409/410 refereert met dat doek aan seizoen 1991/92, waarin Ajax de UEFA Cup won.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[afbeelding]
Hehe, het bewijs dat ik er wel was, maar wat staat er nou op het doek? helaas geen fokkers ontmoet, maar om nou boven het geschreeuw van 410 uit te roepen dat ik er ook was, ging me net iets te ver. niet dat het gelukt was overigens![]()
Fucking helll dat haal ik maar net vanuit het mooie brabantquote:Op vrijdag 29 september 2006 08:44 schreef M0NTANA het volgende:
Heb ik veel gemist, gisteren?Zondag instapprocedure van 9.40 tot 10.40 uur via ingang Noord B.
Zo ver was ik ookquote:Op vrijdag 29 september 2006 08:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
409/410 refereert met dat doek aan seizoen 1991/92, waarin Ajax de UEFA Cup won.
Dit staat er:quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Zo ver was ik ookRot Weisser zal wel voor Ajax staan, maar wat staat ervoor en erna?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:47 schreef egoTRON het volgende:
2006/2007: Let's begin with (the) Start !!!
1991/1992: Orebro, Rot-Weiss Erfurt, Osasuna, AA Gent, Genoa & Torino
Of iets dergelijks...
Nee, dat gaat over Rot Weiss Erfurt...quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Zo ver was ik ookRot Weisser zal wel voor Ajax staan, maar wat staat ervoor en erna?
quote:Ajax in Pot A bij loting
Vrijdag 29 september, door Wessel, Amsterdam, 09.04u GMT+01.00, ANP
Ajax is dinsdag bij de loting in Nyon ingedeeld in Pot A. Dit betekent dat ze lastige tegenstanders als Sevilla, Newcastle United, Panathinaikos, Parma, Bayer Leverkusen en Auxerre sowieso ontlopen. Ook Feyenoord zit in deze pot.
De volledige indeling:
Pot A:
Sevilla (Spanje), Newcastle United (Engeland), Panathinaikos (Griekenland), Parma (Italië), Ajax (Nederland), Bayer Leverkusen (Duitsland), Feyenoord (Nederland) en Auxerre (Frankrijk).
Pot B:
Club Brugge (België), FC Basel (Zwitserland), AZ (Nederland), Sparta Praag (Tsjechië), Rangers (Schotland), Celta de Vigo (Spanje), Paris SG (Frankrijk) en RC Lens (Frankrijk).
Pot C:
Besiktas (Turkije), Palermo (Italië), Espanyol (Spanje), sc Heerenveen (Nederland), Partizan Belgrado (Servië), Rapid Boekarest (Roemenie), Wisla Krakow (Polen) en Slovan Liberec (Tsjechië).
Pot D:
Fenerbahce (Turkije), Austria Wien (Oostenrijk), Hapoel Tel Aviv (Isräel), Osasuna (Spanje), Blackburn Rovers (Engeland), Grasshoppers (Zwitserland), Dinamo Boekarest (Roemenie) en Livorno (Italië).
Pot E:
Tottenham (Engeland), Maccabi Haïfa (Israël), Sporting Braga (Portugal), Nancy (Frankrijk), Eintracht Frankfurt (Duitsland), Zulte Waregem (België), Mladá Boleslav (Tsjechië) en Odense (Denemarken).
Zelf ben ik een liefhebber van de Zuid-Europese/Amerikaanse beleving, maar vind de manier waarop 409/410 het doet, een beetje geforceerd. Je hebt er een aantal die écht die beleving hebben, maar het gros loopt er maar een beetje achteraan, doet geforceerd hun best. Mijn reden dat ik op 409/410 sta, is dat ik dan kan gaan en staan waar ik wil, kan doen wat ik wil en kan roepen wat ik wil. Of ik de hele wedstrijd dronken ben, sta te blowen of gewoon de wedstrijd goed probeer te volgen, het kan allemaal. De 409/410-beleving heb ik niet zo, de hele wedstrijd springen hou ik niet eens vol en waarschijnlijk heb ik gewoon meer Britse beleving, toch voel ik me prima op 409/410.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
De voornaamste reden dat ik op 410 sta, is juist omdat je daar kan staan en kan lopen kankeren, brullen, zingen en etc zonder dat je er verder gezeik om je heen krijgt.
De reden dat ik niet bij de groep in 409 sta, is omdat het ik niet trek om 90min lang te zingen en te springen; qua zin niet, en qua knieen niet. Ik geniet er wel echt van wanneer dat zo'n hele groep het wel doet hoor en echt zeker die voornaamste groep die alles aanjaagt. Dat is echt mooi om te zien en er vlakbij opzitten; maar om er zelf tussen te staan; nee, daarvoor wil ik ook teveel voetbal zien.
Maar ik denk dat het serieus een utopie is om te denken dat je heel Noord kan krijgen zoals het vandaag in 409 was. Het is, zover ik het echt meekrijg; toch een groep van 16-19 jarigen, die het nu allemaal erg vet vinden, maar zodra ze 2, 3 jaar verder zijn het waarschijnlijk minder vinden. Ik heb het zelf ook, paar jaar geleden had ik er dolgraag echt aan meegedaan, nu niet meer zo.
Rot Weisser Furt bedoel je? (rood witte fort)quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:07 schreef BoNi het volgende:
[..]
Nee, dat gaat over Rot Weiss Erfurt...
Je loot uit iedere pot één club en je speelt tegen twee clubs thuis en tegen twee clubs uit, totaal vier wedstrijden. Zelf ga ik het liefst naar België, Duitsland en/of Engeland.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:19 schreef Bananenman het volgende:
Beste scenario:
Ajax
Club Brugge
Palermo
Hapoel Tel Aviv
Tottenham
Hoeveel loot je er eigelijk uit? Want als je zoiets loot weet ik wel zeker dat ik naar allemaal toegaDure tijden worden dat.
Gister was supervet trouwens...niet normaal!
Nee, Rot Weiss Erfurt. Een club.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Rot Weisser Furt bedoel je? (rood witte fort)
is er trouwens altijd zoveel security op noord2?
Nee, Rot Weiss Erfurt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:32 schreef BoNi het volgende:
[..]
Nee, Rot Weiss Erfurt.
Rood en wit zijn kleuren, Erfurt is een plaats in Duitsland, gecombineerd maakt dat een Duitse voetbalclub die momenteel in de regional league speelt (als ik me niet vergis)
Zie heel veel clubs waar ik best heen zou willen, maar je moet ook twee thuiswedstrijden spelen/quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:52 schreef Sethje het volgende:
Ik hoop op Waregem UIT, haha dat word lache man daar
Ja precies. We zien het de 3e wel.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zie heel veel clubs waar ik best heen zou willen, maar je moet ook twee thuiswedstrijden spelen/
Dat zou wel een ontiegelijk zware poule worden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:16 schreef denthemen het volgende:
ik hoop op deze groep:
Ajax
Club Brugge(Revanche)
Palermo(meest aansprekende van pot C)
Grasshoppers(leuke club)
Tottenham(geen uitleg nodig denk ik?)
Jammer dat AC Parma in dezelfde pot zit als Ajax.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat zou wel een ontiegelijk zware poule worden.
Parma is in jaren niet meer zo goed geweest als dit jaar hoor, alleen de punten blijven nog uit.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:25 schreef Sethje het volgende:
Ja idd. parma is echt te slecht voor woorden dit jaar. Qua sfeer wel leuk
Wow meen je dit nou seriues?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Parma is in jaren niet meer zo goed geweest als dit jaar hoor, alleen de punten blijven nog uit.
Laat Parma - Ajax maar mooi zitten MONTANA, dat zijn van die dubbele gevoelens wedstrijden.
Misschien moet men bij AC Parma maar besluiten om vól voor de Serie A te gaan en in de UEFA Cup met een B-team aan te treden, dat wil nog weleens tot goede prestaties resulteren.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Parma is in jaren niet meer zo goed geweest als dit jaar hoor, alleen de punten blijven nog uit.
Laat Parma - Ajax maar mooi zitten MONTANA, dat zijn van die dubbele gevoelens wedstrijden.
Was gisteren ook het geval.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien moet men bij AC Parma maar besluiten om vól voor de Serie A te gaan en in de UEFA Cup met een B-team aan te treden, dat wil nog weleens tot goede prestaties resulteren.
Tsja, als je vergelijkt met 5-15 jaar terug is het niets nee. Maar van de selecties van de afgelopen 5 jaar vind ik dit de leukste, een hecht team, met fraai combinatievoetbal. Dat ze laf voetballen zie ik eigenlijk niet...quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:30 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wow meen je dit nou seriues?
Ze hebben echt een supermiddelmatige selectie. Ze spelen laf. Die kroaat staat de hele tijd in zijn eentje in de spits, geen creativiteit niks...
Sinds het tijdperk Chiesa,Crespo en daarna een kleine opleving met oa Di Vaio is het niet veel.
Ja ik heb afgelopen weekend live gezien, en de match daarvoor ook. En Budan staat echt steeds in zijn eentje voorin, dus vandaar "laf". Jammer dat Marchionni weg is vond ik ook een erg lekkere speler.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tsja, als je vergelijkt met 5-15 jaar terug is het niets nee. Maar van de selecties van de afgelopen 5 jaar vind ik dit de leukste, een hecht team, met fraai combinatievoetbal. Dat ze laf voetballen zie ik eigenlijk niet...
Open jij er anders één, jij houdt wel van topics openen, toch?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, leuk. Geen Parma topic?
Alleen over boeiende en nuttige onderwerpen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Open jij er anders één, jij houdt wel van topics openen, toch?![]()
Ik heb alle wedstrijden dit seizoen ook live gezien.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:49 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja ik heb afgelopen weekend live gezien, en de match daarvoor ook. En Budan staat echt steeds in zijn eentje voorin, dus vandaar "laf". Jammer dat Marchionni weg is vond ik ook een erg lekkere speler.
alle samenvattigen zijn standaard op www.ultrasuid.com te vinden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:55 schreef TIM-846 het volgende:
zijn de goals nog ergens terug te vinden?
Met alle respect, maar was dit een serieuze post? Ik ga er niet vanuit dat iedereen de tegenstanders kan opdreunen of dat je nekharen overeind gaan staan van zenuwen als je de namen van Aguilera, Skuhravy en Ruotolo hoort, maar met een beetje interesse in de historie van Ajax moet je er toch wel uit zien te komen als je een rijtje clubs ziet? Ga je desnoods even Googlen om te kijken naar de UEFA uitslagen van 1991/1992?quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |