abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 11 april 2008 @ 19:08:53 #276
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_57988128
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:25 schreef Copycat het volgende:
Uit een artikel in de DAG van vandaag over het bedotten van de televisie-kijker:
[..]

De paar duizend streamers/forum-users weten dat dit glashard gelogen is. De overige honderdduizenden kijkers weten dat niet (of zal het worst wezen, zolang het maar leuk is om naar te kijken).
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator woensdag 23 april 2008 @ 21:57:03 #277
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58265762

Huub en Claire getrouwd!
door onze redactie

AMSTERDAM - Het eerste Gouden Kooi-huwelijk is een feit. Bewoners Huub en Claire hebben elkaar het ja-woord gegeven.

"Ik beloof van je te houden zoals niemand anders dat kan. Om je beste vriend te zijn en om je mijn volledige liefde, loyaliteit, trouw en vertrouwen te geven. Wil je mij accepteren als jouw man", vroeg Huub . Daarna was het de beurt aan Claire: "Ik vraag je of je jouw leven met mij wilt delen. Wil je mij accepteren als jouw vrouw?"

Ron en Berga, de ouders van Claire, zijn in tranen als ze allebei een karaf rode en witte wijn naar voren moeten brengen. "We zullen altijd achter jullie blijven staan." Toen kwam het moment waarop iedereen zat te wachten; de kus. "Hierna is het pas officieel hè" , aldus Huub. De getuigen hebben hun handtekening gezet en daarmee is het eerste Gouden Kooi-huwelijk een feit...

(telegraaf.nl)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator donderdag 24 april 2008 @ 16:17:35 #278
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58281071
Huub en Claire uit elkaar?
door onze redactie

AMSTERDAM - Gouden Kooi-bewoners Huub en Claire zijn nog geen dag getrouwd of donkere wolken pakken zich samen...

Eén van de twee kan vanavond uit de miljoenenvilla vliegen door een ontslagronde. Hun huisgenoten Amanda en Brian hebben een ontslagronde aangevraagd voor zowel Claire als Huub.

Kan hun 'terror' om het huwelijk te verstieren misschien toch nog slagen.

(telegraaf.nl)
pi_58282737
feestje ?
Brian, Jaap en Huub komen en de eventuele winnaar ???
  Moderator vrijdag 25 april 2008 @ 00:42:08 #280
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58292712
De Telegraaf volgt het momenteel op de voet:

Claire blijft in Gouden Kooi
door onze redactie

AMSTERDAM - Huub heeft ervoor gekozen zijn kersverse vrouw níet uit de Kooi te stemmen.

Huub's motivatie voor zijn beslissing: “De keuze die ik vanavond maak is alleen maar in het belang van het spel. Als het halve finalespel niet bekend was geweest had ik je er waarschijnlijk uit gestemd, nu doe ik het niet. De reden dat ik je erin hou is omdat ik naar de finale toe nog met je samen wil werken.”

De overige bewoners zagen Claire natuurlijk liever gaan...
  zaterdag 26 april 2008 @ 08:06:10 #281
16715 Mylene
*schatje*
pi_58316154
quote:
Een derde zal De Mols treitersoap na 22 mei missen

De Gouden Kooi is ’asoshow’

DAGELIJKS, RTL 5, 19.30 UUR

Dat veel lezers in de pen zouden klimmen hadden we verwacht, maar dat u zo massaal zou reageren op onze prikkelstelling Stopzetting van De Gouden Kooi is een overwinning van het gezonde verstand was een prettige verrassing. Een bewijs dat de treitersoap van John de Mol in de bijna twee jaar van zijn bestaan veel heeft losgemaakt bij de Nederlandse kijker. Of je nu vóór of tégen bent, iedereen heeft er wel een mening over.

Een royale meerderheid (70 procent) van de 3240 respondenten onderschrijft de tvstelling, maar een derde (30 procent) zal De Gouden Kooi serieus gaan missen, als RTL op 22 mei de stekker uit het tvprogramma trekt. Opmerkelijk is dat ruim de helft van de respondenten (53 procent) regelmatig naar het reality-programma kijkt. Slechts 12 procent heeft nooit gekeken.
De kwalificaties variëren van ordinair (60 procent), grof (45 procent) en verwerpelijk (30 procent), tot spraakmakend (25 procent), entertainend (21 procent) en grappig (17 procent). Slechts 15 procent is het eens met bedenker John de Mol en spreekt van ’grensverleggend’.
Alle kritiek die in de loop der tijd over het tv-programma werd uitgestort is volgens 58 procent van de deelnemers terecht. Zij doelen op de beelden van fysiek en verbaal geweld, schunnig taalgebruik en grove scheldpartijen. Dat is precies de reden dat 68 procent het tijdstip van uitzending veel te vroeg vindt, omdat er om halfacht ’s avonds nog veel jonge kinderen kijken. Maar liefst 31 procent denkt dat de treiteracties vooropgezet en geregisseerd zijn door de programmamakers.
Een aantal lezers noemt het ’de grote asoshow’. Een ander stelt: „Gruwelijk slecht voorbeeld voor de opgroeiende jeugd. Misselijkmakend.” Maar een fan roept: „Alle kritiek is overdreven. De meeste mensen hadden al een mening klaar voordat ze ook maar één minuut hadden gezien. Dit is aangezwengeld door de media.”
Het woensdag gesloten huwelijk tussen Huub en Claire in De Gouden Kooi houdt de gemoederen van onze lezers in elk geval flink bezig. De helft vindt het belachelijk dat de twee elkaar één maandje na hun kennismaking al het jawoord hebben gegeven. 21 procent vindt het prima en 22 procent spreekt van een slimme speltactiek. Maar liefst 70 procent denkt dat hun huwelijksbootje buiten De Gouden Kooi binnen de kortste keren op de klippen zal lopen.
Van onze lezers mag Brian (32 procent) De Gouden Kooi als eerste verlaten, gevolgd door Huub (18 procent) en Claire (14 procent). De absolute favoriet voor de eindoverwinning is Huub (33 procent), gevolgd door Brian en Jaap (13 procent). Opmerkelijk is dat veel deelnemers kwade opzet vermoeden van de programmaredactie om Brian te laten winnen, ten koste van Huub.
bron
  zaterdag 26 april 2008 @ 08:33:12 #282
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58316219
Dat het maar even gezegd is!

Ik heb zomaar een vermoeden dat dit stuk Telegraaf de kooi niet van de binnenkant gaat zien.

Opvallend geen foto van Brian bij het stuk. Naast de foto's hierboven staat er ook nog een foto van Huub en Claire bij in de krant.
  zaterdag 26 april 2008 @ 10:38:13 #283
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_58317126
Geinig die laatste zin.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:10:11 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58528328
Geen Amerikaanse Kooi:
quote:
Pestshow De Gouden Kooi toch niet naar Amerika

dinsdag 6 mei 2008 16:12
Met de finale van John de Mols treitershow De Gouden Kooi in zicht, maakt de Amerikaanse omroepgigant ABC bekend het programma niet in de Verenigde Staten te zullen gaan uitzenden.

Begin vorig jaar maakte De Mol nog bekend een optie te hebben verkocht aan ABC voor de uitzendrechten van De Gouden Kooi. Het besluit van de Amerikanen betekent een forse tegenvaller voor De Mol.

Met reality programma Big Brother, de zeer succesvolle voorganger van de Gouden Kooi, verdiende de televisieproducent miljoenen nadat het in de Verenigde Staten was verkocht. De stap naar Amerika bleek toen de opmars tot een wereldwijde triomftocht voor Big Brother.

Belangstelling
Volgens woordvoerder Thomas Notermans van De Mol is het na het afzeggen van de Amerikanen niet gedaan met de belangstelling voor De Gouden Kooi in het buitenland: ‘Op dit moment is er serieuze belangstelling van zenders in Frankrijk, Duitsland en Roemenië.’

Op 22 mei zendt RTL 5 in een avondvullende uitzending de finale uit van het programma.
Bron: http://www.elsevier.nl/ni(...)el/asp/artnr/204480/
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:12:05 #285
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_58535061
Toch opvallend dat RTL de regie zo strak in handen heeft
http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/home/index.xml
zelfs de poll hier staat Brian op winst.
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:35:49 #286
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58535654
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:12 schreef marky het volgende:
Toch opvallend dat RTL de regie zo strak in handen heeft
zelfs de poll hier staat Brian op winst.
Nu niet meer
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:45:10 #287
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58535865
Huub staat op 51% plots?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58535922

Poll van RTL boulevard

Stem daar op je favoriet

Half uur geleden stond Brian bovenaan met 36% tegen Huub 27%
Kijk nu en lach.....
pi_58535947
Nowlive heeft de poll net ontdekt en is gaan stemmen
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:10:47 #290
6941 APK
Factual, I think.
pi_58536395
Zo, effe met twee verschillende browsers op twee verschillende computers op Brian gestemd.

Edit: Cache legen en gewoon weer stemmen.
Goeie poll, veel plezier Huub-lovertjes.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator woensdag 7 mei 2008 @ 17:14:29 #291
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58536464
Huub staat nu nog maar op 57%. Voor APK's aktie op 93%

Pollerdepoll: Poll op RTL boulevard
  † In Memoriam † zondag 11 mei 2008 @ 19:08:57 #292
128220 Peter6000
pi_58613570
Bridget Maasland is anti-Huub

AMSTERDAM - "Huub haalt het bloed onder mijn nagels vandaan." Bridget Maasland steekt haar mening over de Gouden Kooi-deelnemer niet onder stoelen of banken.

De blonde presentatrice, die op 22 mei live de finale presenteert, zou het daarom jammer vinden als Huub wint.
Bridget geeft de voorkeur aan Amanda. "Ik hoop dat zij wint. Ze heeft natuurlijk ook haar trekjes maar is wel een lieve meid."

http://www.telegraaf.nl/p(...)ti-Huub__.html?p=1,1
pi_58672369
PDF
http://www.zshare.net/download/12026357c7505c36/
of
http://www.fileducky.com/fbsCZWeF/

[ Bericht 10% gewijzigd door tipsch op 14-05-2008 21:25:03 ]
pi_58672838
Heel leuk interview!
pi_58675957
jeumig, zeg, dat stuk over de beveiliging
pi_58676140
Mwah, ik vond het artikel van Veronica beter.
  donderdag 15 mei 2008 @ 02:44:15 #297
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58677369
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:08 schreef Peter6000 het volgende:
Bridget geeft de voorkeur aan Amanda. "Ik hoop dat zij wint. Ze heeft natuurlijk ook haar trekjes maar is wel een lieve meid."
Dan heeft zij overduidelijk een flink stuk van DGK niet gezien. Als er iemand een vals en achterbaks en gestoord krijswijf is dan is het Amanda wel. Maar misschien is Bridget dat ook wel.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_58677401
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 00:05 schreef Spaarne het volgende:
Mwah, ik vond het artikel van Veronica beter.
stond in de COS vanmorgen, geplaatst door BuffyJan

pi_58722397
za 17 mei 2008, 06:00
Gouden Kooi-bewoners naar psycholoog
door Patricia Cortie
AMSTERDAM - De bewoners van De Gouden Kooi, die aanstaande donderdag de miljoenenvilla verlaten, mogen op kosten van de producent naar de psycholoog

Die gunst maakt onderdeel uit van het begeleidingprogramma dat voor meer tv-shows is gecreëerd.

Producente Deborah Flens: „Brian heeft 607 dagen in de villa gezeten, Huub 523, Amanda 475 en Jaap 451 dagen. Dat is net zo lang als vijf Big Brothers achter elkaar. Ze hebben wel beperkt contact met de buitenwereld gehad, dus dat zal niet het grootste probleem zijn, maar het normale leven ziet er wel anders uit dan het leven in De Gouden Kooi. Ze hebben bijvoorbeeld al die tijd geen boodschappen gedaan. Als je eten wilde, een panty of iets anders was één telefoontje genoeg. En alles werd gedaan, dat wordt de grote overgang.” De psychologische hulp was altijd al beschikbaar voor Big Brother-bewoners. „We kijken altijd of het in de gewone wereld goed gaat met de kandidaten. Dat is als programmamaker ook een verantwoordelijkheid. We willen dat ze weer gaan werken ergens gaan wonen. Dat soort dingen. Daar komt nu bij dat een van hen een gigantisch geldbedrag van boven een miljoen euro wint en de anderen niks. Dat geeft ook stress.”

Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)choloog__.html?p=5,1
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_58725191
Volkskrant, 17 mei

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')