Dat denk ik ook.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:57 schreef Paulster het volgende:
Hehe, samen met Nicolaas ckr de 2 grootste kanshebbers!
Ik niet eigenlijk. Nena is nog echt zo'n meisje. Lesley is al een stuk verder en past daarom veel beter bij Bart.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:26 schreef happyme28 het volgende:
Bart en Nena hebben ook weer veel lol. Ik vind Bart en Nena veel beter bij elkaar passen dan dat Bart bij het paardenmeisje past.
Heb je het gesprek vanmiddag gevolgd bij de stallen? Volgens mij is Bart echt nu al stapelgek op Lesley. Hij telt de uren totdat ze weer langskomt denk ik.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:44 schreef happyme28 het volgende:
Bart is een echt horecaman, houdt wel van een dolletje en Nena is serieuzer dan het op het eerste gezicht lijkt. Bart gaf dit vanavond overigens ook zelf aan in een gesprek met natasia, Ilona, sylvia en angelique bij de jacuzi.
Lesley is te 'netjes' voor de amsterdamse losbol lijkt me.
[off-topic]Brian lijkt me veel te zweverig voor Nena [/off-topic]
Ja dat heb ik gevolgd, maar ik denk dat Bart er alleen maar voor gaat omdat Nena hem zo heeft aangemoedigd. Hij moest ervoor gaan. Nena heeft zelf gezegd geen relatie te beginnen in het huis en graag goede vrienden met Bart te willen zijn. Dat was enige dagen geleden met het x-boxen. Sindsdien doet Bart ook meer moeite voor Lesley. Maar ik geloof wel dat hij haar erg leuk vind hoor. Maar toch vind ik hem beter bij Nena passen (of hij dat zelf nu vind of nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je het gesprek vanmiddag gevolgd bij de stallen?
Tja, je moet toch wat als je met een enorme zeikerd (Eveline) en een zeer preutse meiden (Nena en Eveline) in het huis zit. Een jaar of een paar jaar zonder vrouwenlijke aandacht is toch een zeer lange tijd. Zet Lesley maar in het huis. Lijkt me een stuk boeiender.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:27 schreef happyme28 het volgende:
Bart en Nena zijn ook verreweg mijn favorieten. Ik vind het paardemeisje een beetje een indringer![]()
Bedoel je nou 'mits' of 'tenzij'?quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Lesley is veel te lief om in dat huis te zitten, zo als paardenmeisje werkt perfect. Bart geef ik ook een goede kans om te winnen, mits het uit de hand loopt met Lesley...
Ah, de reden dat Bart in DGK zit dus...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 04:57 schreef klootje het volgende:
Ik hoorde hem vandaag zeggen dat ie bij de Mansion in A'dam heeft gewerkt;eigenaar van die tent is Johnnie de Mol jr.
Heb je een probleem met casten dan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ah, de reden dat Bart in DGK zit dus...
Mij ook hoor, maar mijn aanname dat alles ons-kent-ons is in dat inteeltwereldje wordt toch maar weer even bevestigd. Verder kruit Sjonnie al zijn vriendjes maar naar binnen, hij doet maar.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:48 schreef Gert het volgende:
Heb je een probleem met casten dan?
Het zal mij een zorg zijn eerlijk gezegd.
Ok.quote:
dieenebart had het wel goed voor elkaar ja, kijken hoe ver deze Bart komtquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:05 schreef Cynix ® het volgende:
Ok.
Nou ja, ik zat ook even te denken aan BB-Bart, die zowel op financieel als op neukueel gebied met de hoofdprijs aan de haal ging.
Sjonnie zal zich daar ongetwijfeld tegen ingedekt hebben.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:24 schreef J-Will het volgende:
ik zat laatst te denken. Als er twee man overblijft, zouden ze dan een notaris kunnen 'bestellen' en zwart op wit een schikking maken? Zo van: 'jij krijgt het huis, ik krijg 1,5 miljoen' ofzo.
Ik hoorde pasgeleden iemand zeggen (Bart volgens mij) dat dat niet mocht.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:24 schreef J-Will het volgende:
ik zat laatst te denken. Als er twee man overblijft, zouden ze dan een notaris kunnen 'bestellen' en zwart op wit een schikking maken? Zo van: 'jij krijgt het huis, ik krijg 1,5 miljoen' ofzo.
Heb ik ook gehoord.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoorde pasgeleden iemand zeggen (Bart volgens mij) dat dat niet mocht.
Ik denk dat Sjonnie tegen die tijd zeker in is voor een deal, maar dan in de vorm van elk een mooie campingtent of DVD-recorder en dan als vrienden uit elkaar gaan, zónder villa uiteraard.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:46 schreef Gert het volgende:
Heb ik ook gehoord.
Maar tegen de tijd dat er nog maar twee mensen in het huis zitten, is DGK zo saai geworden dat John waarschijnlijk best in is voor een deal die het programma wat bekort. Die knijpt wel een oogje toe dan.
Dát.. zou inderdaad héél goed kunnen. Nog ff wat sms-geld willen vangen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:17 schreef dnzl het volgende:
Tegen die tijd zullen ze de spelregels wel zo hebben veranderd dat het publiek de winnaar kiest![]()
Ben bang van wel. Stel je voor dat Nena dan eruit gaat. Dan staat de villa dus op naam van Bart. Als er dan ruzie komt later tussen Bart en nena, is Nena de klosquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:02 schreef Patch het volgende:
Ik denk dat de grootste kanshebber diegene is die een relatie hebben in de Gouden Kooi.
Stel dat Bart en Nena een relatie krijgen (slecht voorbeeld, ik weet het), moeten ze gewoon met zijn tweetjes de rest eruit treiteren en pesten totdat ze met zijn tweetjes overblijven en dan stapt gewoon 1 van de twee over de drempel en hopla dan hebben ze de Gouden Kooi gewonnen.
of denk ik nu te makkelijk?
tja dat zijn dan meer de problemen van naderhand, van na de laatste uitzending, het gaat mij erover uit, hoe je het beste de Gouden Kooi kunt winnen, en dit lijkt mij 1 van de meest beste optiesquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben bang van wel. Stel je voor dat Nena dan eruit gaat. Dan staat de villa dus op naam van Bart. Als er dan ruzie komt later tussen Bart en nena, is Nena de klos
Een relatie lijkt mij sowieso bijna een must om het te kunnen volhouden. Een jaar of zelfs jaren zonder iets dergelijks is volgens mij behoorlijk ondoenlijk. Je hebt gelijk dat het allemaal een stuk makkelijker wordt dan. Het probleem begint als ze samen nog over zijn. Afspraken mag je niet maken heb ik begrepen. In het huis trouwen in gemeenschap van goederen zou een goede optie zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:07 schreef Patch het volgende:
[..]
tja dat zijn dan meer de problemen van naderhand, van na de laatste uitzending, het gaat mij erover uit, hoe je het beste de Gouden Kooi kunt winnen, en dit lijkt mij 1 van de meest beste opties
in het huis trouwen in gemeenschap van goederen, dat is maybe een ideequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben bang van wel. Stel je voor dat Nena dan eruit gaat. Dan staat de villa dus op naam van Bart. Als er dan ruzie komt later tussen Bart en nena, is Nena de klos
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |