Maakt niet uit, net als bij de tietn van scan, een doek over het hoofd is voldoendequote:Op vrijdag 29 september 2006 00:19 schreef bb-millie het volgende:
ik, als hetero vrouw, vind de vrouwen er lekkerder uitzien als de mannen....
quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:25 schreef zhe-devilll het volgende:
Naakt hoeft niet altijd, een goed genomen foto kan meer zeggen..
Een bijproduct van een stevige SM-sessie.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:31 schreef Cynix ® het volgende:
Navelstukken? Wil ik weten wat daarmee bedoeld wordt?
je heet gert en wil geilen op mannenbillen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]Ja doei, neem die arty crap maar weer mee.
Wij willen in het Scanman-topic lekker geilen op blote tieten en mooie bipsen.
En hier willen ze van hun stoel soppen van de mooie naakte mannenlichamen cq onderdelen daarvan.![]()
Mens, tief op hier met je gezeik. Ga lekker in je gesticht lopen blaten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
je heet gert en wil geilen op mannenbillen?
oke
quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
En hier willen ze van hun stoel soppen van de mooie naakte mannenlichamen cq onderdelen daarvan.![]()
Duidelijke taalquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mens, tief op hier met je gezeik. Ga lekker in je gesticht lopen blaten.
die griet spoort echt niet!quote:
Het stuk tussen navel en aanzet piemOlquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:31 schreef Cynix ® het volgende:
Navelstukken? Wil ik weten wat daarmee bedoeld wordt?
LE-ZEN!quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het stuk tussen navel en aanzet piemOl
Gert, de nieuwe Rik
ik vind haar gescheld ook niet nodig!quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:36 schreef zhe-devilll het volgende:
---Dit soort gescheld is niet nodig---
en jij bent peuterjuf?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:43 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als er één niet spoort hier, dan ben jij het hoor. En nu wegwezen.
Je nieuwe tagje wat doe jequote:Op vrijdag 29 september 2006 00:43 schreef Gert het volgende:
LE-ZEN!![]()
Ik zeg nergens dat ik geil op mannenbillen.
Hoewel, als ze niet harig zijn..
Anyway: "Broeder Gert" is mooi zat. Laat "De nieuwe Rik" dus maar zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |