quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:35 schreef Stereotomy het volgende:
Aan het begin van BB zeiden ze dat toen Micheline en hij iets kregen, Micheline een wrak was van haar vorige ex-vriend. Dat ze al begon te janken als ze Semih probeerde te zoenen. Met veel geduld hebben Semih en zij nu toch een goede relatie weten op te bouwen.
Been there, done that, ik hou me nu liever bezig met iets stabielere meisjes. En sorry, Micheline is gewoon een jankbal om helemaal niks. Op de een of andere manier slaat de publieke opinie altijd om naar lieve jankende meisjes, wat is dat toch?
Zo, dat lucht op.
Vind je het leuk om Micheline te zien janken?quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:37 schreef arneaux het volgende:
Streams aan of streams uit?>
Tjaquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:37 schreef arneaux het volgende:
Streams aan of streams uit?>
Wat is er met Michelline dan?quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind je het leuk om Micheline te zien janken?
Zusjes zijn nu wel ff leuk.Op hun manier.
Ze vindt het erg dat Semih en Tijn nu ruhuhuhuzie hebbuhquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:39 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat is er met Michelline dan?
Kom net uit de stad, dus vergeef me mn typefouten
en ik helaas dus welquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:31 schreef Coraatje het volgende:
ik snap totaal niet waar die ruzie over gaat![]()
Hallo, het zijn mannenquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:40 schreef arneaux het volgende:
Hebben Semih en Tijn nog actie ondernomen om t goed te maken?
nee dat denk ook wel al kan ik de helft niet echt meer volgenquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:41 schreef latevogel het volgende:
[..]
en ik helaas dus wel
je kan zo gekrenkt worden door mensen waar van je denkt dat het je "vriend(en)"zijn dat je niet meer weet HOE je dat beter kan maken zodat je door 1 deur kan!
Het wordt nooit meer als "vroeger"daar ben ik overtuigd helaas...
Ik ben stil van de opmerkingen hierquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:42 schreef Stereotomy het volgende:
Henk, wat vind jij, met al je levenservaring?
Die zit nog steeds uit te pluizen waar het over gaat, volgens mijquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:42 schreef Stereotomy het volgende:
Henk, wat vind jij, met al je levenservaring?
Ze spraken net met elkaarquote:Op vrijdag 29 september 2006 03:40 schreef arneaux het volgende:
Hebben Semih en Tijn nog actie ondernomen om t goed te maken?
Tja, dat zou mooi zijn, maar dan liever voor janinequote:Op vrijdag 29 september 2006 03:43 schreef avonne het volgende:
Hidiho?
Kun je een alarmpje op stream 1 en 2 inbouwen?
Zo'n geluidsverklikker ?
met een mute voor Eggie?
Owjeequote:Op vrijdag 29 september 2006 03:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze spraken net met elkaarOver de mand, de crisis is over
![]()
Yep, zowel in het huis als hier!quote:Op vrijdag 29 september 2006 03:45 schreef arneaux het volgende:
Al met al is Semih nu de zondebok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |