arme jijquote:Op donderdag 28 september 2006 15:23 schreef Alchemila het volgende:
Maar ik heb vannacht ook staan huilen van de pijn, ik wist niet dat dat zo zeer kon doen.
aansteller!quote:Op donderdag 28 september 2006 15:23 schreef Alchemila het volgende:
Ik voel met je mee!
Letterlijk..
Al bleek mijn oor 'alleen maar' een loopoor, zonder infectie.
Maar ik heb vannacht ook staan huilen van de pijn, ik wist niet dat dat zo zeer kon doen.
Kusje op je oor![]()
Alstu!quote:Op donderdag 28 september 2006 15:28 schreef kanovinnie het volgende:
Alchemila
dank u!
rival:
al eens een oorontsteking gehad?
zo niet, donder op uit mijn topic.
het doet echt fucking pijn, de afgelopen 5 tot 10 jaar heb ik 10/11 pijnstillers geslikt
juist, 2/3 in de andere jaren en 8 in 2 en halve dag
heb van me 5e tot me 15e rondgelopen met een gat in me trommelvlies. dat genas niet. ben op me 15e eraan geopereertquote:Op donderdag 28 september 2006 15:28 schreef kanovinnie het volgende:
Alchemila
dank u!
rival:
al eens een oorontsteking gehad?
zo niet, donder op uit mijn topic.
het doet echt fucking pijn, de afgelopen 5 tot 10 jaar heb ik 10/11 pijnstillers geslikt
juist, 2/3 in de andere jaren en 8 in 2 en halve dag
hippe straattaal?quote:Op donderdag 28 september 2006 15:32 schreef kanovinnie het volgende:
wij hij zegt?
ik volg de hippe straattaal van tegenwoordig niet helemaal, dus heb je een uitleg?
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:08 schreef kanovinnie het volgende:
worst 2 come, als het zo doorgaat kan ik zaterdag/zondag niet naar een sporttoernooi toe, terwijl dat vet gezellig etc is![]()
ik zeg dat jullie je niet aan moeten stellen!quote:Op donderdag 28 september 2006 15:23 schreef Alchemila het volgende:
Dan nog, waarom is je sig met spelfouten?quote:Op donderdag 28 september 2006 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
geen humor hoor, en @ hollander, het gaat niet over mijn sig maar over mijn oorontsteking
anders had ik wel een topic geopent dat ik niet kan schrijven
okee.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ik zeg dat jullie je niet aan moeten stellen!
ik weet hoe het voelt....
ik weet dat het best pijn kan doen
maar iets niet doen vanwege de pijn die je voelt of gaan staan huilen vind ik aanstellen!
ik zie er ook een paar bij jou. en als jij mijne vertelt dan verbeter ik hetmeteen 14.gifquote:Op donderdag 28 september 2006 15:38 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dan nog, waarom is je sig met spelfouten?
erg hequote:Op donderdag 28 september 2006 15:45 schreef Kleine_Jelle het volgende:
hihi, je oor is rot van binnen
Ik wilde erop reageren. Maar ik zal je vergeven dankzij jequote:Op donderdag 28 september 2006 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ik zeg dat jullie je niet aan moeten stellen!
ik weet hoe het voelt....
ik weet dat het best pijn kan doen
maar iets niet doen vanwege de pijn die je voelt of gaan staan huilen vind ik aanstellen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |