Mietjequote:Op vrijdag 29 september 2006 00:32 schreef -Wolf- het volgende:
avondje 410 vreet wel energie zeg. ik ga dalijk heerlijk tukken.
Ja, is je stem nog wel heel danquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:33 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
moet morgen vroeg op, dus i don't give a fuck.
Ik heb me laatste 10 minuten ingehouden, anders was m'n hoofd gesprongen. 2 uur springen vecht veel van je hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:32 schreef -Wolf- het volgende:
avondje 410 vreet wel energie zeg. ik ga dalijk heerlijk tukken.
Er ís geen tekst. Maar de melodie is heerlijk. Die zit er al aardig inquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die Lambada vind ik nogal kansloos. Inspiratieloze tekst ook.
Hmm, vind het bij die Italianen wel vet. Vond het in 410 ook niet echt vet, bijna niemand kende de tekst ookquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die Lambada vind ik nogal kansloos. Inspiratieloze tekst ook.
En wij zien 9/10x niks van de wedstrijd hehehehe... alleen de schuiver van Rosenberg gezien, later hoorde ik dat hij scoordequote:Op vrijdag 29 september 2006 00:36 schreef VikingGold het volgende:
Ik zat precies onder vak 410, dus helemaal niets gezien. Doen we volgende keer ook niet meer!
Ik wel hoor, mensen die niks van de wedstrijden (hoeven te) zien snap ik voor geen meter.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:39 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
En wij zien 9/10x niks van de wedstrijd hehehehe... alleen de schuiver van Rosenberg gezien, later hoorde ik dat hij scoorde![]()
Volgens mij wijste hij naar 410.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat stond er trouwens op het spandoek waar Babel zo naar aan het wijzen was ?
Ik zie het graag hoor, maar soms zijn er te veel vlaggen voor of zit je zoveel te springen dat je het niet ziet. Door dat wij niks zien maakt Ajax denk ik wel tiental goals per jaar meer, veel spelers hebben zelf gezegd dat songs ze positief inspireertquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik wel hoor, mensen die niks van de wedstrijden (hoeven te) zien snap ik voor geen meter.
In 410 zelf was het lekker rustig en relaxed kijkenquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik wel hoor, mensen die niks van de wedstrijden (hoeven te) zien snap ik voor geen meter.
Die wacht nog op een rap voor hemquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:41 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Volgens mij wijste hij naar 410.
Wesley en Mauro op het vak was leuk, jammer dat ze betrekkelijk snel vertrokken.
Babel op het vak wordt ook eens tijd, da's ook een echte liefhebber van 410 volgens mij
Ah, dat heb ik helemaal gemist; ik sta dan ook niet aan die kant. Goed dat ze een kijkje kwamen nemenquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:41 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Volgens mij wijste hij naar 410.
Wesley en Mauro op het vak was leuk, jammer dat ze betrekkelijk snel vertrokken.
Babel op het vak wordt ook eens tijd, da's ook een echte liefhebber van 410 volgens mij
quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik helemaal gemist; ik sta dan ook niet aan die kant. Goed dat ze een kijkje kwamen nemen
Maar dan ben ik nog steeds benieuwd wat er op het lange doek stond
Veel dagjesmensen, laat toch lekker gaan. VAK is dan zelf aan het springen, waardoor het ons totaal ontgaatquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, nog zo'n grap. De fockin wave op de eerste ringTegen Start bij 2-0
Die logica kwam er bij mij ook niet helemaal door.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:50 schreef Simmertje het volgende:
aaaaah was echt gekkenhuis op 410 manben echt helemaal gesloopt, morgen waarschijnlijk spierpijn als een gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |