Eens. Maar kijk naar Nena die nog steeds niet naakt te zien is, dus het bedrag van de playboy omhoog. Dus als ze slim is blijft ze even volhouden.quote:Aan de bewoners zou ik dan willen zeggen: Doe niet aan zo'n programma mee als je niet gefilmt wil worden.
Ja, die gaat geen gratis shots weggeven als ze grofgeld bij de playboy kan verdienen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:30 schreef scanman01 het volgende:
T'is niet veel, maar toch Nena bloot
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch om je dood te lachen dat ze zo die badjas voor het raam hangt zodat je maar niets ziet.
Volgens mij de eerste keer dat primeserver een plaatje verwijderd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:29 schreef modric11 het volgende:
[afbeelding]
Groeten uit de kooi terug![]()
Nee het is inderdaad vrij logisch dat je als jonge meid naakt op het internet wilt staan jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Toch om je dood te lachen dat ze zo die badjas voor het raam hangt zodat je maar niets ziet.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij de eerste keer dat primeserver een plaatje verwijderd.
Of ben ik de enige die natasia niet meer ziet
Wist geen andere ondertitelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:16 schreef Jeroen_S. het volgende:
haha nlboy, je woont in huizen maar hebt wablief in je naam staan
Wat een aanfluiting, die badjasquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:30 schreef scanman01 het volgende:
T'is niet veel, maar toch Nena bloot
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:56 schreef baskabel4 het volgende:
nena..ik ben verliefd op je
jouw mondje en jouw kontje...hmmmmmmmmmm
die huid zo perfect en die ogen..als die je aankijken krijg je spontaan een stijve
die huid zo perfect en die ogen..als die je aankijken krijg je spontaan een stijve
Gast, nee...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:56 schreef baskabel4 het volgende:
Joh, dat hebben we allemaal.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:56 schreef baskabel4 het volgende:
als je in gaat zoomen zit er pricies een vierkant blokje over ghaar tepels.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:47 schreef D.Rose het volgende:
Ik vind Nena weinig bijzonder, maar doordat ze 'ze' angstvallig verborgen probeert te houden begint het nu bijna een principekwestie te worden
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |