quote:Op donderdag 28 september 2006 17:52 schreef Furious het volgende:
Eindelijk een foto van Jennifuuuuuur!
quote:Op donderdag 28 september 2006 17:52 schreef Furious het volgende:
wuahahhaah eej, die hou ik er in vriendquote:Op donderdag 28 september 2006 17:54 schreef Molluck het volgende:
Wel knap dat ze het met zoveel goud nog steeds voor elkaar krijgt er goedkoop uit te zien
koper met goudkleurige verfquote:Op donderdag 28 september 2006 17:52 schreef ukga het volgende:
ik gok dat het ook nog van die goedkope 14 karaats troep is
maikuul, ring a bell?quote:Op donderdag 28 september 2006 18:00 schreef ukga het volgende:
wie is jennifer?
wil ik niet eens wetenquote:Op donderdag 28 september 2006 18:11 schreef Stekelbees het volgende:
Vraag me af waar ze nog meer piercings/troep heeft hangen
Whehe deugniet !quote:Op donderdag 28 september 2006 17:52 schreef Furious het volgende:
ze houd van negertsquote:Op donderdag 28 september 2006 18:45 schreef ukga het volgende:
ze heeft btw ook een site
http://www.partypeeps2000.com/members/brammerloo.aspx
ik dacht, ik meld het maar even
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Whehe deugniet !
Het lijkt wel een nederlands wijf
Vast een limburgerquote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 17:54 schreef Molluck het volgende:
Wel knap dat ze het met zoveel goud nog steeds voor elkaar krijgt er goedkoop uit te zien
Too late .. zwanger .. :quote:Op donderdag 28 september 2006 21:28 schreef PeZu het volgende:
OH MY GOD
shoot it, quick before it starts to breed
still shoot itquote:Op donderdag 28 september 2006 21:29 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Too late .. zwanger .. :
ok nu weten jullie al 6 jaren hebben we wat en dan nog wat er komt uitbreiding bij
ooh noesquote:
hivquote:
ja en goede reisquote:Op donderdag 28 september 2006 22:53 schreef P8 het volgende:
ik denk dat je wel een geestelijke afwijking MOET hebben, als je zo wilt zijn. Dit kan gewoon niet anders. Als dit echt een product is van de maatschappij, dan emigreer ik naar andorra. Lekker rustig daar
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:53 schreef P8 het volgende:
ik denk dat je wel een geestelijke afwijking MOET hebben, als je zo wilt zijn. Dit kan gewoon niet anders. Als dit echt een product is van de maatschappij, dan emigreer ik naar andorra. Lekker rustig daar
ik had nog een naamtopic voor jou gastquote:Op donderdag 28 september 2006 23:04 schreef Maikuuul het volgende:
Het ziet er lelijk uit en is zonde van het goud.
Ketting pwnt tanden
Waar gek ? linkz0rz ?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:08 schreef P8 het volgende:
[..]
ik had nog een naamtopic voor jou gast
pimpmaikuuut?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:08 schreef P8 het volgende:
[..]
ik had nog een naamtopic voor jou gast
hey komop je weet toch haten is verlaten of niet dan soms ja toch?!? je weetquote:Op donderdag 28 september 2006 23:33 schreef Logician het volgende:
omg.. net dat hele profiel gelezen en zit serieus met mijn mond vol tanden...
"nee meis ik haat niet, ik jank verdomme ... "
0k3 d4n, v4g3 sh1t m4n!! 1n d4t g3v4l st33k 1k 3r 00k g3w00n 33n 0pquote:Op donderdag 28 september 2006 23:34 schreef P8 het volgende:
hey komop je weet toch haten is verlaten of niet dan soms ja toch?!? je weet
Check deze G-star treutje....quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:27 schreef KopieerMachine het volgende:
@ dakota
Ik denk dat het erin is gespoten toen der moeder zwanger was![]()
![]()
hebben we een tolk hier?quote:X X ME STIEF VADER EN ME BROERTJE SORRRY BITCHES DIT HEEFT HIJ MET ME MOEDER GEMAAKT NIET HATEN......EN BOLLE JE WEET WIE IK BEDOEL JA JOU JA JOU MOET HIJ ZOWIEZO NIET HIJ HOUS VAN EEN STRAK LIJF KIJK HOE HIJ ER UIT ZIET HIJ WIL GEEN DIK MONSTER GA VERDER MET JE LEVEN WANT HET ENIGE WAT MET JE GAAT GEBEUREN IS DAT HIJ IN JE KA PUISTE BEK PIST TERWIJL IK KIJK WAT DENK JE IS ME PA HOOR JE BREEKT NIETS ALLEEEEN JEZELF MAAR DAT WAS JE AL EEN GEBROKEN MEID NIKS MEER AAN TE DOEN DUS SORRRRRRRRRRRRRY!!!!1
X X ME STIEF VADER EN ME BROERTJE SORRRY BITCHES DIT HEEFT HIJ MET ME MOEDER GEMAAKT NIET HATEN......EN BOLLE JE WEET WIE IK BEDOEL JA JOU JA JOU MOET HIJ ZOWIEZO NIET HIJ HOUS VAN EEN STRAK LIJF KIJK HOE HIJ ER UIT ZIET HIJ WIL GEEN DIK MONSTER GA VERDER MET JE LEVEN WANT HET ENIGE WAT MET JE GAAT GEBEUREN IS DAT HIJ IN JE KA PUISTE BEK PIST TERWIJL IK KIJK WAT DENK JE IS ME PA HOOR JE BREEKT NIETS ALLEEEEN JEZELF MAAR DAT WAS JE AL EEN GEBROKEN MEID NIKS MEER AAN TE DOEN DUS SORRRRRRRRRRRRRY!!!!1quote:
Dit is mijn stiefvader samen met mijn broertje. Sorry teefjes, die heeft hij met mijn moeder gemaakt. Niet haten!......En corpulente! Ja u, ja op u heeft hij het niet zo. Hij houdt van een wat minder corpulent lijf. Kijkt u maar hoe hij er zelf uit ziet. Hij blieft geen corpulente madame. Ik zou u aanraden verder te gaan en uw eigen leven weer op te pakken.Want het enige wat u eventueel te wachten staat is dat hij over u acne aangezicht heen urineert, en dat allemaal terwijl ik dat bekijk. Want wat denk je nou zelf? Het is wel mijn vader hoor. Je kwets hier alleen jezelf mee! Maargoed gekwetst was je al. Mijn excuses.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:41 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
X X ME STIEF VADER EN ME BROERTJE SORRRY BITCHES DIT HEEFT HIJ MET ME MOEDER GEMAAKT NIET HATEN......EN BOLLE JE WEET WIE IK BEDOEL JA JOU JA JOU MOET HIJ ZOWIEZO NIET HIJ HOUS VAN EEN STRAK LIJF KIJK HOE HIJ ER UIT ZIET HIJ WIL GEEN DIK MONSTER GA VERDER MET JE LEVEN WANT HET ENIGE WAT MET JE GAAT GEBEUREN IS DAT HIJ IN JE KA PUISTE BEK PIST TERWIJL IK KIJK WAT DENK JE IS ME PA HOOR JE BREEKT NIETS ALLEEEEN JEZELF MAAR DAT WAS JE AL EEN GEBROKEN MEID NIKS MEER AAN TE DOEN DUS SORRRRRRRRRRRRRY!!!!1
KusKus, Me stiefvader en m'n broertje sorry bitches, dit heeft hij met me moeder gemaakt...niet haten. En bolle, je weet wie ik bedoel, JA! Jou moet hij zowieso niet, hij houd van een strak lijf, kijk hoe hij er uit ziet, hij wilt geen dik monster. Ga verder met je leven, want het enige wat er met je gaat is dat hij in je Ka(nker?) puisten bek pist terwijl ik kijk! Wat denk je is me pa hoor. Je breekt niets alleen jezelf, maar dat was je al een gebroken meid. Niks meer aan te doen dus sooooorrryyy!!!!1,
Zoiets....nog steeds niet echt lekker, maar okay :/
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:42 schreef Dakota het volgende:
[..]
Dit is mijn stiefvader samen met mijn broertje. Sorry teefjes, die heeft hij met mijn moeder gemaakt. Niet haten!......En corpulente! Ja u, ja op u heeft hij het niet zo. Hij houdt van een wat minder corpulent lijf. Kijkt u maar hoe hij er zelf uit ziet. Hij blieft geen corpulente madame. Ik zou u aanraden verder te gaan en uw eigen leven weer op te pakken.Want het enige wat u eventueel te wachten staat is dat hij over u acne aangezicht heen urineert, en dat allemaal terwijl ik dat bekijk. Want wat denk je nou zelf? Het is wel mijn vader hoor. Je kwets hier alleen jezelf mee! Maargoed gekwetst was je al. Mijn excuses.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:17 schreef ukga het volgende:
hehehe
dat was mijn plan al. Die snol komt maar niet onlinequote:Op vrijdag 29 september 2006 22:22 schreef yosander het volgende:
Zal ik haar toevoegen op MSN en dit topic geven?
nee, maar ik ben de TS dus ik wist al dat ze niet ubergeil was:Pquote:Op zaterdag 30 september 2006 14:43 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
helleuuu
wat een lelek wijf heyyy vind je nicht ?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:40 schreef Dakota het volgende:
Dit is mijn stiefvader samen met mijn broertje. Sorry teefjes, die heeft hij met mijn moeder gemaakt. Niet haten!......En corpulente! Ja u, ja op u heeft hij het niet zo. Hij houdt van een wat minder corpulent lijf. Kijkt u maar hoe hij er zelf uit ziet. Hij blieft geen corpulente madame. Ik zou u aanraden verder te gaan en uw eigen leven weer op te pakken.Want het enige wat u eventueel te wachten staat is dat hij over u acne aangezicht heen urineert, en dat allemaal terwijl ik dat bekijk. Want wat denk je nou zelf? Het is wel mijn vader hoor. Je kwets hier alleen jezelf mee! Maargoed gekwetst was je al. Mijn excuses.
HOU JE BEK JOH JIJ JA JIJ JA MIJ VADER IS GETROUWD MET MIJN NEEF NOU EN? IK HEB TENMINSTE EEN MAN EN HIJ IS DIK EN NIET!quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:05 schreef ChrisFO het volgende:
Dit vraagt gewoon om een reactie van dat mens in dit topic![]()
Ik heb d'r ook maar toegevoegd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:02 schreef P8 het volgende:
[..]
dat was mijn plan al. Die snol komt maar niet online![]()
Je zou het bijna denken?quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:12 schreef _mimic het volgende:
Is dat wijf soms met der lollerbakkes in de gereedschapskist gevallen van haar vriendje, die overigens net zo lelijk is en op een woonwagenkamp woont?
en waarom doen ze datquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:54 schreef ukga het volgende:
ja dat schijnt de nieuwste rage te zijn als je uit de Bijlmer etc. komt
Boren ze een gaatje in je tand en lijmen ze er een (nog niet eens zirkonia) nep diamant in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |