abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42201106
Sterf je dan nu aan een lintworm aan je hartklep?

Goddomme zeg, koop je weer eens een serie aan DVDs, zit je weer vast aan zo'n hoerig kutspotje van dat achterlijke stelletje moraalridders van filmwereld.nl. Ga's dood. Zet die crap ergens verstopt als extra op zo'n DVD ofzo, en niet als niet-skipbaar voorstukje. .

De volgende keer dat ik zo'n kutspotje op DVD of in de BIOS zie ga ik wel fulltime m'n films downloaden. .
Ik ga naar huis.
pi_42201141
Filmwereld O/ !!
pi_42201541
Ach. Bracha is gezelliger dan die verschrikkelijke 'JE STEELT NIET DIE AUTO DUS OOK NIET DIE FILM ANDERS BEN JE EEN TERRORIST' spotjes.

Waardoor je toch weer gaat downladen, want dan krijg je hoogstens een "RiPpEd bY [NL]Hax0R-SepHiR0tH' in je scherm, 2 seconden lang.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  donderdag 28 september 2006 @ 16:08:39 #4
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_42201619
Ik vind die ondoorspoelbare antipiracy gedoetjes ook onbegrijpelijk. Stuur mij verdimme gewoon door naar het menuutje .
  donderdag 28 september 2006 @ 16:10:08 #5
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42201670
quote:
Op donderdag 28 september 2006 16:06 schreef Nosh het volgende:
Ach. Bracha is gezelliger dan die verschrikkelijke 'JE STEELT NIET DIE AUTO DUS OOK NIET DIE FILM ANDERS BEN JE EEN TERRORIST' spotjes.

Waardoor je toch weer gaat downladen, want dan krijg je hoogstens een "RiPpEd bY [NL]Hax0R-SepHiR0tH' in je scherm, 2 seconden lang.
Bracha komt echt maar 2 seconden in beeld.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_42201722
quote:
Op donderdag 28 september 2006 16:10 schreef arneaux het volgende:

[..]

Bracha komt echt maar 2 seconden in beeld.
Pauze. Knop.

º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_42229946
DVD Speler -> Knop "Program" -> Title 1 -> All Chapters. Klaar.

Maar goed, het is belachelijk want je hebt alleen de mensen ermee die dus legaal een DVD kopen en juist NIET de mensen die "illegaal" bezig zijn. Op zo'n manier gaan steeds meer mensen DVD's downloaden enzo. Net als die copy protection op CD's. Heb je ook geen last van als je hem download.

Als ze je nou bedanken inplaats van die dreigementen van ze.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_42230434
Als ik een film koop, is het meestal dat ik er ergens een zie liggen en denk oh ja leuk, gaan we kijken. Kom je thuis, film opzetten, zie je dat spotje, denk je die had je ook kunnen downloaden!! Ik vergeet altijd dat dat ook kan tot ik dat spotje zie

Maar das net zoiets als dat ik dan de hele avond niet rook en dan komt dat spotje met die uitroltoeters voor een rookvrij leven en dan moet ik een peuk he

Reverse psychology
Reclame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')