mogelijkheid.. maar ik denk dat je wel snapt dat het gewoon irritant is.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Hij was vast homo, dat hij z'n vrouwelijke kant liet zien
Welke school?quote:Woonplaats: Zwolle
Zei iemand tegen jou dan dat je een pet op had en dat je een gare broek aan hadquote:
idd welke school?quote:
hehe dat wil ik nog steeds een keer tegen iemand zeggen..... gewoon heel droog kijken en dan recht in zijn gezicht : "Je moeder heeft een baard!"quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:25 schreef Nawien het volgende:
Om wat voor grap ging het? als je gezegd had dat zijn moeder een baard heeft, kan ik begrijpen dat ie gaat tieren en schuimbekken![]()
Nee,quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:37 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Zei iemand tegen jou dan dat je een pet op had en dat je een gare broek aan had
Oh okee, dacht dat je nog op de middelbare zatquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:42 schreef KopieerMachine het volgende:
Deltion jeweet
ey gozer vanuit amsterdam nog steeds op fok! we moeten weer eens gaan pilsen man. alleen niet net als gister... met zelfgestookte drank, fransen en blowen....quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:24 schreef De_Ananas het volgende:
Lollerbakkes
Dat droog kijken wordt heeeeeeel moeilijk, wetende wat je gaat zeggenquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe dat wil ik nog steeds een keer tegen iemand zeggen..... gewoon heel droog kijken en dan recht in zijn gezicht : "Je moeder heeft een baard!"
maar dat is vaker zo. Die dingen die nergens op slaan kunnen zo grappig zijnquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:00 schreef KopieerMachine het volgende:''Je moeder heeft een baard'' eigelijk slaat het nergens op
maar hijs fijn jeweets
Dat gebeurt al als je naar ze kijktquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:03 schreef KopieerMachine het volgende:
'kweet man.. moet je tegen een mocro zeggen ofzo.. gegarandeerd dat ie flipt
nee.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:15 schreef Cool_Runner het volgende:
Jij wou zelf ook zon strakke NBA-pet© zeker?
jij snapt het.. maar zeg nou zelf het is toch gewoon irritant.quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:31 schreef Natalie het volgende:
Dat komt omdat sommige 'mannen' mietjes zijn. Door bepaalde kleding te dragen, denken ze heel wat te zijn, maar als je dan met ze praat, ontdek je als snel dat 't vooral een schild is
Dat ís het ook.quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:53 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
jij snapt het.. maar zeg nou zelf het is toch gewoon irritant.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat ís het ook.
Met dat soort lui moet je vooral medelijden hebben.
Combinatie van:quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:19 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
hij stond zo echt tjah van ''Ik ben de man.. de pimp'' maar die kerel die ging al helemaal aanstellen toen ik zei dat ie een wigger was
![]()
Dan vraag ik me af.. waar is het fout gegaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |