afgefikte manege voor verstandelijk gehandicapten ? schiet mij dan binnenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:28 schreef Gizlijntje het volgende:
Ja op zich wel, is recentelijk nog in het nieuws geweest (maar dat zal redelijk lokaal zijn geweest)
maar waar dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
afgefikte manege voor verstandelijk gehandicapten ? schiet mij dan binnen
Hmm, je ging wel eens mountainbiken in de buurt van Gieten?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:28 schreef Gizlijntje het volgende:
Ja op zich wel, is recentelijk nog in het nieuws geweest (maar dat zal redelijk lokaal zijn geweest)
'k Zal beetje helpen inderdaadquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Hmm, je ging wel eens mountainbiken in de buurt van Gieten?
Het is dus goedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 06:47 schreef Rockfire het volgende:
Strokartonfabriek De Toekomst in Scheemda. Hier zijn scenes van Zwartboek opgenomen.
Overigens dacht ik dat we hadden afgesproken om de foto's niet meer te roteren? Dat is nu dus wel het geval, hierdoor heb ik er een aantal keren overheen gekeken.
Ja, nu je het zegtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 06:47 schreef Rockfire het volgende:
Strokartonfabriek De Toekomst in Scheemda. Hier zijn scenes van Zwartboek opgenomen
Zo trek je niet snel nieuwe users aan hèquote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:26 schreef scarefreak het volgende:
Ik gok omdat meerendeel van de users in dit topic daar roots hebben
Klopt!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:16 schreef Impry het volgende:
Clauscentrale bij Maasbracht.
Zo beter?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:15 schreef Duvel het volgende:
Waarom is het gros van de raadsels hier van Noord-Nederlandse aard eigenlijk?
Valt wel mee. Als je in de OP kijkt dan zie je dat Noord NL ondervertegenwoordigd is. Ik heb een paar Noord-NL opgaves er tegenaan gegooid om juist dat een beetje te verhelpenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:15 schreef Duvel het volgende:
Waarom is het gros van de raadsels hier van Noord-Nederlandse aard eigenlijk?
Het is je vergevenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:39 schreef Gizlijntje het volgende:
Overigens: niet-roteren-afspraak zal ik gemist hebben omdat ik een newbie ben en niet alles heb doorgelezen -en was niet eens bewust ook nog trouwens. Excuus!
Ah ok, ik kom op een rottig moment binnenvallen dus!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Valt wel mee. Als je in de OP kijkt dan zie je dat Noord NL ondervertegenwoordigd is. Ik heb een paar Noord-NL opgaves er tegenaan gegooid om juist dat een beetje te verhelpen
Nee hoor, zo te lezen had je nog niet door hoe mooi het Noorden is, kun je 't mooi even bekijkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ah ok, ik kom op een rottig moment binnenvallen dus!
Klopt!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
'T Hilgelo bij Winterswijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |