Volgens mij beantwoord je hier je eigen vraag.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:44 schreef Flem het volgende:
Maar, waarom praten veel van deze moeders tegen hun kiddo's zo vaak over zichzelf in de derde persoon enkelvoud? Het is immer 'geef maar aan mama' en 'dat doet mama wel'. Wat is er mis met geef maar aan MIJ' en 'dat doe IK wel'? Willen deze vrouwen per se dat hun Charlotte of Tjeerd-Paul (hun kinderen hebben vaak dit soort namen) als eerste woord 'mama' zegt, of dat ze hen tot hun 38ste 'mama' blijven noemen?
Achnee:s dat meen je toch niet hequote:Ik kan er met m'n kop niet bij en wil zo'n vrouw op zo'n moment eigenlijk aanvliegen
Me too! Of naja "mam". En mijn mama noemt haar mama ook nog steeds "mam".quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik noem m'n moeder nogsteeds mama
Geef maar aan papa, nee niet daarin dat is voor je andere papaquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:59 schreef GioStyle het volgende:
Jij hebt zeker nooit een mama gehad.
Jawel; nog steeds trouwens. En zij heeft er ook een hekel aan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:59 schreef GioStyle het volgende:
Jij hebt zeker nooit een mama gehad.
bij mij ook, maar mijn opa word wel opa genoemt door mijn oma. en andersom hetzelfde, vandaar dat ik hun namen nooit wist.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:59 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Me too! Of naja "mam". En mijn mama noemt haar mama ook nog steeds "mam".
Dat klinkt net alsof ze in de gevangenis ofzo hebben gezeten :/quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:04 schreef bolletje_25 het volgende:
Pap en mam
Pa en ma zeg ik wel eens.
Wat heb jij tegen mensen die in de gevangenis hebben gezeten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat klinkt net alsof ze in de gevangenis ofzo hebben gezeten :/
Niks maar vind het nogal asociaal klinkenquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:12 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen mensen die in de gevangenis hebben gezeten.
omdat?quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:39 schreef JDude het volgende:
Ik noem m'n ouders al van kinds af aan bij hun voornaam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |