abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 oktober 2006 @ 14:40:32 #101
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_42511002
Ik wil wel dat het flopt, maar ik vind Nicolaas zo cool. Dus ik moet bekennen dat ik toch af en toe kijk.

Zo'n gast moet je in BB ook hebben. Zo'n Ed-achtig figuur, maar dan wat intelligenter en strategischer. Lekker stoken. Waarom casten ze er niet elk jaar een?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_42540209
Ik zeg dat al die reality-shows ala BB floppen omdat de rek er nu wel uitzit.
Dat hele voyeur gedoe heeft zijn langste tijd gehad en ze moeten iets nieuws verzinnen
ipv al die make-overs die als basis eigenlijk hetzelfde zijn als hun voorgangers.
31 december 2006: Inactive FOK!account
pi_42799976
ik denk dat het wel meevalt, kijken toch best veel mensen naar
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
  donderdag 19 oktober 2006 @ 13:26:17 #104
157234 Jonnyboy
Niet geschoten altijd mis
pi_42802470
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 11:54 schreef vdvorst het volgende:
ik denk dat het wel meevalt, kijken toch best veel mensen naar
De eerste week BB5 was gemiddeld 600.000 kijkers.

Nu halen ze daar nog net de helft van.
A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
The barman asked: 'Why is there a steering wheel at your crotch?'
'Arrr, it's driving me nuts!'
  donderdag 19 oktober 2006 @ 14:13:04 #105
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_42804028
ik vind het leuker dan bb
de livestream is beter..
nena is superlekker om naar te kijken
en je moet volgens mij weten wat er onderling allemaal speelt om het leuk te vinden..
net zoals een soap eigenlijk
Bas heeft gesproken...
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:36:31 #106
89063 sirrom
ThisIzTheNewMe
pi_42872168
Van mij hoeft dit programma niet te floppen maar als ik een gokje mag wagen: wegens te weinig kijkers wordt dit programma in de zomer van 2007 stopgezet. Niet omdat het een slecht programma is maar in de zomer kijken sowieso veel minder tv.

[ Bericht 22% gewijzigd door sirrom op 21-10-2006 21:43:25 ]
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:04:46 #107
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42874313
Ik vind DGK tot nu toe best een succes. Veel boeiender dan BB in ieder geval. Soms hebt je gewoon het idee dat je naar een serie zit te kijken. DGK heeft wel goede rode draden nodig. John de Mol hoopte natuurlijk op een relatie in het huis, maar dat zit er niet in. Eveline is een zeikerd en blijkt opeens een vriendje te hebben... en Nena is niet geinteresseerd heb ik haar horen zeggen (en veel te preuts ook).
Gelukkig voor John is er nu Lesley, die toch wel voor een leuke rode draad zorgt. Bart denkt zelf ook dat zij erin is gezet om hem te verleiden, maar Lesley zegt dat dat echt niet zo is. Het klikt duidelijk tussen die twee en John knijpt zijn handen dicht. De andere rode draad nu, is de actie van Nicolaas om 50.000 onder valse voorwendsels te krijgen, met als gevolg dat Stephan hem er nu uit wil stemmen. De derde rode draad is natuurlijk het geval Natasia, maar dat is een geval apart. Die rode draad zal ook nooit meer stoppen denk ik.
Al met al is DGK een stuk boeiender dan ik had verwacht, maar ik moet zeggen dat de makers de tv uitzendingen ook zeer goed in elkaar zetten
My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † zondag 22 oktober 2006 @ 08:24:05 #108
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_42879639
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 23:04 schreef scanman01 het volgende:
...maar ik moet zeggen dat de makers de tv uitzendingen ook zeer goed in elkaar zetten
En dat is ze geraden ook, we zijn een kritisch publiekje en we willen vermaakt worden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 22 oktober 2006 @ 12:44:28 #109
114609 baskabel4
lastig plassen met erectie...
pi_42882175
quote:
Ik vind DGK tot nu toe best een succes. Veel boeiender dan BB in ieder geval. Soms hebt je gewoon het idee dat je naar een serie zit te kijken. DGK heeft wel goede rode draden nodig. John de Mol hoopte natuurlijk op een relatie in het huis, maar dat zit er niet in. Eveline is een zeikerd en blijkt opeens een vriendje te hebben... en Nena is niet geinteresseerd heb ik haar horen zeggen (en veel te preuts ook).
Gelukkig voor John is er nu Lesley, die toch wel voor een leuke rode draad zorgt. Bart denkt zelf ook dat zij erin is gezet om hem te verleiden, maar Lesley zegt dat dat echt niet zo is. Het klikt duidelijk tussen die twee en John knijpt zijn handen dicht. De andere rode draad nu, is de actie van Nicolaas om 50.000 onder valse voorwendsels te krijgen, met als gevolg dat Stephan hem er nu uit wil stemmen. De derde rode draad is natuurlijk het geval Natasia, maar dat is een geval apart. Die rode draad zal ook nooit meer stoppen denk ik.
Al met al is DGK een stuk boeiender dan ik had verwacht, maar ik moet zeggen dat de makers de tv uitzendingen ook zeer goed in elkaar zetten
ja...liever zeik ik iets af...maar ik vind het stiekem ook wel leuk..
Bas heeft gesproken...
  Moderator zondag 22 oktober 2006 @ 14:06:19 #110
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42885040
quote:
Mee eens. Niet alleen de deelnemers zijn een klasse interessanter dan BB, ook de TV-uitzendingen zitten veel doordachter en gelikter in elkaar. Ze sturen zomogelijk nóg meer dan bij BB, die voice-over is wel héél suggestief en soms ronduit insinuerend, maar..... het boeit!
BB begint steeds schriller af te steken to.v. DGK, het clubje van Hummie lijkt zo, tja, kínderachtig, vergeleken bij DGK. Dat geklier met noodrantsoenen, sancties en suffe opdrachtjes, het is passé.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:28:36 #111
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_42885958
DGK >>>>>>>>>> BB
  † In Memoriam † zondag 22 oktober 2006 @ 15:18:15 #112
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_42887515
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:06 schreef Gert het volgende:
BB begint steeds schriller af te steken to.v. DGK, het clubje van Hummie lijkt zo, tja, kínderachtig, vergeleken bij DGK. Dat geklier met noodrantsoenen, sancties en suffe opdrachtjes, het is passé.
Tsja, die gedachte kwam ook in mij op. DGK maakt BB nog belegener dan het al was.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_42897463
zou het jammer vinden als het zou stoppen. kijk nu vanaf dag 1 en het gaat nergens over.

lekker toch na een dag hard werken
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')