Doe maar, het antwoord is Edmond btw :p .quote:
Dan toch nog een puntjequote:Op vrijdag 29 september 2006 15:01 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Doe maar, het antwoord is Edmond btw :p .
Niet gezien, ligt al een tijdje op me te wachten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:06 schreef Doff het volgende:
[..]
Dan toch nog een puntje![]()
Posdnous +1
Heb je 'm gezien? Is die gaaf?
Hoe ben je er aan gekomen dan? Is die al op dvd?quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:10 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Niet gezien, ligt al een tijdje op me te wachten.
Geen idee, mijne is divx.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:11 schreef Doff het volgende:
[..]
Hoe ben je er aan gekomen dan? Is die al op dvd?
Klopt!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef google-queen het volgende:
Lukas Haas..mijn broertje heet toevallig ook Lucas (met een c)
Das 1quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:11 schreef google-queen het volgende:
witness?
Ja, die ook jaquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:17 schreef google-queen het volgende:
ja en die met Laura Dern..weet niet meer hoe die heet...
Jeetje zat ie daar ook in? Ik heb die film al eeuwen liggen maar nooit gezienquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
mars attacks!
Dat maakt 3quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
en brick?
Edgar Allen Poe, i knooooowquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
nee en ik mag hopen dat je er niet op doelde dat het gedicht the Raven geschreven is door lovecraft he, want dan moet je je diep schamen![]()
Nee, niet Bob Hoskins...quote:
Je zit er wel heel erg dichtbij.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
hmm dofeld of bofeld ofzo iets
maja als ik het nu zie staan lijkt het nergens op dus zal ook wel niet.
naja iemand anders mag het puntje binnenkoppen, dit wordt niks![]()
Jullie zitten er allebei één letter naast. Maar de voornamen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:54 schreef jimjim1983 het volgende:
blofield dacht ik
edit: nee toch niet.
Juist. Maar denk wel dat Sheri de voornamen wil.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
blofeld dan want doff zei dat ..feld goed was
quote:
Ja dat is idd waar, CA 2 is niet goed.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:00 schreef Flitspaal het volgende:
Welcome to Collinwood
Heist
Confessions of a Dangerous Mind
En dit is goed, helemaal zonder de 'w'quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:42 schreef cwk het volgende:
Tis Ernst Blowfeld geloof ik.
Leuk, maar dan komt die wel boven mijn bed!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:19 schreef Sheridana het volgende:
[..]
En dit is goed, helemaal zonder de 'w'![]()
Was al van plan om alleen Blofeld al goed te rekenen....
cwk +1
Donald Pleasance als Ernst Stavros Blofeld in You only live Twice
En weer bedankt Doff...ik kan een handtekening van Johnny Knoxville voor je regelen! Die kan je altijd nog E-bay zetten of zo...
andy lau hoort idd bij mijn favoriete acteursquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:10 schreef cwk het volgende:
Er is hier opeens internet![]()
Shanghai Grand ja. God of gamblers III niet trouwens.
Knap hoor, Andy Lau fan?
![]()
SamuelofSEK +1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |