Welnee, hij is het meest berekend van allemaal. Dat zag je ook met die joker. Die van Marlies was gevaarlijk, maar die van hem niet. Jaja....quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:20 schreef PID61 het volgende:
[..]
Ik denk dat Tijn hier oprecht in is
En ik denk dat,dat gebeurd als ze uit het huis zijn. Dan is micheline de l*l.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:24 schreef Morwen het volgende:
Mich, zet Sem eens op zijn plekAlle frustraties komen er uit.
![]()
Toen liep ie ook weg, het is een weglopertjequote:Op vrijdag 29 september 2006 01:25 schreef schizolientje het volgende:
Ze liet van de week wle wat anders zien, toen was ze toch ook over de rooie van zijn opmerkingen
Ja, alleen ziet niemand de negatieve punten van Tijn. Zelfs veel mensen hier twijfelen niet aan zijn oprechtheid.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:27 schreef Day het volgende:
Nu ze zo eerlijk zijn om Semih's minpunten op te noemen, mogen ze dat, wat mij betreft, ook tegen Tijn doen. Ze zijn toch in de eerlijk-mode.
Ik dacht toch echt dat Tijn het met Semih wou bespreken en dat Semih toen nog maar 3 keer houd je bek tegen hem zei en wegliep.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom moet Mich dan Semih verdedigen? Ze zijn echt te laf om het face-to-face met Semih zelf te doen.
Ook Tijn, die kan het met iedereen over hebben maar zelf is hij "bang" voor hem
Uhm, bij een confrontatie loopt ie weg met de woorden "Hou je bek". Gaat lekker danquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom moet Mich dan Semih verdedigen? Ze zijn echt te laf om het face-to-face met Semih zelf te doen.
Neuh dat doen ze morgen. Anders hebben we morgen niets om naar uit te kijken!quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:27 schreef Day het volgende:
Nu ze zo eerlijk zijn om Semih's minpunten op te noemen, mogen ze dat, wat mij betreft, ook tegen Tijn doen. Ze zijn toch in de eerlijk-mode.
Daar waren ze (Tijn en Mich) mee begonnen - dat ie iedereen mee kan trekken in een negatieve sfeer en dat niemand dat tegen hem zegt omdat het niet veel vorostelt op dat moment (;))quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:27 schreef Day het volgende:
Tijn is niet bang van Semih hoor hij ging de confrontatie niet uit de weg. Hij is nu gekwetst en koppig denk ik. Net als Semih denk ik.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat was 'in the heat of the moment'quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:28 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat Tijn het met Semih wou bespreken en dat Semih toen nog maar 3 keer houd je bek tegen hem zei en wegliep.
Op bed.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:29 schreef BB6kijker het volgende:
Waar is Semih trouwens nu? Ik kijk pas een half uur. Weet iemand dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |