Dat denk ik ook.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:57 schreef Paulster het volgende:
Hehe, samen met Nicolaas ckr de 2 grootste kanshebbers!
Ik niet eigenlijk. Nena is nog echt zo'n meisje. Lesley is al een stuk verder en past daarom veel beter bij Bart.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:26 schreef happyme28 het volgende:
Bart en Nena hebben ook weer veel lol. Ik vind Bart en Nena veel beter bij elkaar passen dan dat Bart bij het paardenmeisje past.
Heb je het gesprek vanmiddag gevolgd bij de stallen? Volgens mij is Bart echt nu al stapelgek op Lesley. Hij telt de uren totdat ze weer langskomt denk ik.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:44 schreef happyme28 het volgende:
Bart is een echt horecaman, houdt wel van een dolletje en Nena is serieuzer dan het op het eerste gezicht lijkt. Bart gaf dit vanavond overigens ook zelf aan in een gesprek met natasia, Ilona, sylvia en angelique bij de jacuzi.
Lesley is te 'netjes' voor de amsterdamse losbol lijkt me.
[off-topic]Brian lijkt me veel te zweverig voor Nena [/off-topic]
Ja dat heb ik gevolgd, maar ik denk dat Bart er alleen maar voor gaat omdat Nena hem zo heeft aangemoedigd. Hij moest ervoor gaan. Nena heeft zelf gezegd geen relatie te beginnen in het huis en graag goede vrienden met Bart te willen zijn. Dat was enige dagen geleden met het x-boxen. Sindsdien doet Bart ook meer moeite voor Lesley. Maar ik geloof wel dat hij haar erg leuk vind hoor. Maar toch vind ik hem beter bij Nena passen (of hij dat zelf nu vind of nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je het gesprek vanmiddag gevolgd bij de stallen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |