Hier dus: Discussie: Je kinderen misschien jaren achter laten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:54 schreef Day het volgende:
Er zijn zojuist 3 topics over dit onderwerp samengevoegd. Graag hier verder gaan en bij behoefte naar meer een 2e deel openen!!
Ik dacht dat er alleen blondjes dom waren,zij bewijst het tegendeel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:58 schreef Tamaartje het volgende:
Ik erger me vooral echt dood aan haar stem
Lijkt wel of ze elke zin stelt als een vraag
Je bedoelt 'als je weet dat sommige politici links en rechts over je blèren?'quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:16 schreef shmoopy het volgende:
Als je weet dat er sprake van is dat je uit de ouderlijke macht ontzet wordt, wat doe je dan nog in dat huis?
Je hebt hel wel over de tante van Janinne hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:34 schreef ruby het volgende:
Ik heb het idee dat deze dame niet helemaal spoort en dan druk ik me nog zacht uit. Wat een gaar wijf zeg.
Je bedoelt toch niet de Janine van BB6quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:08 schreef dracula100 het volgende:
[..]
Je hebt hel wel over de tante van Janinne hoor.
Dat zal haar goed doenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:23 schreef dracula100 het volgende:
Misschien mag ze eerdaags wel op internet om op Fok een kijkje nemen
Haar zoontje 'viel' over de hond van Nenaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:16 schreef 2609 het volgende:
omg gaat ze boos worden op nicholaas voor niksen op nena maar waarom weet ik niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |