Hij zit er blijkbaar echt mee, hij kan niet tegen die gespannen sfeer. Kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:56 schreef Nostalgist het volgende:
Is Tijn tactisch bezig om een sterke speler eruit te werken ?
Hij nam alle problemen mee naar huis. Hij verveelde zijn collega's dagelijks met zijn problemen....quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:57 schreef Day het volgende:
Ik begin nu te begrijpen waarom Tijn geen politie-agent kon zijn.
Nog ff een iedereen heeft daarhoofdluis ik zie iedereen met dat mutsje lopenquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:56 schreef HiDiHo het volgende:
mag ie nu wel een muts op ?
[afbeelding]
Laat hem dan gaan praten met Semih, liever ff knallen, dan dit energievretende gejank....quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij zit er blijkbaar echt mee, hij kan niet tegen die gespannen sfeer. Kan ik me wel iets bij voorstellen.
Semih loopt dan weg, heh, Tijn wil wel.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Laat hem dan gaan praten met Semih, liever ff knallen, dan dit energievretende gejank....
Maar het was wel ff spannend !!quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:59 schreef arneaux het volgende:
Dus ze is niet zwanger en er is geen feestje met DGK bewoners.
Nee, Tijn wil ook niet!quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Semih loopt dan weg, heh, Tijn wil wel.
Laat Egbert dan zijn confrontatie eens aangaan...... Maar nee, zal morgen wel worden.... Eerst maar een gezellig feestje...quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Semih loopt dan weg, heh, Tijn wil wel.
Wat ik uit Semih's verhaal heb begrepe noemde hij Janine's verkeerde/foute knijpers 'hoerentroep'.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:59 schreef Morwen het volgende:
Semih zei hoerentroep????
Die van Janine en Sabrina's werk ook...quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:02 schreef Day het volgende:
[..]
Wat ik uit Semih's verhaal heb begrepe noemde hij Janine's verkeerde/foute knijpers 'hoerentroep'.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:00 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Maar het was wel ff spannend !!
Hoi
Niet meer, nee, maar bij het eerste gesprek wilde hij het wel degelijk uitpraten. Het was Semih die Hou je bek zei steeds en wegliep.quote:
Egbert gaat al dagen de confrontatie met Semih aan. Just talk, talk, talk!quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Laat Egbert dan zijn confrontatie eens aangaan...... Maar nee, zal morgen wel worden.... Eerst maar een gezellig feestje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |