Wanneer gaat Ben Cramer dood deaudquote:Op donderdag 28 september 2006 23:31 schreef kamikaze het volgende:
hij was maar een clown in 't wit en in 't rood
hij was maar een clown en binnenkort is ie dood
LALALALALALALALALALALAAF
Als hij een Clown is?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:35 schreef sooty het volgende:
[..]
Wanneer gaat Ben Cramer dood deaud
Op een veilige afstandquote:
Vooral dat doet het hem.quote:
De TS probeert alleen maar de medelanders de dicipline aan te leren die ze thuis nooit hebben meegekregen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:05 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Vooral dat doet het hem.![]()
Bovendien was het volgens mij niet tegen de TS gericht, dus voor de TS: Heb je geen leven ofzo???
Groot gelijk Belgjequote:Op vrijdag 29 september 2006 00:10 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
De TS probeert alleen maar de medelanders de dicipline aan te leren die ze thuis nooit hebben meegekregen.
En of, lekker achter de bosjesquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:05 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Vooral dat doet het hem.![]()
Bovendien was het volgens mij niet tegen de TS gericht, dus voor de TS: Heb je geen leven ofzo???
Daar moest ik ook meteen aan denkenquote:
om maar even terug te komen op mtijn zijn sigquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:36 schreef RickoKun het volgende:
Wat een verdacht pakketje daar achterop zijn fiets!![]()
TS is een mietjequote:Op vrijdag 29 september 2006 11:09 schreef SimtekF1 het volgende:
TS is een relnicht.
Hmm, dus je mag niet meer telefoneren op straat?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:10 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
De TS probeert alleen maar de medelanders de dicipline aan te leren die ze thuis nooit hebben meegekregen.
dat zei je echt nietquote:Op donderdag 28 september 2006 23:29 schreef Bilbao het volgende:
Ik zei tegen dat kutmongooltje:
Hey hey hey kan je die grote mond niet voor je houden?
ja johquote:
HAHAHAHAHAHAHAHA loop niet te leggen wouter, jij had 7 kleuren in je Hema onderbroek zitten, doe je vet stoer ga jij vanuit de bosjes een foto maken, om mensen op FOK te likken, wat ben jij voor aan pampoe zogenaamd grote moula hebben he maar jij lach gewoon te spelen in de bosjes met je pijltjeschieter in je kleine broertje.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:29 schreef Bilbao het volgende:
Ik zei tegen dat kutmongooltje:
Hey hey hey kan je die grote mond niet voor je houden?
wat moet je man!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:35 schreef dady het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA loop niet te leggen wouter, jij had 7 kleuren in je Hema onderbroek zitten, doe je vet stoer ga jij vanuit de bosjes een foto maken, om mensen op FOK te likken, wat ben jij voor aan pampoe zogenaamd grote moula hebben he maar jij lach gewoon te spelen in de bosjes met je pijltjeschieter in je kleine broertje.
Omg, hier lag ik echt dubbel om OMFGquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:35 schreef dady het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA loop niet te leggen wouter, jij had 7 kleuren in je Hema onderbroek zitten, doe je vet stoer ga jij vanuit de bosjes een foto maken, om mensen op FOK te likken, wat ben jij voor aan pampoe zogenaamd grote moula hebben he maar jij lach gewoon te spelen in de bosjes met je pijltjeschieter in je kleine broertje.
nee een wouter is een homonaam, dus iemand wouter noemen is zoiets als foute homo.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:06 schreef Nawien het volgende:
[..]
Omg, hier lag ik echt dubbel om OMFG![]()
maar ken je die pauper wouter? is hij net zo mans als dat hij zich voordoet op fok?![]()
Oh cool, dan kan ik mensen nou ook van kankah wautah uitscheldenquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:55 schreef dady het volgende:
[..]
nee een wouter is een homonaam, dus iemand wouter noemen is zoiets als foute homo.
Praten ze in Vlaanderen ook al over Mocro`s?quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:52 schreef Chiwakka het volgende:
hoe noemde dat mocro forum ook alweer? (herinner mij nog ergens vaag een topic over FoK! daar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |