mogelijkheid.. maar ik denk dat je wel snapt dat het gewoon irritant is.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Hij was vast homo, dat hij z'n vrouwelijke kant liet zien
Welke school?quote:Woonplaats: Zwolle
Zei iemand tegen jou dan dat je een pet op had en dat je een gare broek aan hadquote:
idd welke school?quote:
hehe dat wil ik nog steeds een keer tegen iemand zeggen..... gewoon heel droog kijken en dan recht in zijn gezicht : "Je moeder heeft een baard!"quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:25 schreef Nawien het volgende:
Om wat voor grap ging het? als je gezegd had dat zijn moeder een baard heeft, kan ik begrijpen dat ie gaat tieren en schuimbekken![]()
Nee,quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:37 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Zei iemand tegen jou dan dat je een pet op had en dat je een gare broek aan had
Oh okee, dacht dat je nog op de middelbare zatquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:42 schreef KopieerMachine het volgende:
Deltion jeweet
ey gozer vanuit amsterdam nog steeds op fok! we moeten weer eens gaan pilsen man. alleen niet net als gister... met zelfgestookte drank, fransen en blowen....quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:24 schreef De_Ananas het volgende:
Lollerbakkes
Dat droog kijken wordt heeeeeeel moeilijk, wetende wat je gaat zeggenquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe dat wil ik nog steeds een keer tegen iemand zeggen..... gewoon heel droog kijken en dan recht in zijn gezicht : "Je moeder heeft een baard!"
maar dat is vaker zo. Die dingen die nergens op slaan kunnen zo grappig zijnquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:00 schreef KopieerMachine het volgende:''Je moeder heeft een baard'' eigelijk slaat het nergens op
maar hijs fijn jeweets
Dat gebeurt al als je naar ze kijktquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:03 schreef KopieerMachine het volgende:
'kweet man.. moet je tegen een mocro zeggen ofzo.. gegarandeerd dat ie flipt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |