De eerste week BB5 was gemiddeld 600.000 kijkers.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:54 schreef vdvorst het volgende:
ik denk dat het wel meevalt, kijken toch best veel mensen naar
En dat is ze geraden ook, we zijn een kritisch publiekje en we willen vermaakt worden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:04 schreef scanman01 het volgende:
...maar ik moet zeggen dat de makers de tv uitzendingen ook zeer goed in elkaar zetten
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind DGK tot nu toe best een succes. Veel boeiender dan BB in ieder geval. Soms hebt je gewoon het idee dat je naar een serie zit te kijken. DGK heeft wel goede rode draden nodig. John de Mol hoopte natuurlijk op een relatie in het huis, maar dat zit er niet in. Eveline is een zeikerd en blijkt opeens een vriendje te hebben... en Nena is niet geinteresseerd heb ik haar horen zeggen (en veel te preuts ook).
Gelukkig voor John is er nu Lesley, die toch wel voor een leuke rode draad zorgt. Bart denkt zelf ook dat zij erin is gezet om hem te verleiden, maar Lesley zegt dat dat echt niet zo is. Het klikt duidelijk tussen die twee en John knijpt zijn handen dicht. De andere rode draad nu, is de actie van Nicolaas om 50.000 onder valse voorwendsels te krijgen, met als gevolg dat Stephan hem er nu uit wil stemmen. De derde rode draad is natuurlijk het geval Natasia, maar dat is een geval apart. Die rode draad zal ook nooit meer stoppen denk ik.
Al met al is DGK een stuk boeiender dan ik had verwacht, maar ik moet zeggen dat de makers de tv uitzendingen ook zeer goed in elkaar zetten
Mee eens. Niet alleen de deelnemers zijn een klasse interessanter dan BB, ook de TV-uitzendingen zitten veel doordachter en gelikter in elkaar. Ze sturen zomogelijk nóg meer dan bij BB, die voice-over is wel héél suggestief en soms ronduit insinuerend, maar..... het boeit!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind DGK tot nu toe best een succes. Veel boeiender dan BB in ieder geval. Soms hebt je gewoon het idee dat je naar een serie zit te kijken. DGK heeft wel goede rode draden nodig. John de Mol hoopte natuurlijk op een relatie in het huis, maar dat zit er niet in. Eveline is een zeikerd en blijkt opeens een vriendje te hebben... en Nena is niet geinteresseerd heb ik haar horen zeggen (en veel te preuts ook).
Gelukkig voor John is er nu Lesley, die toch wel voor een leuke rode draad zorgt. Bart denkt zelf ook dat zij erin is gezet om hem te verleiden, maar Lesley zegt dat dat echt niet zo is. Het klikt duidelijk tussen die twee en John knijpt zijn handen dicht. De andere rode draad nu, is de actie van Nicolaas om 50.000 onder valse voorwendsels te krijgen, met als gevolg dat Stephan hem er nu uit wil stemmen. De derde rode draad is natuurlijk het geval Natasia, maar dat is een geval apart. Die rode draad zal ook nooit meer stoppen denk ik.
Al met al is DGK een stuk boeiender dan ik had verwacht, maar ik moet zeggen dat de makers de tv uitzendingen ook zeer goed in elkaar zetten
Tsja, die gedachte kwam ook in mij op. DGK maakt BB nog belegener dan het al was.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:06 schreef Gert het volgende:
BB begint steeds schriller af te steken to.v. DGK, het clubje van Hummie lijkt zo, tja, kínderachtig, vergeleken bij DGK. Dat geklier met noodrantsoenen, sancties en suffe opdrachtjes, het is passé.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |