Komt ook door de wedstrijd natuurlijk.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:08 schreef Nashje het volgende:
Ik vind de scheids serieus goed. Gewoon lekker door laten spelen. Niet fluiten voor elk klein dingetje.
Klopt ja.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Komt ook door de wedstrijd natuurlijk.![]()
Inderdaad. Maar goed, 4-0 is wel prima opzich.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Matige tweede helft.
Even afkloppen dat die man niet geblesseerd raakt. Nog altijd een verdediger van wereldklasse.quote:
JAH fucking tering lijers. Had ik ook man, smerige homo's. KUT NSquote:Op vrijdag 29 september 2006 08:54 schreef Sethje het volgende:
Het was superlekkere sfeer gister, jammer dat ik niet meer thuis kon komen, Hulde NS
Je moet je niet zo verheugen op uitspraken uit de media. Het is lang geleden dat ik een speler buitenom zag gaan. Als De Mul dat blijft doen en er nog meer op gaat trainen is het einde Rosales. En terecht.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe kon je De Mul in godsnaam positief vinden?
Ik denk na de opmerking van Ten Cate dat ie de beste voorzet van allemaal heeft, nou, dat worden 6 a 7 ballen panklaar voor de goal. Als er het 1 is geweest, dan was het al veel.
Dramatisch.
De Mul was echt goed. Beetje onwennig maar hij ging er wel vloeiend langs.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je moet je niet zo verheugen op uitspraken uit de media. Het is lang geleden dat ik een speler buitenom zag gaan. Als De Mul dat blijft doen en er nog meer op gaat trainen is het einde Rosales. En terecht.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:09 schreef Camplo het volgende:
[..]
De Mul was echt goed. Beetje onwennig maar hij ging er wel vloeiend langs.
ohw jaquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:17 schreef Nashje het volgende:
Ik hoop dat jij in het vervolg wat beter oplet.
Slecht nieuws. Gelukkig is Markus in vormquote:Meespelen Huntelaar tegen FC Utrecht onzeker
Het is voorlopig nog onzeker of Klaas Jan Huntelaar komende zondag mee kan spelen als Ajax de uitwedstrijd tegen FC Utrecht speelt. De door Marco van basten voor Oranje geselecteerde spits verliet vanochtend met een enkelblessure de training. Henk ten Cate verwacht dat hij morgen duidelijkheid heeft over de ernst van de blessure.
Eerder slaapverwekkend.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Matige tweede helft.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
of moest hij soms nog met het eerste elftal mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |