ik heb het vrij open gespeeld. Gezegt dat als we seks willen hebben dat we dat dan echt wel doen, en dat het eigenlijk onlogisch is om seks te hebben als je voor de 1e keer bij elkaar slaapt met ouders + 2 kleine zusjes een kamer ernaast.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:27 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Vraag ze waar ze bang voor zijn. Voor seks? Daar hoeft het echt niet donker te zijn, en daar heb je zeker niet perse een bed voor nodig.
Jij hebt je onderbouwing gegeven, nu is het hun beurt.
Zoiets hier ook..quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:29 schreef Tippy het volgende:
Ik sliep de tweede nacht al met mijn vriendin, mijn ouders waren dan ook op vakantie, als ze thuis waren geweest zouden ze er niks van hebben gezegd.![]()
Maar je ouders geven dus aan dat ze vinden dat je eerst beter samen op vakantie kan gaan dan bij elkaar slapen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:32 schreef Eamon het volgende:
en even voor de duidelijkheid, we hebben al genoeg betere momenten voor seks gehad dan als we bij elkaar slapen met ouders en zusjes er vlak naast. Het gaat ons ook echt niet om seks ofzo, gewoon om een flinke tijd bij elkaar te zijn, zonder verplichtingen (school, huiswerk, vriendinnen etc).
Goed...gaat het niet over neuken...neemt niet weg dat de relatie tussen jou en jouw ouders inmho behoorlijk scheef zit en daar zal je iets aan moeten doen, ipv enkel een oplossing zoeken voor dit probleem.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:32 schreef Eamon het volgende:
en even voor de duidelijkheid, we hebben al genoeg betere momenten voor seks gehad dan als we bij elkaar slapen met ouders en zusjes er vlak naast. Het gaat ons ook echt niet om seks ofzo, gewoon om een flinke tijd bij elkaar te zijn, zonder verplichtingen (school, huiswerk, vriendinnen etc).
nja, die indruk kreeg ik. Slaat idd helemaal nergens op als je erover nadenkt. Het gaat echt super goed tussen ons, dus het lijkt me ook niet meer dan normaal dat het na 4 maanden mag. We hebben al een maand of 2 geduld gehad, dus langer wil / ga ik echt niet wachten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:35 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar je ouders geven dus aan dat ze vinden dat je eerst beter samen op vakantie kan gaan dan bij elkaar slapen?
Ik vind het echt een beetje vreemd..
Mijn ouders vonden het ook niet echt goed als ik meteen bij iemand bleef slapen.. maar na 4 maanden vind ik het toch echt wel logisch.![]()
Laat ze eerst maar eens een goede reden geven waar het NIET zou mogen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:38 schreef Eamon het volgende:
[..]
nja, die indruk kreeg ik. Slaat idd helemaal nergens op als je erover nadenkt. Het gaat echt super goed tussen ons, dus het lijkt me ook niet meer dan normaal dat het na 4 maanden mag. We hebben al een maand of 2 geduld gehad, dus langer wil / ga ik echt niet wachten.
Ik ben idd 18, maar woon voorlopig nog bij mijn ouders en het is dus belangrijk dat die relatie niet kapot gaat. Moet dus een aantal goede argumenten hebben om ze om te krijgen.
In hun ogen niet nodig. Er moet een goede reden zijn zoals een feest van iemand, zie niet in waar dat op slaat maar goed. We wonen 10 minuten fietsen van elkaar, ook daarom vinden ze dat het niet mag omdat je net zo goed thuis kan slapen. Te jong .. te vroeg ..quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:42 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens een goede reden geven waar het NIET zou mogen?
Tjees zijn jouw ouders nooit jong en verliefd geweest ofzo?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:44 schreef Eamon het volgende:
[..]
In hun ogen niet nodig. Er moet een goede reden zijn zoals een feest van iemand, zie niet in waar dat op slaat maar goed. We wonen 10 minuten fietsen van elkaar, ook daarom vinden ze dat het niet mag omdat je net zo goed thuis kan slapen. Te jong .. te vroeg ..
bruikbare reactie, thxquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:49 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Tjees zijn jouw ouders nooit jong en verliefd geweest ofzo?![]()
Ik zou gewoon in hevige disucussie gaan, dat wanneer je verliefd bent je het gewoon fijn vind om samen te zijn, en het ook wel eens leuk is om samen te slapen, ontbijten, etc.
Zeg dat haar ouders het niet eens een probleem vinden dus dat je niet begrijpt waarom hun er wel zo moeilijk over doen, want waar zijn ze nou eigenlijk bang voor? Dat je opeens nooit meer thuis komt slapen?
Zeg ook gewoon dat als ze je blijven behandelen als een klein kind, jij je daar ook naar zal gedragen (en dus gewoon daar gaat slapen zonder toestemming).
Mag zij wel bij jou blijven slapen trouwens? Of is dat ook niet bespreekbaar?
kijk. Ik vind het prima dat ik na een maand nog niet bij haar mag slapen. Maar na 4 maanden vind ik het eigenlijk er ook wel bij horen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:51 schreef Sjakie01 het volgende:
- heeft iemand misschien ideeën om mijn ouders zover te krijgen dat het wel mag
Vertellen dat ze niet meer in het stenentijdperk leven.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:59 schreef Merovingian het volgende:
Je kunt ook gewoon zeggen dat jullie toch allang sex hebben gehad, dus dat maakt dan ook niet meer uit
Ik kan me er echt een beetje kwaad om maken, wat willen ouders hier nou mee bereiken? Ik vind t echt altijd zo dom gezeik als ouders verbieden om bij je vriend/vriendin te slapen, zeker als je al 18 en 4 maanden samen bent!quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:51 schreef Eamon het volgende:
[..]
bruikbare reactie, thx![]()
Nou, het zit zo. Het mocht dus eerst van haar ouders niet, en ik had verwacht dat mijn ouders er niet zo tegen zouden zijn. Haar moeder begon er vorige week zelf over en zei dat ze er nog even aan mensen wennen enz maar dat het binnenkort dus wel mag. Denk dat ze haar ouders het fijner vinden dat ik eerst bij haar slaap, maar dan zal het uiteindelijk ook wel bij mij mogen. Van mijn ouders mag het, tussen mijn ouders in, dat zeiden ze![]()
Daar gaat het me ook echt om .. Gewoon samen slapen, naast elkaar liggen enz. Maar mn ouders denken dus dat het puur en alleen om seks gaat![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:59 schreef Merovingian het volgende:
Je kunt ook gewoon zeggen dat jullie toch allang sex hebben gehad, dus dat maakt dan ook niet meer uit
nja, weet niet hoeveel t uitmaakt, maar word over 3 weken 18quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:16 schreef Kiteless het volgende:
Je bent 18 !
Zie de rest van mijn bijgeeditte argumenten bij mn vorige postquote:
Het gaat ze ook te snel. Ze vinden 4 maanden iets hebben niet lang genoeg om bij elkaar te slapen. En dan dit: 's middags zat er een vriendin van mijn moeder beneden, toen mijn vriendin binnenkwam. Die vriendin is jonger dan mn moeder, zo rond de 30. Mijn vriendin ging even bij hun zitten en na een paar minuten ging ze naar mijn kamer toe waar ik rustig achter de pc zat. Toen schijnt die vriendin gezegt te hebben: "kan dat zomaar tegenwoordig, alleen met je vriendje op een kamer?"quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:25 schreef Salsagirl het volgende:
Mja zegt dan gewoon dat als ze bang zijn dat jullie dan seks hebben...dat dat al lang is gebeurt
En dat het fijner/veiliger dat het in huis gebeurt dan zomaar ergens.., maar dat het daar helemaal nu niet eens over gaat. en jullie er aan toe zijn en haar ouders het wel begrijpen.
En dat je niet snap dat jullie wel samen op vakantie kunnen evt (en dan slaap je toch zeker samen) en dan wel thuis er een probleem van maken..
Maar door de opmerking van 'gaan jullie elkaar maar eerst beter leren kennen' heb ik het idee dat het ze te vlug gaat allemaal..
jij studeert aardrijkskundequote:Op vrijdag 29 september 2006 11:33 schreef Elegy het volgende:
WTF man, 4 maanden is niet lang genoeg om samen te mogen slapen maar wel om met z'n tweeën op vakantie te mogen? Wat zou dat dan voor vakantie worden? Een werkvakantie in de goelag ofzo?
En wat heeft die vriendin van je moeder te schaften met jullie relatie? Waar komt ze vandaan? Zwarte Kousië ofzo?
Ik studeer niks, ik lul slapquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:35 schreef Eamon het volgende:
[..]
jij studeert aardrijkskunde?
Eigenlijk is dat best een moderne vrouw .. Ze was een paar jaar geleden mijn kapster, toen hadden we het er nog over dat ze vroeger altijd illegaal vuurwerk afstak. Stond er ook raar van te kijken toen ik dat gisteren hoorde.
zoals eerder gemeld over 3 wekenquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:38 schreef trancethrust het volgende:
Ach die ouders draaien wel weer bij; gewoon voet bij stuk houden. Per slot van rekening ben je ook 18, mag hopen dat zij dat ook door hebben.
Ze is dan zo modern,maar ze vind het alleen samen zijn met je vriendin op een kamer..niet kunnen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:35 schreef Eamon het volgende:
[..]
jij studeert aardrijkskunde?
Eigenlijk is dat best een moderne vrouw .. Ze was een paar jaar geleden mijn kapster, toen hadden we het er nog over dat ze vroeger altijd illegaal vuurwerk afstak. Stond er ook raar van te kijken toen ik dat gisteren hoorde.
Ah ok, wellicht heeft zij dan ook een stevige doorsmeerbeurt nodig? Wat doet ze vanavond? Kan ze bij ons langskomenquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:39 schreef Eamon het volgende:
[..]
zoals eerder gemeld over 3 weken![]()
Het afsteken van illegaal vuurwerk. Dat niks, ik heb geen idee hoe je dat zegt. Als je haar ziet krijg je niet echt de indruk dat ze van die ouderwetse ideeën heeft
![]()
dat gaat dus niet. Ik heb al gezegt dat we dat gepland hadden "in de herfstvakantie". Lijkt me niet geloofwaardig overkomen als ik ermee kom dat ik bij een vriend ga slapen dan, iets wat ik zelden doequote:Op vrijdag 29 september 2006 11:42 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ze is dan zo modern,maar ze vind het alleen samen zijn met je vriendin op een kamer..niet kunnen?
Kan me niet voorstellen dat als ze nog zo jong is dat ze nooit samen met een vriendje alleen op haar kamer is geweest..
Maar wat ik je al eerder als tip gaf.. gebruik dan de eerste keer een smoes om bij je vriendin te slapen en misschien is dat een eerste stapje als gewenning voor je ouders..
En als je ze dat gewoon uitlegt ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:44 schreef Eamon het volgende:
[..]
dat gaat dus niet. Ik heb al gezegt dat we dat gepland hadden "in de herfstvakantie". Lijkt me niet geloofwaardig overkomen als ik ermee kom dat ik bij een vriend ga slapen dan, iets wat ik zelden doe.
Ik vind eigenlijk ook niet dat een smoes daarvoor nodig is .. Ik probeerde gewoon eerlijk te zijn en had dit eigelnijk ook niet verwacht. Ze maken het er zo alleen maar na dat ik het dalijk zonder hun toestemming toch ga doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |