llona had gisteren haar toyboy op visite.
llona vertelde hem o.a. dat ze Huub er niet uit gaat stemmen.
Michel op bezoekVanavond maakt Michel, voor de derde keer inmiddels alweer, zijn opwachting in De Gouden Kooi. Ilona heeft haar 14 jaar jongere vriend uitgenodigd mede van de punten die zij van Bart kreeg. Vol verwachting wacht zij op de komst van haar vriend en dan is het om half acht zo ver. De poorten gaan open en Michel komt de oprijlaan oprijden.
“Hé tijger!”, roept Ilona haar Michel direct toe. Michel zegt even snel gedag tegen de andere Miljonairs en dan begeven de twee geliefden zich richting het romantisch aangeklede kantoor. Daar schenkt de 45-jarige een wodkacola in voor haar 14 jaar jongere vriend en nemen ze plaats op de bank. “Ik zag je vliegen!”, vertelt Michel trots. “Mocht je nou echt zelf landen?”, vraagt hij vervolgens vol verbazing. Ilona bekent alle metertjes in het vliegtuig nog niet te kennen, maar het vliegen zelf echt fantastisch te vinden! “Het roken gaat niet zo best hè?”, confronteert hij zijn vriendin. “Ja, maar als ik nou druk ben, dan hoef ik niet!”, verdedigt Ilona haar gedrag. Maar de boodschap lijkt duidelijk, Michel wil graag dat Ilona stopt met deze slechte gewoonte.
Stralend praten de twee tortelduifjes verder over het leven in én buiten de Villa. “Heb je nog meer te vertellen?”, vraagt Ilona enthousiast. “Alles is een beetje weg nu”, bekent de verliefde Michel. Dan vertelt hij gister op internet het argument tussen Huub en Nathanael te hebben gevolgd. “Ik vind het wel een beetje zielig voor Huub”, vertelt hij aan Ilona. “Ja, hij is het nieuwe slachtoffer”, biecht ze op. Maar Ilona bekent wel hem niet weg te willen stemmen, dit in tegenstelling tot menig ander Miljonair: “Als ik het niet wil, dan blijft ie lekker. Het moet immers unaniem. Lekker tegendraads!” “Je moet gewoon de gezellige mensen erin te houden. Hij is wel apart, maar gezellig!”, beaamt Michel.
Het gesprek komt al snel op Ilona’s ‘rivalen’ Bart en Nathanael. Ilona geeft te kennen dat de sfeer tussen de drie een stuk beter is geworden sinds het bezoek aan de Miljonair Fair. Toen deelden ze immers een auto. Ook bekende Bart gisteren aan Ilona haar nu een stuk relaxter te vinden. Tevreden vertelt Ilona hierover aan haar vriend: “‘Je wil toch vliegen en je doelen bereiken, je blijft toch niet tot het einde!’, zei Bart gister. Ach dat hoeven ze toch ook niet te weten!” Is Ilona misschien meer van plan dan alleen het afmaken van haar vlieglessen?
Na een uur waarin veel werd bijgepraat, zit het bezoek er alweer op. Michel en Ilona moeten weer afscheid van elkaar nemen. Innig wordt er geknuffeld en de twee nemen afscheid van elkaar. Gelukkig ziet Ilona haar 'tijger' over vijftien dagen weer bij het oud en nieuw feest. “Zeg tegen Brian dat hij ook wat gas moet geven tegen die twee gasten. Ze laten hem ook links liggen!”, waarschuwt Michel nog, maar dan zit het er echt op. Michel stapt in zijn auto en rijdt weer weg. Een verliefde Ilona keert terug naar binnen. Dat wordt lekker dromen vannacht!
(tien.tv)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."