http://www.bossus.com/sitelets/vwah/destination.htmlquote:
Hij is mooi jammer dat je niet die duurdere versie hebt gekocht maar ja geld is toch niet iets wat aan de bomen groeitquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:30 schreef imported_sphinx het volgende:
IK HEB M'N EXPLORER!@alle mensen die posten dat ze ook een explorer willen: HA!
tering, wat een cool ding![]()
[afbeelding]
en wat je met 1 tone knop en een 3-way switch al niet kan op dat ding![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ziet er wel vet uitquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:59 schreef Even het volgende:
[..]
http://www.bossus.com/sitelets/vwah/destination.html
Alleen vind ik deze samples niks.. In het echt klinkt ie veeeeel vetter![]()
Heb ik al gedaan maar hij is 190 eutjesquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:02 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dat ziet er wel vet uit![]()
Agh ja samples zeggen ook niet alles, ik zou sowieso een effect goed testen en kijken wat je er zelf van vind.
sterf, gij onwetende!quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:32 schreef Zyggie het volgende:
Wtf is dat voor lelijke gitaar.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:04 schreef Even het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan maar hij is 190 eutjesen ik wil nog zo veel meer
Dat is niet de enige Wah op de markt hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:08 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik kruip weer even op me stoel, Dat vind ik iets teveel van het goede. Dan maar geen wah
![]()
Ja maar op het moment heb ik niet echt een wah nodig, tenminste ik weet niet waar ik em voor zou kunnen gebruiken. Vast ooit zal ik er wel 1 aanschaffenquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:12 schreef Even het volgende:
[..]
Dat is niet de enige Wah op de markt hoorMaar omdat deze alle wah's digitaal heeft ingebouwd vind ik em wel heel aantrekkelijk, om nog maar niet te spreken over de ingebouwde distortion/fuzz/overdrive
Voor 100 heb je (2e hands) een mooie wah hoor
Als je er ooit 1 wilt kopen kan je het best 2e hands voor 50 euro een dunlop kopen, hij is dan wel niet true bypass enz enz maar je kan er mee oefenen en kijken of het echt wat voor je is. Zo ja ga je kijken voor een Wah van goede kwaliteit, zo nee; verkoop je je dunlop weer voor 50 euroquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:15 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja maar op het moment heb ik niet echt een wah nodig, tenminste ik weet niet waar ik em voor zou kunnen gebruiken. Vast ooit zal ik er wel 1 aanschaffen![]()
Heb ikquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:06 schreef Even het volgende:
[..]
LTD Explorer + Spider II + Boss V-wah =(maar ook duur
)
[..]
Thnx
Nee, de 112. Die is exact hetzelfde behalve dat ie dus maar 1 12inch speaker heeft in plaats van 2 12inch speakers. Maar hij gaat alsnog echt heel hard, met goed geluid..quote:
Okay vetquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:18 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Nee, de 112. Die is exact hetzelfde behalve dat ie dus maar 1 12inch speaker heeft in plaats van 2 12inch speakers. Maar hij gaat alsnog echt heel hard, met goed geluid..![]()
Ik heb ook een 112, en m'n neef heeft een 212. De 212 voegt echt alleen maar volume (zowel in geluid als in omvang) toe, en daardoor vind ik 'm eigenlijk wat minder praktisch dan de 112. Hij is groter, zwaarder en doordat hij dezelfde (volume)knoppen gebruikt als de 112, maar hij wel meer vermogen heeft, zijn die ook gevoeliger. Ik vond het extra volume toen ik de mijne ging kopen iig niet echt de moeite waard, maar weet niet hoe het tegenwoordig zit met het prijsverschil enzoquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:24 schreef Even het volgende:
[..]
Okay vet
Ik moet nog even kijken welke ik neem...![]()
Hij is geilquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:30 schreef imported_sphinx het volgende:
IK HEB M'N EXPLORER!@alle mensen die posten dat ze ook een explorer willen: HA!
tering, wat een cool ding![]()
[afbeelding]
en wat je met 1 tone knop en een 3-way switch al niet kan op dat ding![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog 349,- neergelegd voor de 112quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:01 schreef Even het volgende:
Spider II 112 = van 399,- voor 279
Spider II 212 = van 529,- voor 399,-
quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:49 schreef Desensitized het volgende:
Spiders zijn in de aanbieding ja, heb de Feedback folder ook gehad. Staan wel enkele leuke dingen in!
GAS!
Ik ben maar voor dat laatste gegaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wat je (denk ik) ook kan doen, is je Toneport als geluidskaartbron gebruiken in een sequencerprogramma (bv cubase), en voor je geluidsuitgang gewoon je normale geluidskaart gebruiken. Ik heb dat wel eens in Cubase gedaan geloof ik. Het vereist wel wat getweak enzo. En anders rap een stekkertje kopen.
Leuk spulquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:22 schreef Hammet het volgende:
En o ja, m'n vader heeft een Marshall JCM2000 TSL602 gekocht.
kan wel een beetje drummen, da's aangeborenquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:26 schreef Desensitized het volgende:
Heel goed zoeken, goeie drummers zijn schaars
Anders zelf gaan drummen, gitaristen genoeg
Waar kan ik overigens fender elementen vinden in de winkel? Ik heb geen zin om dingen van marktplaats in te bouwen terwijl ze stiekem van een kutkwaliteit zijn.quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:44 schreef Desensitized het volgende:
Dubbele coil? Humbucker bedoel je? En die kan je makkelijk plaatsen, als er maar ruimte is in je body. Slagplaat kan je wel beetje uitdremelen
Zijn mijn plannen ook nog. Heb ook nog een vreselijke strat liggen [de befaamde Amuse STC-33]. Komen ook nog eens nieuwe elementen in.
www.thomann.de en dat soort sitesquote:Op zondag 1 oktober 2006 13:10 schreef cappp het volgende:
[..]
Waar kan ik overigens fender elementen vinden in de winkel? Ik heb geen zin om dingen van marktplaats in te bouwen terwijl ze stiekem van een kutkwaliteit zijn.
Zit de electronica al in de bas?quote:Op zondag 1 oktober 2006 11:44 schreef Desensitized het volgende:
Dubbele coil? Humbucker bedoel je? En die kan je makkelijk plaatsen, als er maar ruimte is in je body. Slagplaat kan je wel beetje uitdremelen
Zijn mijn plannen ook nog. Heb ook nog een vreselijke strat liggen [de befaamde Amuse STC-33]. Komen ook nog eens nieuwe elementen in.
mailtje sturen is veel te veel werk.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:52 schreef guitarist.nl het volgende:
Moderator voor MUZ gezocht Dit iets voor 1 van jullie?
Geen tijd voor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:52 schreef guitarist.nl het volgende:
Nee. Geen tijd en als ik dat wel had vermoed ik binnen een paar weken alsnog een MEDje "helaas kon hij zich niet vinden in de crewpolicy"quote:Op zondag 1 oktober 2006 14:52 schreef guitarist.nl het volgende:
Past deze op een gitaar met vintage sync tremolo? Dan bedoel ik dus zonder te boren enzo.quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:07 schreef allsystemshalt het volgende:
Terug vindt plaotje
![]()
Kahler overrules Floyd![]()
plaatje
![]()
Euhmzz, eurie of 300/400?quote:
voor 300, 400 euro heb je echt wel een nette gitaar, zeker om op te beginnen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Euhmzz, eurie of 300/400?
Of is dat veel/weinig voor beginner?
Ik heb namelijk geen idee wat een lekkere prijs is.
En anders pa ff heel lief aankijken voor wat extra
ik had niet eens rekening gehouden met het feit dat je dan ook nog een versterker nodig hebt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:25 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Als je budget laag-achtig is (ik F5 net 400, daar lukt het misschien wel mee) kan je kijken voor een Roland Cube 30 (versterker) of eventueel de 15, dat zijn leuke modeling amps waar een goed metalgeluid uitkomt. De 30 heeft een Rectifier model die de 15 volgens mij niet heeft.
Wat de gitaar betreft: Ibanez of Dean bijvoorbeeld. Als het maar humbuckers heeft (en geen Stagg heet). Kijk even op www.feedback.nl of de site van een winkel die bij jou in de buurt zit voor de modellen en prijzen.
Ik zou trouwens voor een gitaar zonder tremolo gaan, kirk mishandelt dat ding nogal, als je dat nadoet met zo'n relatief goedkope axe ontstemt de boel nogal snel.
Epiphones hebben denk ik niet genoeg frets.
moet je wel een goeie geschikte pc hebben.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:47 schreef Maaark het volgende:
Je kan ook gewoon je nieuwe gitaartje in je PC pluggen en Guitar Rig gebruiken![]()
london city!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:11 schreef imported_sphinx het volgende:
als ik een versterker zoek met zoveel mogelijk watt en zo weinig mogelijk euries, waar zoek ik dan naar?
NEEEEEEEEE DOE HET NIET.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:01 schreef Neidropje het volgende:
[..]
london city!
marktplaats
info: http://www.jic.nl/LC_amps/LC_amps_tube.htm
[afbeelding]
Doe jij ook musicals/drama?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |