Dat maakt voor mij het (lichte) dichtwerk alleen al de moeite waardquote:Op donderdag 30 november 2006 18:19 schreef Tissik het volgende:
*Grinn* Die rijmsels van jullie lijken zóveel op het kladwerk van Brian, dat ik daadwerkelijk dacht dat hij ze in elkaar gerijmseld had!![]()
![]()
![]()
Leuk hè????quote:Op donderdag 30 november 2006 20:23 schreef Roy_vdm het volgende:
![]()
![]()
Je ziet, iedereen kan dichten... Brain-style.
Briljant Ro..eeehh Brian.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:21 schreef Roy_vdm het volgende:
Steefan en Nataneäl
Eigenlijk vont ik Steefan maar stom
Sommige zouden zeggen dom
Ik ben blij dat hij eruid is, daarom
Want what is done can't get undone
Blijft nog over Nataneäl, de nieuwe strateeg
Uit de pan geef ik hem ook nog wel een veeg
Ik schiet mijn gedichtenpatroon op hem leeg
Ik denk niet dat hij dat overleeft
Brain's strategische avondsamenvattingsgedicht, 1-12-2006
Zeg dat..Ben benieuwd waar daar de aanleiding voor was.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:54 schreef tong80 het volgende:
Wat ik gisteren zag was weer te erg voor woorden. Het is een echte psychopaat.
'Kankerhoer.'
Ergens in het gooiquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:51 schreef sirrom het volgende:
Kun je ook een mooie limerick maken?
Ik begin wel:
Er was eens een smerig beest in een gouden huis
Hij had iets weg van een rat of een muis...
...?
Achterbuurt-niveau met een vervelend smoelwerk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:29 schreef Grimm het volgende:
Ik vind die Brian zo'n walgelijk figuur, vooral hoe hij tegen die wat oudere man tekeer ging over dat roken "wil je een sigaretje brother" zo'n heeft nog nooit van z'n leven gewerkt.
Enige toelichting? Ik weet niet wat dat is...quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:24 schreef d.o.o.d. het volgende:
Brain heeft een PCL-R score van minimaal 36. Bij ons op het werk kom je minder slechte clienten tegen.....Ik heb vaak wat uit te leggen.... best moeilijk soms.
maar hoe kom je er dan bij dat hij een score heeft van 36?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:33 schreef d.o.o.d. het volgende:
daarmee meet je de psychopathie van een mens. De maximale score is 40. Vanaf ongeveer 34 ben je onbehandelbaar.
Ik denk dat ze het expres doet én gemakzuchtig is, omdat ze behoefte heeft aan wat aandacht, laat ze hem lekker achter haar aan aanhobbelen. Ik wil hiermee overigens niet zeggen dat ze het slecht bedoelt, maar het is meer een vorm van aandacht die ze bij de overige bewoners niet weg kan halen, misschien ook gezien haar leeftijd.quote:Op woensdag 13 december 2006 07:47 schreef diginoob het volgende:
Ik vind het trouwens nog steeds typisch dat het niemand opgevallen is dat meneer oprecht aan het begin van de serie Nena heeft gezegd haar niet te zullen versieren/benaderen en inmiddels toch een miljoen mislukte pogingen achter de rug heeft. Bord voor zijn kop is ook enorm.
Nena is trouwens ook een bitch dat ze haar smoel niet opentrekt en hem aan het lijntje houd. Of ze doet t expres of ze is echt zo dom dat ze niet doorheeft dat ze daarmee andere mensen heel erg pijn kan doen of ze is gemakzuchtig; en dat zijn de meeste mensen helaas.
Nou...ik denk eerder dat Brian zo dom is dat ie het niet door heeft.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:52 schreef Grimm het volgende:
Nena is gewoon zo dom dat ze het niet doorheeft.
Pcies!!!quote:Op woensdag 13 december 2006 19:55 schreef patrick37 het volgende:
ik ben ervan overtuigd dat Nena veel slimmer is dan de meeste mensen denken
Brian is gewoon een erg agressief mannetje,die DENKT dat hij slim is.
Nena laat brian achter zich aan lopen en teast hem een beetje,maar zal nooit verder met hem gaan
Brian is een gevaarlijke infantiel,quote:Op woensdag 13 december 2006 19:55 schreef patrick37 het volgende:
Dan doet ze toch aardig haar best om het tegendeel te bewijzen. Natuurlijk is ze niet oliedom, maar Nena is allesbehalve een snugger iemand.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:55 schreef patrick37 het volgende:
ik ben ervan overtuigd dat Nena veel slimmer is dan de meeste mensen denken
Nena laat brian achter zich aan lopen en teast hem een beetje,maar zal nooit verder met hem gaan
quote:Op woensdag 13 december 2006 07:44 schreef diginoob het volgende:
[..]
maar hoe kom je er dan bij dat hij een score heeft van 36?
Dit is natuurlijk speculeren. Maar inderdaad: als je om zoiets futiels al zó ontzettend grof bent tegenover een meisje van 19 van twee koppen kleiner, dan vrees is dat hij inderdaad al wel een verleden heeft wat betreft lichamelijk geweld.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Brian al een strafblad in Bonaire heeft, maar dat zal ie bij de intake wel verzwegen hebben
Na z'n opgefokte agressieve uitbarstingen naar Stephan en Nena moet dit straatvechtertje wel iets op z'n kerfstok hebben toch
Als dit buiten DGK was gebeurd dan had loverboy Brian allang uitgehaald naar Nena en Stephan
Ik heb het eigenlijk wel gehad met die opgefokte loverboy...
Ach die mensen zijn gewoon verliefd op elkaar en ergeren zich dat de tegenpartij er niet voor uitkomt...dan krijg je dit soort escalaties.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk speculeren. Maar inderdaad: als je om zoiets futiels al zó ontzettend grof bent tegenover een meisje van 19 van twee koppen kleiner, dan vrees is dat hij inderdaad al wel een verleden heeft wat betreft lichamelijk geweld.
Als het programma nou wat populairder was geweest, was er al lang een journalist op gedoken om dit eens uit te zoeken. Maar ja, met DGK haal je de voorpagina niet.
Ze zijn niet verliefd.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ach die mensen zijn gewoon verliefd op elkaar en ergeren zich dat de tegenpartij er niet voor uitkomt...dan krijg je dit soort escalaties.
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian is gewoon geplayed door Nena.en daar kan hij niet tegen, gooi er een gestoorde en verstrooide moeder in die zich nog zo netjes kan behangen met bling bling maar gewoon een trut van bonaire blijft en je hebt een opgefokt kutjong
Sure, waarom zegt Nena dan tegen haar vriendinnetje en Eveline dat ze 'hem niks vind' en dat hij helemaal haar tiep niet is en ze hem niet leuk vind? Waarom draait ze haar hoofd dan zo dat hij haar niet kan/mag zoenen?quote:Op woensdag 27 december 2006 18:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ach die mensen zijn gewoon verliefd op elkaar en ergeren zich dat de tegenpartij er niet voor uitkomt...dan krijg je dit soort escalaties.
Ik heb geen medelijden met Brian, hij gaat soms als een dolle baviaan tekeer in dat huis, ze kunnen hem er beter uit gooien.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:07 schreef diginoob het volgende:
[..]
Sure, waarom zegt Nena dan tegen haar vriendinnetje en Eveline dat ze 'hem niks vind' en dat hij helemaal haar tiep niet is en ze hem niet leuk vind? Waarom draait ze haar hoofd dan zo dat hij haar niet kan/mag zoenen?
Ze wil gewoon lichamelijk contact en omdat er niks beters voor handen is doet ze t met Brian. Het jammere eraan is dat ze op die manier speelt met zijn gevoelens en door het aantrekken/afstoten-gebeuren gemixte signalen afgeeft aan Bryan. Hij maakt de fout er achteraan te blijven lopen, zij maakt de (in mijn ogen ernstiger fout) om geen rekening te houden met zijn gevoelens. Ik snap dan ook niet waarom ze zo open met haar vriendin praat en Brian zelf niet zegt dat ze hem niet leuk vind maar behoefte heeft aan lichamelijk contact. Dat zal ze wel 'lullig' vinden maar ze moet wel heel naïef zijn om niet te zien dat het niet zeggen en zo doorgaan 10x 'lulliger' is voor Brain.
Ik heb ook geen medelijden met Braaaaaaaain. Hij is een oncontroleerbare tijdbom en hij loopt zijn p*k achterna. Slachtoffer van zijn eigen hanengedrag ...quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:28 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden met Brian, hij gaat soms als een dolle baviaan tekeer in dat huis, ze kunnen hem er beter uit gooien.
Ik vind het alleen maar mooi dat Nena hem zo aan het lijntje houd.
Idd, ik had het alweer verdrongen....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:55 schreef Ace1 het volgende:
Hoe die "mond dicht" tegen huub zegt... hoe haal je het in je hoofd.
hier ben ik het 110 % mee eens!het lijkt wel of ze allemaal bang voor hem zijn met zijn agressieve gedragquote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:29 schreef bloodymary het volgende:
Ik begrijp niet dat zijn medebewoners hem als populairste kiezen. Het is zo'n min, aggressief clichemannetje met zijn stomme gedichten van laag niveau en zijn achterlijke taalgebruik.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 06:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
Toch lijkt het me geen agressieve jongen, helemaal niet als je zijn weblog leest
http://goudenbrian.web-log.nl
mocht niet van Nee-jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:57 schreef JohnDope het volgende:
Hoe zit het nou met die media-geile-juffrouw die laatst een date had met Brain?
Kon die dame eindelijk een keer op TV komen, werd het meteen een fiasco
Join the club....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:25 schreef Flawless2006 het volgende:
Wat irriteer ik me toch aan dit achterbakse mannetje.
Ha, je hebt het door. Dat probeer ik dus de hele tijd te zeggen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Dag 1
Brian: Ik wil voor je klaar staan, een luisterend oor voor je zijn, je een schouder bieden
..........ECHT er voor je zijn en niet voor de seks...
Dag 98
Brian: Tussen Nena en Mij???? Lust, alleen Lust ....
Haha, nou je 't zegt iddquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:11 schreef tuinfluiter het volgende:
Dag 1
Brian: Ik wil voor je klaar staan, een luisterend oor voor je zijn, je een schouder bieden
..........ECHT er voor je zijn en niet voor de seks...
Dag 98
Brian: Tussen Nena en Mij???? Lust, alleen Lust ....
Hijs een pimp.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:37 schreef Gelderland het volgende:
gladde gluipert is 't.... heel agressief en dan proberen 'stoer' te doen met z'n domme gedichten, dat gitaarspelenvies mannetje
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hijs een pimp.
Voor je het weet staat Nena op e-bay
Je hebt gelijk het is de ideale schoonzoon, met gedichtenbundel en al.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 06:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
Toch lijkt het me geen agressieve jongen, helemaal niet als je zijn weblog leest
http://goudenbrian.web-log.nl
Jammer dat de communicatie met die jongen zo eenzijdig blijft. Brian hoort Brian, reageert op zijn eigen gedachten alsware hij MPSer en zet strategieen op die zich verhouden tot zichzelf als zijn gedichtjes en zijn liedje.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:21 schreef Brutus31 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk het is de ideale schoonzoon, met gedichtenbundel en al.![]()
BruTus
Waarschijnlijk heb je dit gedicht van de nepsite? Nu is die trouwens down, waarschijnlijk op last van DGK. Op zijn eigen site staat een ander gedicht:quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:31 schreef Fargo het volgende:
WTF is dit voor gedicht?!?
Behold
Be gone
Who is,
Will be sold.
Fishes swim where I have been
in a house where all seems gold,
Then a thought,
Can I kick it
I can not laugh, who is your lord?
Give with the nothing and reality stricks to my brain
My emotions no longer down the drain
I will penetrate you with a stronger audible yawn,
Behold my erection, or it will be gone
Give on this when, I eat my hat.
Let a you not be a use for another.
Focus on the concentration not to be a bother.
Niveau lik-me-vestje! Ik bedoel...fishes? Bestaat dat??
Dat bandje staat gewoon op herhaling..quote:Op zondag 14 januari 2007 22:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia: Zul je me missen als ik weg ben?
Brian: Er zal een grote stilte heersen
Natasia: Ik ben de enige hier die je helemaal kunt vertrouwen
Brian: Ja, jij bent degene die ik kan toevertrouwen.
Natasia: Ik vind het leuk dat Nena het ook zo erg vindt dat ik ga
Brian: Jij gilt wel tegen haar, maar jij doet dat op een manier waaruit moederlijkheid straalt.
Maar goed, als eenmaal het woord Nena is gevallen draait hij zijn eigen bandje over Nena weer af.
dank u, dank u .... sommigen kletsen ook zo onvoorstelbaar uit hun nek! ..dat schreeuwt gewoon om vastelegging voor het nageslacht. Aangezien ik niet kan dichten zit er voor mij niets anders op dan te quoten ... grijns.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:20 schreef Grimm het volgende:
Sarah louise ik vind het geweldig dat je steeds de bewoners quote haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |