HUH ???quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:36 schreef demins het volgende:
Op Talpa: MORGENAVOND (ZATERDAG) BIG BROTHER MEETS DE GOUDEN KOOI !!!! (21.00 uur)![]()
BB gaat op bezoek (feestje) bij De Gouden Kooi. Ze moeten wel zelf toastjes meebrengen, daar is iets mee mis gegaan bij het bestellen in DGK.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:39 schreef Capaja het volgende:
[..]
HUH ???
wat meot ik me daar bij voorstellen ?
Volgens mij was ie zijn piemel aan het wassen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:44 schreef debuurvrouw het volgende:
wtf was jeroen nou aan het doen bij de wastafel?![]()
ik werp een blik op de streams, zo op de blote gat van Jeroen.maar wat ie nou stond te doen?
om daarna onder de douche te stappen? da's dubbel op...quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:45 schreef tonja het volgende:
Volgens mij was ie zijn piemel aan het wassen.
dat viel mij ook al opquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:45 schreef Day het volgende:
Vriendin, E10?
Je houdt toch niet meer van d'r?
Oh, ik zag m onder de douche aan zijn leuter peuteren.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
om daarna onder de douche te stappen? da's dubbel op...
Ja ik ook, van mij mogen ze opstaan, dat brengt weer beetje leven in brouwerij (hoop ik)quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:54 schreef tonja het volgende:
Ik hoop dat semih en tijn zo opstaan. Ik zit met smart op de volgende clash te wachten![]()
jah misschien wel. En dan krijgen de BB bewoners beelden te zien van mensen die aan het sexen, flirten en feesten zijn... Met aan het einde kijkcijfers BB: 274.000 gemiddeld. kijkcijfers DGK 832.000 (ik noem maar wat....)quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:41 schreef petraa het volgende:
vroeg ik me ook al af ??? krijgen de bewoners de beelden van de gouden kooi soms te zien ?
bofferdquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:58 schreef Kinga het volgende:
me streams hangen vast op dit:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |