abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44774065
Brian is gewoon geplayed door Nena. en daar kan hij niet tegen, gooi er een gestoorde en verstrooide moeder in die zich nog zo netjes kan behangen met bling bling maar gewoon een trut van bonaire blijft en je hebt een opgefokt kutjong
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  Moderator woensdag 27 december 2006 @ 21:29:02 #152
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44776422
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Ach die mensen zijn gewoon verliefd op elkaar en ergeren zich dat de tegenpartij er niet voor uitkomt...dan krijg je dit soort escalaties.
Ze zijn niet verliefd.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_44804193
zwaar agressief joh deze gast morgen komt 't in de uitzending gooitie wijn over nena d'r jurk, roept 'hoer' en gooit ene glas kapot
Haleloeja
pi_44984590
Die sukkel denkt dat hij kan acteren en dat hij met Nena speelt. Hij loopt alleen zijn pickupnaaldje achterna. Domme sukkel. Zag je zijn gezicht toen zijn mammie vertelde hoe Nena over hem denkt. Hij is gewoon haar speeltje en hij trapt er telkens met beide benen en open ogen in. Hij had beter met oud&nieuw met zijn moedertje mee naar bonaire kunnen vertrekken. Die haalt het dus echt nooit.
  woensdag 3 januari 2007 @ 22:06:01 #155
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_44988302
quote:
Op woensdag 27 december 2006 20:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian is gewoon geplayed door Nena. en daar kan hij niet tegen, gooi er een gestoorde en verstrooide moeder in die zich nog zo netjes kan behangen met bling bling maar gewoon een trut van bonaire blijft en je hebt een opgefokt kutjong
pi_45004198
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Ach die mensen zijn gewoon verliefd op elkaar en ergeren zich dat de tegenpartij er niet voor uitkomt...dan krijg je dit soort escalaties.
Sure, waarom zegt Nena dan tegen haar vriendinnetje en Eveline dat ze 'hem niks vind' en dat hij helemaal haar tiep niet is en ze hem niet leuk vind? Waarom draait ze haar hoofd dan zo dat hij haar niet kan/mag zoenen?
Ze wil gewoon lichamelijk contact en omdat er niks beters voor handen is doet ze t met Brian. Het jammere eraan is dat ze op die manier speelt met zijn gevoelens en door het aantrekken/afstoten-gebeuren gemixte signalen afgeeft aan Bryan. Hij maakt de fout er achteraan te blijven lopen, zij maakt de (in mijn ogen ernstiger fout) om geen rekening te houden met zijn gevoelens. Ik snap dan ook niet waarom ze zo open met haar vriendin praat en Brian zelf niet zegt dat ze hem niet leuk vind maar behoefte heeft aan lichamelijk contact. Dat zal ze wel 'lullig' vinden maar ze moet wel heel naïef zijn om niet te zien dat het niet zeggen en zo doorgaan 10x 'lulliger' is voor Brain.
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:28:34 #157
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45004851
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:07 schreef diginoob het volgende:

[..]

Sure, waarom zegt Nena dan tegen haar vriendinnetje en Eveline dat ze 'hem niks vind' en dat hij helemaal haar tiep niet is en ze hem niet leuk vind? Waarom draait ze haar hoofd dan zo dat hij haar niet kan/mag zoenen?
Ze wil gewoon lichamelijk contact en omdat er niks beters voor handen is doet ze t met Brian. Het jammere eraan is dat ze op die manier speelt met zijn gevoelens en door het aantrekken/afstoten-gebeuren gemixte signalen afgeeft aan Bryan. Hij maakt de fout er achteraan te blijven lopen, zij maakt de (in mijn ogen ernstiger fout) om geen rekening te houden met zijn gevoelens. Ik snap dan ook niet waarom ze zo open met haar vriendin praat en Brian zelf niet zegt dat ze hem niet leuk vind maar behoefte heeft aan lichamelijk contact. Dat zal ze wel 'lullig' vinden maar ze moet wel heel naïef zijn om niet te zien dat het niet zeggen en zo doorgaan 10x 'lulliger' is voor Brain.
Ik heb geen medelijden met Brian, hij gaat soms als een dolle baviaan tekeer in dat huis, ze kunnen hem er beter uit gooien.
Ik vind het alleen maar mooi dat Nena hem zo aan het lijntje houd.
pi_45006417
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:28 schreef Grimm het volgende:

[..]

Ik heb geen medelijden met Brian, hij gaat soms als een dolle baviaan tekeer in dat huis, ze kunnen hem er beter uit gooien.
Ik vind het alleen maar mooi dat Nena hem zo aan het lijntje houd.
Ik heb ook geen medelijden met Braaaaaaaain. Hij is een oncontroleerbare tijdbom en hij loopt zijn p*k achterna. Slachtoffer van zijn eigen hanengedrag ...
pi_45051956
Bij het zien van de uitzending van vandaag 5/1 weet ik weer waarom ik hem een enorme over het paard getilde eikel vind. Bovendien 'praat' hij boven zijn stand. Althans dat probeert hij dan....
pi_45060054
Hij was zieliger dan zielig vanavond en met name: lager dan laag.

''Oh Natas, geweldig hoe je Sylvia aanpakt, dat moet je vaker doen, beloof je datt?''

Opgefokt frustjong.

B R I A N
  vrijdag 5 januari 2007 @ 23:54:16 #161
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_45060169
pi_45060200
Kots op die gast...

Hoe die "mond dicht" tegen huub zegt... hoe haal je het in je hoofd.
pi_45060362
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 23:55 schreef Ace1 het volgende:

Hoe die "mond dicht" tegen huub zegt... hoe haal je het in je hoofd.
Idd, ik had het alweer verdrongen.... Dat was ook de limit gewoon. Dieptrieste gast.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:11:09 #164
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_45060873
Dag 1

Brian: Ik wil voor je klaar staan, een luisterend oor voor je zijn, je een schouder bieden
..........ECHT er voor je zijn en niet voor de seks...

Dag 98

Brian: Tussen Nena en Mij???? Lust, alleen Lust ....
pi_45067749
Ik begrijp niet dat zijn medebewoners hem als populairste kiezen. Het is zo'n min, aggressief clichemannetje met zijn stomme gedichten van laag niveau en zijn achterlijke taalgebruik.
pi_45071596
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 10:29 schreef bloodymary het volgende:
Ik begrijp niet dat zijn medebewoners hem als populairste kiezen. Het is zo'n min, aggressief clichemannetje met zijn stomme gedichten van laag niveau en zijn achterlijke taalgebruik.
hier ben ik het 110 % mee eens!het lijkt wel of ze allemaal bang voor hem zijn met zijn agressieve gedrag
  dinsdag 9 januari 2007 @ 06:55:46 #167
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_45168798
Toch lijkt het me geen agressieve jongen, helemaal niet als je zijn weblog leest

http://goudenbrian.web-log.nl
Er kan er maar één de domste zijn
  dinsdag 9 januari 2007 @ 06:59:37 #168
137158 Elounda
the world is yours!
pi_45168814
Elke maandag zal ik een week update geven waarin ik mijn activiteiten aankondig, eventueel handig om online in te tunen:

dinsdag 12:00 Gitaarles
dinsdag 15:00 Sporten met Carlos Lens
woensdag 11:00 Thai boks les van Hans Nijman
woensdag 18:30 Deejay les Brian en Bart
vrijdag 13:00 Sporten met Carlos Lens

Lijkt wel op zo'n activiteitenprogramma op een willekeurige camping...
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_45170050
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 06:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
Toch lijkt het me geen agressieve jongen, helemaal niet als je zijn weblog leest

http://goudenbrian.web-log.nl
Je doet je naam eer aan!
pi_45179752
Hoe zit het nou met die media-geile-juffrouw die laatst een date had met Brain?

Kon die dame eindelijk een keer op TV komen, werd het meteen een fiasco
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:10:38 #171
137158 Elounda
the world is yours!
pi_45180201
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 15:57 schreef JohnDope het volgende:
Hoe zit het nou met die media-geile-juffrouw die laatst een date had met Brain?

Kon die dame eindelijk een keer op TV komen, werd het meteen een fiasco
mocht niet van Nee-ja
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_45182311
Ok, ik dacht namelijk dat zij niet meer wilde omdat Brian nogsteeds met Nena in de weer was.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_45192306
Wat irriteer ik me toch aan dit achterbakse mannetje.
pi_45192439
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 21:25 schreef Flawless2006 het volgende:
Wat irriteer ik me toch aan dit achterbakse mannetje.
Join the club....
pi_45215439
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 00:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Dag 1

Brian: Ik wil voor je klaar staan, een luisterend oor voor je zijn, je een schouder bieden
..........ECHT er voor je zijn en niet voor de seks...

Dag 98

Brian: Tussen Nena en Mij???? Lust, alleen Lust ....
Ha, je hebt het door. Dat probeer ik dus de hele tijd te zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')