quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:42 schreef Dickbride het volgende:
Cry wolf?
Nee maar er wordt wel verwacht van je dat jij het maar even voorschiet elke maand!!!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:57 schreef Allanon666 het volgende:
Huilie![]()
![]()
Ik krijg als als salarisadministrateur de schurft van mensen als jij.. Wouw een bedrag een week te laat ontvangen: the horror![]()
Als je een mailing doet voor iets anders reagen ze zelf maanden te laat maar als ze hun centjes een dag te laat ontvangen hangen ze gelijk aan de telefoon.
Ja hoe dan?quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:53 schreef Morningwood het volgende:
Je levert je kaart toch gewoon persoonlijk in lampe lul..
de post zou het maar kwijt raken. zoals nu
In het verlden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:03 schreef Razor21 het volgende:
[..]
En het is altijd goed gegaan,....
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:08 schreef Deetch het volgende:
[..]
In het verlden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Gewoon zsm betalen hond! Jullie salaris jojo's doen altijd net of de andere medewerkers hun geld bij jullie gratie mogen krijgen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:57 schreef Allanon666 het volgende:
Huilie![]()
![]()
Ik krijg als als salarisadministrateur de schurft van mensen als jij.. Wouw een bedrag een week te laat ontvangen: the horror![]()
Als je een mailing doet voor iets anders reagen ze zelf maanden te laat maar als ze hun centjes een dag te laat ontvangen hangen ze gelijk aan de telefoon.
Hond?? en met zo een gedrag durf je anderen nog te beschuldigen van superieure trekjes??quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:28 schreef Yay het volgende:
[..]
Gewoon zsm betalen hond! Jullie salaris jojo's doen altijd net of de andere medewerkers hun geld bij jullie gratie mogen krijgen.
Trage salarisadministrateurs met ambtenaresketrekjes![]()
Talpa![]()
Robert Jensen![]()
Ja dat kan ik eens voorleggen..is toch elke maand hetzelfde....bedankt voor de tip geen eens aan gedachtquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:37 schreef Allanon666 het volgende:
[..]
Hond?? en met zo een gedrag durf je anderen nog te beschuldigen van superieure trekjes??
Razor: moet je elke maand je reiskosten declareren? Waarom maken ze daar geen permanente betaling van dan????
Ik vind het inderdaad vreemd dat mensen van maand tot maand leven en in gigantische problemen komen doordat hun slaris een dag te laat gestort worden. Dan is er naar mijn idee toch iets meer aan de handquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien dat het jou vreemd is, maar sommige mensen moeten rekeningen betalen.
Trouwens: het is niet zo dat we hier een pakhuis vol met geld hebben en dat we met kruiwagens vol centjes de mensen moeten betalen. het is een geautomatiseerde systeem waarin de "salarisbetalingsdagen" al een jaar van te voren vast staan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:28 schreef Yay het volgende:
[..]
Gewoon zsm betalen hond! Jullie salaris jojo's doen altijd net of de andere medewerkers hun geld bij jullie gratie mogen krijgen.
Trage salarisadministrateurs met ambtenaresketrekjes![]()
Talpa![]()
Robert Jensen![]()
Niet aangetekend verstuurd, dus één keer raden wie er verantwoordelijk en dus de spreekwoordelijke lul is?quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:29 schreef Razor21 het volgende:
Sterf de hoerende Astor...![]()
![]()
Vorige week woensdag mijn treinkaart opgestuurd van de maand augustus.
Toch ongeveer 180 euro waard.
Gisteren stond er nog niets op mijn rekening. Het gaat namelijk al 8 maanden goed staat er meestal 2 dagen later op.
Dus ik mail net met die gasten :
Nou nee ik zou niet weten heb geen post gezien van jou met je treinkaartes.
![]()
Ja en nu? Het gaat godverdomme al 8 maanden goed en nu net als ik zondag richting Alanya ga dus het geld goed kan gebruiken is het plotseling niet ontvangen.
Krijg de Astor.
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon eerst kopietjes maken en dan pas opsturen. Aangetekend versturen hoeft niet, moet je ook nog eens voor naar het postkantoor, tenzij de baas ook dat vergoed.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:22 schreef Rio het volgende:
[..]
Niet aangetekend verstuurd, dus één keer raden wie er verantwoordelijk en dus de spreekwoordelijke lul is?
Niets moet, heb ik ook niet beweerd. Dan ben je echter wel van je verantwoordelijkheid af, dat is lekker als je weet dat de Wet van Murphy op de loer ligt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:25 schreef anarchitect het volgende:
[..]
Gewoon eerst kopietjes maken en dan pas opsturen. Aangetekend versturen hoeft niet, moet je ook nog eens voor naar het postkantoor, tenzij de baas ook dat vergoed.
Aangetekend is inderdaad onzin. Gewoon kopie's maken voor het opsturen zodat je daarop kan terugvallen. Kopie's vernietig je zodra het betaald is. Waterdicht systeem dat ik al jaren zo gebruik.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:25 schreef anarchitect het volgende:
Gewoon eerst kopietjes maken en dan pas opsturen. Aangetekend versturen hoeft niet, moet je ook nog eens voor naar het postkantoor, tenzij de baas ook dat vergoed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |