abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 oktober 2006 @ 23:23:04 #76
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_42904032
ik denk dat ie die ouwe een keer gaat slaan....
Bas heeft gesproken...
  zondag 22 oktober 2006 @ 23:28:16 #77
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_42904201
Sorry hoor, maar mijn mooiste momentje was toen die gladde, gevoelloze, cokesnuiver van dat paard af flikkerde.
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
pi_42904444
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 23:28 schreef pietje77 het volgende:
Sorry hoor, maar mijn mooiste momentje was toen die gladde, gevoelloze, cokesnuiver van dat paard af flikkerde.
Inderdaad. Mij valt hij me de laatste tijd tegen. Kan niet tegen grapjes (ook al zijn ze van Angelique daar doe je toch niet zoooo moeilijk over).

Lijkt me iemand met weinig zelfspot en die mag ik niet. Ik vind het prima als iemand een beetje arro is, maar wel zelfspot graag. Anders is het echt niet te harden.
pi_42904705
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:19 schreef navigator het volgende:
notoire kooksnuivert. Zo ziet ie er uit iig.
Een paar afleveringen gezien en dit was precies mijn eerste indruk. Nicolaas doet me dan ook heel erg aan iemand denken die ik gekend heb. Alleen zat die persoon vol met bullshit verhalen en daar heb ik Nicolaas nog niet op kunnen betrappen. Vanwege die opgefokte blik is het bepaald mijn type niet maar Nicolaas lijkt zonder die hoe-kom-ik-het-best-over poespas de meest eerlijke persoon in die kooi. Hij is heel duidelijk.

Maar wat een walgelijk gelukzoekertjes programma is het eigenlijk. Ik kan me echt vergapen aan sommige mensen en kijk morgenavond daarom waarschijnlijk ook wel weer. .
pi_42904740
Nicolaas moet blijven. Hij is mijn grote favoriet. heerlijk hoe hij reageerd. En hoe evil hij kan kijken.
Als hij weggaat is de DGK voorbij. Dan word het een dooie boel daar.
Don't turn your back on me. I won't be ignored!!!
  zondag 22 oktober 2006 @ 23:48:57 #81
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_42904838
Stephan schijt alle kleuren van de regenboog voor Nicolaas. En Bart gaat daar van willen profiteren, dus die zorgt wel dat Nicolaas het huis niet uit gaat. Nicolaas is ook mijn favoriet overigens, hij geeft het programma net dat beetje extra wat het nog leuker maakt.
pi_42927522
Nicolaas heeft aangekondigd zelf te vertrekken. Conform de procedure volgt een gesprek met de psycholoog en 24 uur bedenkktijd. De manier waarop Nicolaas dit verteld en wat we nu zien op de stream, doet mij twijfelen.

De reden van her vertrek van Nicolaas is het kontakt met zijn kinderen. Wil hij niet missen, voor een 10 miljoen. En hij wil ze zien opgroeien en betrokken zijn bij de opvoeding...... Klinkt als legitieme reden maar dat kon hij toch al voordat hij in de villa stapte bedenken. Nergens hoor ik iets van Nicolaas, waarom hij nu anders denkt dan in het begin. Alleen maar iets in de trant van "Ik dacht dat ik mocht bellen".

Het gesprek met de psycho kun je toch wel als "prive" en "gevoelig" bestempelen. Bij het minste en geringste besluit de regie de stream weg te draaien. En dan zie je ineens het gesprek met de psycho volledig op de stream en moet Nicolaas het hele verhaal aan de groep herhalen.

Zou het wellicht zo zijn, dat Nicolaas een acteur is, die als gangmaker spanning, sensatie en tegenstrijd moet starten. Nu zit zijn taak erop en verlaat hij het toneel. Wat denken jullie ?
Keep the Sunny Side Up
pi_42927568
Ik betwijfel ook of hij oprecht is en echt vertrekt. Ik geloof het pas als hij weg is.
  Moderator woensdag 25 oktober 2006 @ 17:45:56 #84
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42927859
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 17:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou het wellicht zo zijn, dat Nicolaas een acteur is, die als gangmaker spanning, sensatie en tegenstrijd moet starten. Nu zit zijn taak erop en verlaat hij het toneel.
Kan.. dergelijke speculaties doen constant de ronde. Bij BB hoor je het regelmatig, en nu bij DGK heb ik al een keer gelezen dat Stephan weleens een acteur zou kunnen zijn, en Lesley het paardenmeisje zou er ook bijgehaald zijn met als specifiek doel om Bart te versieren.

Vooralsnog zie ik geen duidelijke aanwijzingen dat iemand een acteur zou zijn. Bovendien: een acteur met een béétje ervaring, wordt al snel herkend. Zelfs een eenvoudige toneel-acteur treedt voor honderden mensen per maand op. De kans is groot dat iemand op een gegeven moment de media tipt, en dan kun je wel inpakken met je programma. Ik geloof dan ook niet dat JdM een dergelijk risico neemt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 25 oktober 2006 @ 18:56:54 #85
521 ruby
Hell yeah!
pi_42929875
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 23:45 schreef moki het volgende:
Nicolaas moet blijven. Hij is mijn grote favoriet. heerlijk hoe hij reageerd. En hoe evil hij kan kijken.
Als hij weggaat is de DGK voorbij. Dan word het een dooie boel daar.
Welnee, we hebben altijd onze "zwarte diva" Natasia nog.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_42933218
Hij doet me altijd denken aan Dolf uit Alfred Jodokus Kwak

pi_42933475
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 20:39 schreef PteV het volgende:
Hij doet me altijd denken aan Dolf uit Alfred Jodokus Kwak

[afbeelding]
inderdaad
pi_42934221
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 17:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

Zou het wellicht zo zijn, dat Nicolaas een acteur is, die als gangmaker spanning, sensatie en tegenstrijd moet starten. Nu zit zijn taak erop en verlaat hij het toneel. Wat denken jullie ?
Dat jij een BB-bewoner lijkt met al die complot ideetjes. .
pi_42942548
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 17:35 schreef happyme28 het volgende:
Ik betwijfel ook of hij oprecht is en echt vertrekt. Ik geloof het pas als hij weg is.
Daar komen we vanmiddag achter, hij heeft tot 17:00 de tijd om het huis vrijwillig te verlaten maar ik betwijfel ook of ie dan ook echt vertrekt
Nicolaas heeft het ook moeilijk met "wat is waar en wat is niet waar" of "wat mag je wel en wat mag je niet weten" over je familie en vrienden, het gemanipuleer van het (psychologische?) team achter de gouden kooi maakt hem erg wantrouwend
Zo worden alle inkomende en uitgaande brieven / e-mails gelezen en gekopieerd, er worden zinnen uitgefilterd en of alle post echt aankomt is ook nog maar de vraag
Dat gemanipuleer van de programmamakers op het gebied van privacy en iemands persoonlijke leven kan natuurlijk ook te ver gaan
Wat is waar en wat is niet waar...
pi_42946707
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 01:20 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Daar komen we vanmiddag achter, hij heeft tot 17:00 de tijd om het huis vrijwillig te verlaten maar ik betwijfel ook of ie dan ook echt vertrekt
Hij kan om 17:00 vertrekken en niet tot 17:00.
En ik denk dat die dat ook gaat doen.
Ik vind het iedergeval wel jammer als die het huis verlaat ik kan echt laggen om die gast.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 12:25:38 #91
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_42949155
ik dacht dat alleen counterstrikers het over laggen hadden

zou zonde zijn als hij gaat, was echt mijn favoriet. Helaas kan ik het programma niet echt volgen ivm. sport en dergelijke. Maar hij is stoer
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_42957675
Nog een kwartiertje, gaat ie of gaat ie niet?
Ik denk van wel maar je weet het natuurlijk nooit met Nicolaas, het zal wel een gemis zijn als ie echt gaat, hij is toch de gangmaker van de gouden kooi...

Kijk live mee:
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/talpagdk_002.asp?a=2&uid=0&rnd=623994049
  donderdag 26 oktober 2006 @ 16:50:19 #93
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_42957830
Ik hoop dat hij niet gaat.. hij is perfect gecast! Ik denk dat hij zit te stoken.. maar goed, Nicolaas is erg onvoorspelbaar.. hij kan zo maar gaan..

Nog een kwatier.. spannend!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:01:21 #94
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_42958210
aaaaaaah ik hou de spanning niet! zit live te kijken
met dank aan SF
pi_42958257
Hij is er nog steeds.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:03:31 #96
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_42958283
pakt wel zijn spullen
met dank aan SF
pi_42958459
Hij blijft!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:08:33 #98
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_42958461
HIJ BLIJFT! HEERLIJK!

het spel is begonnen!

Nicolaas
met dank aan SF
pi_42958498
Nu gaan we niemand meer geloven die zegt op te stappen hè
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:10:40 #100
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_42958523
iig Nico niet meer..

Nico: IK GA WEG!
Groep: zal wel..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')