je kunt het!

En Snoopy een dochter, wat fijn en wat snel
Eva
pi_42307567
Snoopy gefeliciteerd met jullie dochter!
En weer zo'n snelle bevalling
Hopenlijk niet zo veel last van naweeen.

PM-girl zet hem op!
pi_42307644
Hee, zijn er nog mensen met opbeurende verhalen over het UWV en zwangerschapsverlof hier?
Ik hoor van de ene na de andere collega dat ze gewoon maanden zonder geld zaten omdat het UWV ze lachend liet hangen en ik begin m nu al te knijpen en dat wil ik niet.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:26:56 #258
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_42307678
Wat is een te hoge bloeddruk?
Vanmorgen op controle geweest. Moet vanaf nu elke week komen, en elke keer urine meenemen.
Ben toch weer omhoog gegaan. Zat nu op 140/90.
Wat zijn de consequenties, en wat kan ik doen om het een en ander voor te zijn?
Ze was een beetje vaag.

Knidje was wel goed ingedaald.
Ze schat op een 6 a 6.5 ponder.
pi_42307907
Snoopy gefeliciteerd met je dochter!

En PM-girl ook al aan het bevallen! Je kan het!
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:35:30 #260
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_42307908
PM_ veel succes!!!
pi_42308178
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:24 schreef Mwanatabu het volgende:
Hee, zijn er nog mensen met opbeurende verhalen over het UWV en zwangerschapsverlof hier?
Ik hoor van de ene na de andere collega dat ze gewoon maanden zonder geld zaten omdat het UWV ze lachend liet hangen en ik begin m nu al te knijpen en dat wil ik niet.
Je moet het UWV achter zijn kont aan zitten, maar dat is met alles van het UWV.
Misschien het UWV nu al bellen met de vraag of ze weten dat je zwanger bent en hoe het dan zit met verlof.
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:46:25 #262
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_42308213
Zet um op PM-girl! Je kunt het!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:46:32 #263
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_42308219
UWV betaald je toch uit tijdens je zwangerschapsverlof? In dat geval is het hier helemaal goed gegaan Mwanatabu. (Zie die zon doorbreken tijdens mijn berichtje... )
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:58:58 #264
35189 Troel
scherp en bot
pi_42308659
Gefeliciteerd snoopy!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:03:20 #265
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_42308792
Als het goed is betaald niet het UWV mij uit, maar het bestuur van mijn school.
Maar dat weet ik ook nog niet zeker, dat is van horen zeggen. Als het UWV uit zou betalen krijg ik waarschijnlijk te weinig.
pi_42308817
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:45 schreef Anitra het volgende:

[..]

Misschien het UWV nu al bellen met de vraag of ze weten dat je zwanger bent en hoe het dan zit met verlof.
Randstad heeft de hele handel al opgestuurd, dus wat dat betreft mag het geen verrassing wezen straks
Maar dat was met een collega van me ook zo, en toen wisten ze er toch weer een circus omheen te breien waar je u tegen zegt.
Tevens loopt mijn contract precies af op het moment dat ik met verlof gaat, verwacht dat ze daar nog wat over te zeuren hebben, ondanks dat ik volgens de wet dan gewoon recht heb op verlof.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_42308885
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:46 schreef Lishe het volgende:
UWV betaald je toch uit tijdens je zwangerschapsverlof? In dat geval is het hier helemaal goed gegaan Mwanatabu. (Zie die zon doorbreken tijdens mijn berichtje... )
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:08:08 #268
152171 leentje2907
Mahre's & Ninthe'
pi_42308904
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:45 schreef Anitra het volgende:

[..]

en vooral niet boos worden... dan hangen ze gewoon op
ik heb niet zulke goede ervaringen met UWV, al moet ik zeggen dat de bevallings- en zwangerschapsuitkering wel meestal op tijd waren maar de WW is een ramp...
gewoon veel bellen.... en veel geduld hebben....
pi_42308950
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 12:24 schreef Mwanatabu het volgende:
Met mijn vorige zwangerschap heb ik het gewoon heel ver van tevoren aangevraagd allemaal. Ik werkte via Randstad en kreeg de uitkering van het UWV. Het kwam netjes aan het begin van mijn verlof en ook netjes iedere week. Nu heb ik de aanvraag alweer lang en breed bij het UWV liggen, maar nu betaalt mijn werkgever mij gewoon door en betaalt het UWV hen uit. Is voor mij gewoon wat makkelijker qua papierwerk
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:12:47 #270
152171 leentje2907
Mahre's & Ninthe'
pi_42309006
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:04 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Randstad heeft de hele handel al opgestuurd, dus wat dat betreft mag het geen verrassing wezen straks
Maar dat was met een collega van me ook zo, en toen wisten ze er toch weer een circus omheen te breien waar je u tegen zegt.
Tevens loopt mijn contract precies af op het moment dat ik met verlof gaat, verwacht dat ze daar nog wat over te zeuren hebben, ondanks dat ik volgens de wet dan gewoon recht heb op verlof.
Heb je ook recht op hoor. Weet niet of je na je verlof terug gaat naar je werkgever? Zo niet dan moet je wel op tijd je WW aanvragen anders loop je kans dat dat heel lang op zich laat wachten. Ik heb 2 weken voor het einde van mijn zwangerschapsverlof WW aangevraagd en dat loopt nu gelukkig wel goed...
pi_42309123
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:12 schreef leentje2907 het volgende:

[..]

Heb je ook recht op hoor. Weet niet of je na je verlof terug gaat naar je werkgever? Zo niet dan moet je wel op tijd je WW aanvragen anders loop je kans dat dat heel lang op zich laat wachten. Ik heb 2 weken voor het einde van mijn zwangerschapsverlof WW aangevraagd en dat loopt nu gelukkig wel goed...
Ik ook niet
Heb het idee dat ze hier wel willen, maar garanties kan ik wat dat betreft niet krijgen. Goeie tip dus van die WW.
Heb deze week gesprek over mijn vervanging en ga dan ook even hengelen naar evt. vervolgopdracht na het verlof, maar grote kans dat chef mij niks kan zeggen vooralsnog.
pi_42309386
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:04 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Je hebt zeker recht op dat verlof!
De WW mag dan pas beginnen na je verlof, want zwangerschapsverlof gaat voor alles!
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:36:24 #273
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_42309562
Allereerst Snoopy, van harte gefeliciteerd met je dochter . Wat een supersnelle bevalling zeg !

PM, zet hem op meid!!! je kunt het.

Voor wat betreft het UWV is het hier ook helemaal verkeerd gegaan. Ik heb in juni al alle benodigde documenten door het uitzendbureau laten opsturen, maar had in augustus nog niets gehoord. Voor de zekerheid heb ik het allemaal nog een keer laten opsturen, krijg ik 14 september bericht van het UWV dat ze mijn aanvraag hebben ontvangen, maar dat de zwangerschapsverklaring ontbreekt tewijl ik heel zeker weet dat deze erbij zat. Na een telefoontje met het UWV bleek dit inderdaad toch het geval te zijn. Op zijn vroegst hoor ik half oktober of ik recht heb op een zwangerschapsuitkering!!!!! lekker dan, al die tijd zit ik dus nu zonder geld. Denk je alles geregeld te hebben zeg. Stomme UWV.
pi_42309821
Snoopy, van harte gefeliciteerd met je dochter

PM, wat spannend en zet h'm op!!!!!

Voor de rest gaat het hier allemaal goed, m'n buik begint nu echt te groeien, en ik voel onze hummel heerlijk ronddobberen. Wat een heerlijk gevoel is dat toch.
pi_42310452
Pm,heb je een stoel met rugleuning?Die achterste voren neerzetten,erop gaan zitten en je vriendje in je rug duwen.Of kan je dat niet hebben Kan ie toch wat doen Succes!
Groetjes,Minoes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')