Ja mag er maar één kiezen. Dat je niet de baars en kabeljauw zegt. Dan moeten wij maar raden welke vis je echt het leukste vindt. Btw het gaat niet over de smaak.quote:
Nou je kunt ze gelijk eten als je ze vangt.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:37 schreef Zwansen het volgende:
Wat is er leuk aan de kibbeling dan?
Noorse zijn veel lekkerder. Maar die zijn twee keer zo duur.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:39 schreef roque79 het volgende:
oh ja en hollandse garnaaltjes met stip op 1:P
Tonijn wordt niet in blik gevangen. Kibbeling wel met sausquote:Op donderdag 28 september 2006 20:41 schreef Evil_Jur het volgende:
Tonijn, kibbeling.
Ja dat is een ferme vis. Die heb je niet zo maar te pakken. Florijn is ook zo'n type. Helaas nog nooit gegeten, maar die is ook niet voor één dag te vangen.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:42 schreef Lucille het volgende:
De zalm. Zo'n beest in een stroompje in de wildernis, op weg naar de geboorteplek. Tegen de stroom in, uit het water springen. Respect.
En lekker.
Ook prima op de BBQ.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:48 schreef Evil_Jur het volgende:
Zalm vind ik alleen gerookt echt lekker.
Als politicus is ie idd minder.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:48 schreef Evil_Jur het volgende:
Zalm vind ik alleen gerookt echt lekker.
...en geen vissenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:40 schreef tong80 het volgende:
En garnalen zijn kutbeesten die moet je eerst pellen.
Meiden met karpersquote:Op donderdag 28 september 2006 20:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Karpers maar dan wel met vrouwen.![]()
Dit snap ik nietquote:
Dat rare woord. Is dat een vis ?quote:
die hele kleine rosige , die je altijd in cocktails krijgt dat zijn toch hollandse?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noorse zijn veel lekkerder. Maar die zijn twee keer zo duur.
Jaquote:Op donderdag 28 september 2006 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat rare woord. Is dat een vis ?
Koolvis of kabeljauwquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:56 schreef Furious het volgende:
Wat zit er in vissticks?
Ik lust koolvis en/of kabeljauw met suiker, in dat geval.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:08 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Koolvis of kabeljauw
En suiker voor de smaak...
ook lekkerquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:11 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik lust koolvis en/of kabeljauw met suiker, in dat geval.
Ook als minister ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:30 schreef DeTolk het volgende:
Zalm, in welke vorm dan ook.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:12 schreef Martijn_77 het volgende:
En een schopje naar CUL
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:36 schreef tong80 het volgende:
Ja mag er maar één kiezen. Dat je niet de baars en kabeljauw zegt. Dan moeten wij maar raden welke vis je echt het leukste vindt. Btw het gaat niet over de smaak.
Als je naar de rest van de posts kijkt is het meer een CUL topicquote:
Als jij 'm gooit vang ik 'm welquote:Op donderdag 28 september 2006 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tonijn wordt niet in blik gevangen
Kibbeling is geen vis, is gewoon gepaneerde witvis van wat voor soort dan ook.quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja mag er maar één kiezen. Dat je niet de baars en kabeljauw zegt. Dan moeten wij maar raden welke vis je echt het leukste vindt. Btw het gaat niet over de smaak.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:15 schreef yvonne het volgende:
Ik vind deze kick naar CUL een van de leukste van de laatste tijd
Als het niet over smaak gaat, waar gaat het in hemelsnaam wel over?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewoon je favoriete vis.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:20 schreef Thorical het volgende:
[..]
Als het niet over smaak gaat, waar gaat het in hemelsnaam wel over?
Ziende en dan toch blind![]()
En wat voor vis is dat?????? Het kunnen er zoveel zijn, ligt er maar net aan wat jouw lokale visboer in het vet pleurt.quote:
Kibbeling is gewoon een vis, hoor, net als de visstickquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 05:46 schreef vats het volgende:
[..]
En wat voor vis is dat?????? Het kunnen er zoveel zijn, ligt er maar net aan wat jouw lokale visboer in het vet pleurt.
vind het zelf trouwens zonde om goede vis in het vet te mikken..... je smaak gaat over het algmeen compleet verloren.....
En wat is jou favo vis Yvonne?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:15 schreef yvonne het volgende:
Ik vind deze kick naar CUL een van de leukste van de laatste tijd
Raar i dat ze eten ook pelikaanquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:55 schreef Isabeau het volgende:
Dit is mijn lievelingsvis:
[afbeelding]
In expeditie robinson eten ze ook elke tropische vis die ze vangen, dus misschien is hij ook wel eetbaar. En lekker. Met of zonder korstje.
Dat hoort in het "Wat is jullie favoriete vogel" topicquote:
Dit is mijn topic, dus ik bepaal de regelsquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat hoort in het "Wat is jullie favoriete vogel" topic
Lekkerbekjequote:
En dan aan de kraam opetenquote:
Lekker toch! In zo'n vet papier.quote:
Preciesquote:
Jullie, jij en Tong zijn echt de ransigste mensen die ik op Cul ben tegen gekomen.quote:
Even een plaatjequote:
Ik heb ze nooit gegeten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:02 schreef Isabeau het volgende:
Die guppies in mijn ouders' aquarium herinner ik me niet zo mooi![]()
De kat vond ze geloof ik wel lekker, voor mij zit er te weinig vlees aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |