Ze zijn niet verliefd.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ach die mensen zijn gewoon verliefd op elkaar en ergeren zich dat de tegenpartij er niet voor uitkomt...dan krijg je dit soort escalaties.
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian is gewoon geplayed door Nena.en daar kan hij niet tegen, gooi er een gestoorde en verstrooide moeder in die zich nog zo netjes kan behangen met bling bling maar gewoon een trut van bonaire blijft en je hebt een opgefokt kutjong
Sure, waarom zegt Nena dan tegen haar vriendinnetje en Eveline dat ze 'hem niks vind' en dat hij helemaal haar tiep niet is en ze hem niet leuk vind? Waarom draait ze haar hoofd dan zo dat hij haar niet kan/mag zoenen?quote:Op woensdag 27 december 2006 18:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ach die mensen zijn gewoon verliefd op elkaar en ergeren zich dat de tegenpartij er niet voor uitkomt...dan krijg je dit soort escalaties.
Ik heb geen medelijden met Brian, hij gaat soms als een dolle baviaan tekeer in dat huis, ze kunnen hem er beter uit gooien.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:07 schreef diginoob het volgende:
[..]
Sure, waarom zegt Nena dan tegen haar vriendinnetje en Eveline dat ze 'hem niks vind' en dat hij helemaal haar tiep niet is en ze hem niet leuk vind? Waarom draait ze haar hoofd dan zo dat hij haar niet kan/mag zoenen?
Ze wil gewoon lichamelijk contact en omdat er niks beters voor handen is doet ze t met Brian. Het jammere eraan is dat ze op die manier speelt met zijn gevoelens en door het aantrekken/afstoten-gebeuren gemixte signalen afgeeft aan Bryan. Hij maakt de fout er achteraan te blijven lopen, zij maakt de (in mijn ogen ernstiger fout) om geen rekening te houden met zijn gevoelens. Ik snap dan ook niet waarom ze zo open met haar vriendin praat en Brian zelf niet zegt dat ze hem niet leuk vind maar behoefte heeft aan lichamelijk contact. Dat zal ze wel 'lullig' vinden maar ze moet wel heel naïef zijn om niet te zien dat het niet zeggen en zo doorgaan 10x 'lulliger' is voor Brain.
Ik heb ook geen medelijden met Braaaaaaaain. Hij is een oncontroleerbare tijdbom en hij loopt zijn p*k achterna. Slachtoffer van zijn eigen hanengedrag ...quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:28 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden met Brian, hij gaat soms als een dolle baviaan tekeer in dat huis, ze kunnen hem er beter uit gooien.
Ik vind het alleen maar mooi dat Nena hem zo aan het lijntje houd.
Idd, ik had het alweer verdrongen....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:55 schreef Ace1 het volgende:
Hoe die "mond dicht" tegen huub zegt... hoe haal je het in je hoofd.
hier ben ik het 110 % mee eens!het lijkt wel of ze allemaal bang voor hem zijn met zijn agressieve gedragquote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:29 schreef bloodymary het volgende:
Ik begrijp niet dat zijn medebewoners hem als populairste kiezen. Het is zo'n min, aggressief clichemannetje met zijn stomme gedichten van laag niveau en zijn achterlijke taalgebruik.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 06:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
Toch lijkt het me geen agressieve jongen, helemaal niet als je zijn weblog leest
http://goudenbrian.web-log.nl
mocht niet van Nee-jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:57 schreef JohnDope het volgende:
Hoe zit het nou met die media-geile-juffrouw die laatst een date had met Brain?
Kon die dame eindelijk een keer op TV komen, werd het meteen een fiasco
Join the club....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:25 schreef Flawless2006 het volgende:
Wat irriteer ik me toch aan dit achterbakse mannetje.
Ha, je hebt het door. Dat probeer ik dus de hele tijd te zeggen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Dag 1
Brian: Ik wil voor je klaar staan, een luisterend oor voor je zijn, je een schouder bieden
..........ECHT er voor je zijn en niet voor de seks...
Dag 98
Brian: Tussen Nena en Mij???? Lust, alleen Lust ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |