Dat zitten met zijn allen, maar dan ook echt het hele vak. en daarna helemaal los OOOOOOH AJAX AMSTERDAM heilig gewoonquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:51 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Ik 6h hahaha, hoe ik dat ooit ga klaarspelen
Lekker jumpen op OH AJAX AMSTERDAM is idd meesterlijkquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dat zitten met zijn allen, maar dan ook echt het hele vak. en daarna helemaal los OOOOOOH AJAX AMSTERDAM heilig gewoon![]()
Praat gewoon in de ik-vorm ipv de ons-vorm, het is toch jouw mening allemaalquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:49 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Veel dagjesmensen, laat toch lekker gaan. VAK is dan zelf aan het springen, waardoor het ons totaal ontgaatLeukste is als dagjes wave doen, Zuid en VAK zingt
Vooral boven ja, nou goed... als ze willen, vind ik het prima... dagjesvol doet vaak erg graag mee! Dat soort mensen hebben binnen no-time sscquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Praat eens gewoon in de ik-vorm en niet de ons-vorm. 410 zat namelijk ook vol met dagjesmensen, minstens de helft.
Valt wel mee, remember roda halve finale en JCS dit seizoen nog? Dagjesmensen zorgen voor een betere sfeer dan het gewone grut wat er normaal zit.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:56 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Vooral boven ja, nou goed... als ze willen, vind ik het prima... dagjesvol doet vaak erg graag mee! Dat soort mensen hebben binnen no-time ssc
Dit seizoen gaat het elke wedstrijd los, kan me niet voorstellen dat dat ophoudt hoor... wordt alleen maar erger en erger, hopelijk snel 411 erbij... als je alles dat wel eens op 410 komt telt, heb je zo bijna heel noord2quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:57 schreef Simmertje het volgende:
Ja dat is echt jammer man eigenlijk. Heb deze wedstrijd eindelijk is niemand horen zeiken over iets, gewoon 90 min helemaal naar de klote gaan. Maar het komt allemaal goed, over paar jaar is zo'n wedstrijd als dit gewoon normaal![]()
Dat zeg ik toch ookquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Valt wel mee, remember roda halve finale en JCS dit seizoen nog? Dagjesmensen zorgen voor een betere sfeer dan het gewone grut wat er normaal zit.
Vergeet niet dat veel van die mensen er al eerder stonden dan jij. Wie ben jij dan om te zeggen dat zij weg moeten? Je hebt het erover dat je 411 erbij wilt, maar 410 doet al niet eens mee, en zelfs 409 zit nooit vol (en doet maar de helft mee)quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:00 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ookDagjesmensen doen over het algemeen graag mee. Ik zeg alleen: veel van dat soort mensen hinken tegen ssc aan en staan er volgend jaar. We hebben veel te veel sschouders die ik graag het stadion uit zou flikkeren en inruilen voor mensen die wel willen. Als je niet wil, ga dan ergens ver van 410 staan. Maar goed, vandaag op het VAK ging iedereen mee, da's positief.
Eerder zitten bedoel je? Respect als je andere mentaliteit heb, niks mis mee, maar verkas dan een klein stukje. Je hebt over de hele zijde plaatsen voor het uitkiezen. Dit seizoen zit toch wel bijna heel 409/410 vol, en er is genoeg potentiele aanwas om 411 erbij te maken. Maar goed, eerst 409/410 constanter vol ja, in winterstop hopelijk extra mensen erbij.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat veel van die mensen er al eerder stonden dan jij. Wie ben jij dan om te zeggen dat zij weg moeten? Je hebt het erover dat je 411 erbij wilt, maar 410 doet al niet eens mee, en zelfs 409 zit nooit vol (en doet maar de helft mee)
Doel je op de evt. verkassing van 410? Hoor ook steeds sterkere geluidenquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:04 schreef devv05 het volgende:
Ik ga na dit seizoen wel evalueren in welk vak ik komend seizoen ga komen te staan. Er spelen op de achtergrond ook dingen die we sowieso eerst af zullen moeten wachten.
Ja hoorde vandaag ook weer over dat 410 misschien boven f-side komt te zitten. Ben benieuwd..quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:07 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Doel je op de evt. verkassing van 410? Hoor ook steeds sterkere geluiden
Er zijn ook mensen die gewoon lekker willen staan, biertje drinken, meezingen als ze er zin in hebben en af en toe eens flink kankeren op vanalles. Maar dat gespring hoeft van hun allemaal niet zo. Moeten die dan weg? Ik zou niet weten waarom.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:06 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Eerder zitten bedoel je? Respect als je andere mentaliteit heb, niks mis mee, maar verkas dan een klein stukje. Je hebt over de hele zijde plaatsen voor het uitkiezen. Dit seizoen zit toch wel bijna heel 409/410 vol, en er is genoeg potentiele aanwas om 411 erbij te maken. Maar goed, eerst 409/410 constanter vol ja, in winterstop hopelijk extra mensen erbij.
Daar doelde ik op ja. Die geluiden zijn er al sinds vorig seizoen JCS maar ze worden inderdaad steeds sterker. Ze zullen het in ieder geval proberen, dat weet ik zeker want het is een wens van velen. Ik denk een kwestiquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:07 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Doel je op de evt. verkassing van 410? Hoor ook steeds sterkere geluiden
Ik zat recht tegenover 410. Ik zat al naar het constante gejump te kijken. Ik werd er moe van.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:34 schreef Door_passie_gedrev... het volgende:
[..]
Ik heb me laatste 10 minuten ingehouden, anders was m'n hoofd gesprongen. 2 uur springen vecht veel van je hoor![]()
Die SSC-houders die wel staan maar niet meezingen vind ik van wel, dan pas zuid veel beter. Niet dat ik deze mensen niet respecteer, maar dan zie ik daar liever mensen die wel willen en die mensen die alleen staan willen/biertje drinken/lekker Amsterdamse humor over en weer, maar zelden zingen, zie ik dan liever naar zuid gaan. Maar wie ben ikquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die gewoon lekker willen staan, biertje drinken, meezingen als ze er zin in hebben en af en toe eens flink kankeren op vanalles. Maar dat gespring hoeft van hun allemaal niet zo. Moeten die dan weg? Ik zou niet weten waarom.
muhahah mij nog over sex met die blonde horen schreeuwen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:36 schreef VikingGold het volgende:
Ik zat precies onder vak 410, dus helemaal niets gezien. Doen we volgende keer ook niet meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |