abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42217069
je kent het wel, dr is iets nieuws in de supermarkt, je koopt het om es te proberen, blijkt het lekker te zijn. na 2 weken weet iedereen dat ie lekker is en is altijd als jij bij het vak komt het desbetreffende item uitverkocht...

en dat heb ik dus al 3 weken met de venco droptoppers salmiak & mint, en ik ben (zout) drop verslaafde!!!!

AAAAARRRGGGGG

luister mensen, die mix is niet lekker, je moet het nooit kopen en alleen laten staan voor de mensen die er na jarenlange training tegen kunnen, anders ga je er zelf een week van op de pot zitten!

en hielp het jullie er van te weerhouden om MIJN supermarkt te plunderen om MIJN dropmix te kopen (supermarkt aan de scharnerweg in maastricht)?
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_42217149
Vraag aan de manager wanner dat spul geleverd word, ga op dat moment naar de supermarkt. Koop een voorraad. Tien, Twintig, Dertig. Veertig of meer zakken. En u bent een vrolijk man.
  donderdag 28 september 2006 @ 22:49:24 #3
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_42217279
Beter nog, ga naar de manager, laat m een doosje voor jezelf extra bestellen, laat je telefoon nummer achter en bij belt je wanneer het binnen is.
Zo doe ik dat wel met mijn klanten
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_42217351
quote:
Op donderdag 28 september 2006 22:49 schreef superhaagie het volgende:
Beter nog, ga naar de manager, laat m een doosje voor jezelf extra bestellen, laat je telefoon nummer achter en bij belt je wanneer het binnen is.
Zo doe ik dat wel met mijn klanten
maar als hier een hele doos van dat spul staat kan k bijna elke week een nieuwe doos gaan halen
k koop er nu al 2 tegelijk, soms zelfs aan de andere kant van de stad (als k ze daar toevallig tegen kom, k ga niet opzoek, dan ben k pas echt diep gezonken...
  donderdag 28 september 2006 @ 22:52:19 #5
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_42217423
quote:
Op donderdag 28 september 2006 22:50 schreef DropjesLover het volgende:

[..]

maar als hier een hele doos van dat spul staat kan k bijna elke week een nieuwe doos gaan halen
Nou? wat is het probleem?
Jij blij, jij hebt drop, manager blij, hij pakt een stukje extra omzet, iedereen blij!
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_42218438
Heb je de sneeker zoethoudertjes van oldtimers al eens geprobeerd?
pi_42218717
er zijn meer supermarkten
pi_42218851
maar niet hier in de buurt die die hebben

en het fijne van deze mix is net dat er vanalles in zit
pi_42245029
Venco maakt ook fantastische Engelse drop! Maar die is alleen in die intens kleine zakjes te koop van 1 Euro nog wat. Da's nog veel erger!
Trouwens, Redband kan 't ook, maar verkoopt 't alleen in puntzakken die voor heel veel geld bij de benzinepomp te koop zijn. Slecht!!!
  vrijdag 29 september 2006 @ 22:41:13 #10
3185 Adelante
To let it go now
pi_42245054
Venco Darq: die was pas lekker

helaas niet meer verkrijgbaar
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_42252633
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 22:41 schreef Adelante het volgende:
Venco Darq: die was pas lekker

helaas niet meer verkrijgbaar
Ja inderdaad die zoute

Belachelijk dat hij weg is
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
  zaterdag 30 september 2006 @ 03:49:53 #12
78918 SeLang
Black swans matter
pi_42252854
Ik kan hier helemaal geen drop krijgen
En dat terwijl ik een enorme drop liefhebber ben
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_42253507
Als die mixzakken uitverkocht zijn, koop je toch gewoon een zak schoolkrijt, een zak zwart witjes, een zak tikkels en een zak van die dropballen en gooi de inhoud van die zakken bij elkaar?
pi_42255506
Ik heb een keer binnen een half uur een hele zak trekdrop op... Nou en die scheet ik in de zelfde toestand weer uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')