Ik had het ook al gezien toen ik minjn MM testte. Ziet er goed uit inderdaad. En volgens mij, al is het niet helemaal hetzelfde, komt de Resolution Independent GUI er ook snel aan. Moet ook wel, met die 24"iMacquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:36 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik had 'm ook al gezien.. moet je voor de gein eens doen wanneer je een video aan het afspelen bent en er langs/overheen scrollen...
absoluut GEEN vertraging... I'm impressed...
Je weet dat dit jaloezie oproept he ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:17 schreef gamecube_master het volgende:
Vorige week vrijdag heb ik een 24" iMac besteld via Apple met studentenkorting. Ik heb daarbij er ook nog voor gekozen voor 2 gig ram en een draadloos toetsenbord en muis. Na maandag het geld over te hebben gemaakt is hij gister eindelijk verzonden. Als de schiphol site klopt is het vliegtuig waar hij in zit net geland!![]()
Ik heb ook woensdag de Harman Kardon Soundsticks besteld en meteen de volgende dag binnengekregen! Een erg mooi setje met ook een goede geluidskwaliteit
Nu maar hopen dat ik m'n iMac snel binnenkrijg
Ik zal wel foto'tjes maken als hij eenmaal binnen isquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:20 schreef ChOas het volgende:
[..]
Je weet dat dit jaloezie oproept he ?(schreeuwt hij van achter een 20"/2gig iMac
)
Mot je misschien een foto van m'n rug?, dan kan je 'm opquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:27 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik zal wel foto'tjes maken als hij eenmaal binnen is![]()
Leen. Heel erg graag zelfs.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:42 schreef Q. het volgende:
Ik wil een iMac of een Mac Pro hebben. Wie wil me even een paar duizend euro geven?
Inzoomen? Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:43 schreef Tijn het volgende:
Whehehe, dat inzoomen is coolIk heb het net gebruikt toen ik iets niet helemaal duidelijk zag op een kleine foto. Vet
Na Exposé, Fast user switching en CoverFlow is dit weer iets waar je ideaal mee kunt pimpen tegenover Windows-mensen
Je moet gewoon je MacBook laten fixen. Je hebt nog AppleCare, dus dat kost je niks en dan ben je straks weer helemaal blij.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:42 schreef Q. het volgende:
Ik wil een iMac of een Mac Pro hebben. Wie wil me even een paar duizend euro geven?
Verdomd! Dat's vet!quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Update even naar 10.4.8 en hou dan control ingedrukt terwijl je aan je scrollwieltje draait
Ja maar dan ben ik hem weeeeeken kwijt, er komen pas eind oktober onderdelen en zo lang kan ik hem niet missen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je moet gewoon je MacBook laten fixen. Je hebt nog AppleCare, dus dat kost je niks en dan ben je straks weer helemaal blij.
Clamshell lenen in de tussentijd?quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik hem weeeeeken kwijt, er komen pas eind oktober onderdelen en zo lang kan ik hem niet missen.
Ubergeilquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Update even naar 10.4.8 en hou dan control ingedrukt terwijl je aan je scrollwieltje draait
Toen mijn iBook weken weg moest vanwege een reparatie, kreeg ik van MacHouse een vervangende laptop.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik hem weeeeeken kwijt, er komen pas eind oktober onderdelen en zo lang kan ik hem niet missen.
Ik heb eeeeergens het gevoel dat ik geen tijdelijke vervanging ga krijgen van A-Mac....quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toen mijn iBook weken weg moest vanwege een reparatie, kreeg ik van MacHouse een vervangende laptop.
Wat doet dat dan precies?quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Command-Apple- ook, tijdens het zoomen
Misschien helpt het als je boos wordt. Bij MacHouse in Rotterdam heb ik ook een beetje druk uit moeten oefenen op ze voordat ze deden wat ik wildequote:Op zaterdag 30 september 2006 16:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb eeeeergens het gevoel dat ik geen tijdelijke vervanging ga krijgen van A-Mac....
Jou kennende ben jij daar beter in dan ik. Maar goed, ik zal het eens proberen. Bij voorkeur op een moment dat het druk is in de winkel.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je boos wordt. Bij MacHouse in Rotterdam heb ik ook een beetje druk uit moeten oefenen op ze voordat ze deden wat ik wilde
Ah, de backslash verdween in mijn post. command-option-backslash dus. 'Smooth' het beeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |