Ik voel me per definitie opgelatenquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:25 schreef Christine het volgende:
Trouwens, zou je je niet opgelaten voelen? Dat je leuk zo'n wedstrijd moet presenteren, maar dat je weet dat er een stel anonieme mensen van een internetforum naar je zitten te kijken?.
O de Vlampijpstraat, ik realiseer me nu pas dat je dan naar All-In ging, hihi. Ik ben echt ontzettend slecht in straatnamen onthouden dus ik had eigenlijk geen idee waar je het over had. Maar ik had je er zo antwoord op kunnen geven, want ik pak ook altijd dat weggetje vlak langs het spoor (al lag die laatst helemaal opengebroken, maar je kon er toch nog wel via de stoep langs).quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:47 schreef Undergod het volgende:
Ik had er gister een squash afspraak daar en de kaart op routenet was er niet duidelijk over, een soort van stippel weg zou er lopen.
Maar het is dus wel gelukt en was op tijd bij het squashen.
het was wel weer rotweer
Tja Utrecht is natuurlijk ook de beste plek om te wonenquote:Huis in Utrecht duurst
Uitgegeven: 9 oktober 2006 10:36
Laatst gewijzigd: 9 oktober 2006 10:36
AMSTERDAM - Wie een huis wil kopen is in de provincie Utrecht het duurste uit. Daar kost een woning gemiddeld 232 duizend euro.
Utrecht wordt gevolgd Noord-Brabant, Noord-Holland en Gelderland, meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek maandag.
De goedkoopste stulpjes staan in Groningen. Daar is een koper gemiddeld 142 duizend euro kwijt. Friesland en Zeeland zijn ook relatief goedkoop, met prijzen rond de 160 duizend euro.
morgen weer maar vandaag nog even feest !quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:49 schreef DennisMoore het volgende:
Ach, als de r is in de maand...
Nee, vanmorgen zat ik braaf met een bekertje koffie in de trein wakker te worden.
Als het om Hoog Catharijne gaat zal het wel een Marokkaan zijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:35 schreef Asmodean het volgende:
net bij hoog catharijne allemaal sirenenes toen ik er langs fietste, met piepende banden scheuren politiewagens de bocht om, om daar de stoep op te knallen en uit de auto te rennen. Op de stoep stond iig een auto, waar een andere agent bij stond. Iemand enig idee wat er aan de hand was?
p watquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als het om Hoog Catharijne gaat zal het wel een Marokkaan zijn
Nee geen idee, staat er niks op p2000?
Dat betrof een VRIENDSCHAPPELIJKE wedstrijd tussen FC Utrecht en het nationale elftal van Marokko. Het heeft de politie tot na middernacht gekost om het weer rustig te krijgen in de stad.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:35 schreef Asmodean het volgende:
net bij hoog catharijne allemaal sirenenes toen ik er langs fietste, met piepende banden scheuren politiewagens de bocht om, om daar de stoep op te knallen en uit de auto te rennen. Op de stoep stond iig een auto, waar een andere agent bij stond. Iemand enig idee wat er aan de hand was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |