Kan dat niet dan? Weer een soort van plaatsingssysteem?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Iemand zin in een wedstrijd tegen West Ham, Marseille of Schalke? Jammer dan.
Die 3 zijn uitgeschakeldquote:Op donderdag 28 september 2006 23:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kan dat niet dan? Weer een soort van plaatsingssysteem?
West Ham is knock-outquote:Op donderdag 28 september 2006 23:22 schreef Ordinair het volgende:
Tegen West Ham zou wel leuk zijn, dan zou ik de uit wedstrijd ook graag bijwonen!Kunnen we trouwens ook Auxerre loten?
Ze zijn inderdaad uitgeschakeldquote:Op donderdag 28 september 2006 23:22 schreef Ordinair het volgende:
Wat West Ham uitgeschakeld? Had ik nog niet gehoord..![]()
quote:
Dik zelfs van Palermo. Eerst 0-1 thuis verloren. En vanavond 3-0 verloren.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:22 schreef Ordinair het volgende:
Wat West Ham uitgeschakeld? Had ik nog niet gehoord..![]()
Die zijn ruim door.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:25 schreef Ordinair het volgende:
Maar, hoe zit het met Auxerre?
En kunnen we die loten? Ja toch? Of zijn er regels bij het loten?quote:
Volgens mij kunnen we die gewoon loten.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:31 schreef Ordinair het volgende:
[..]
En kunnen we die loten? Ja toch? Of zijn er regels bij het loten?
Hmm, vond het niet veel hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 23:57 schreef Silenus het volgende:
De Mul was juist prima. Verder idd een saaie pot. Was blij dat het erop zat.
Hij heeft werkelijk geen 1 goede voorzet gegeven. Ongelooflijk wat een prutser, ik leg 'm nog beter voor de goal.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:57 schreef Silenus het volgende:
De Mul was juist prima. Verder idd een saaie pot. Was blij dat het erop zat.
Daar wil ik wel over discussierenquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij heeft werkelijk geen 1 goede voorzet gegeven. Ongelooflijk wat een prutser, ik leg 'm nog beter voor de goal.
Eerst zien, dan gelovenquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij heeft werkelijk geen 1 goede voorzet gegeven. Ongelooflijk wat een prutser, ik leg 'm nog beter voor de goal.
Ik heb ook altijd het idee dat ik (reserve tweede klasse-prutser) een betere trap in m'n poten heb dan hem. En hij heeft nog geen actie ook.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:08 schreef devv05 het volgende:
Alleen bereikten ze vrijwel nooit de goal.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:13 schreef Nashje het volgende:
Maar hij had wel voorzetten gegeven.
Voor zijn salaris doe ik het graag.quote:
Ik was daaronder gegaan johquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:21 schreef -Wolf- het volgende:
En thuis. Was net een saaie oefenpot waar we naar zaten te kijken. Eerste keer 410 was in ieder geval leuk. Beter dan het bejaardenvak 425.
Jasza was ineens pleite. En redelijk wazig de hele avond.
http://www.youtube.com/watch?v=YMVmt-Rg9Osquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:25 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Kwamen we beetje over op tv?
We hebben het iig weer 120 minuten (begonnen al half uur van te voren) volgehouden
Lambada![]()
Was het maar.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:28 schreef Jasza het volgende:
Was iedereen van fok vandaag in 410 ofzo?
Mietjequote:Op vrijdag 29 september 2006 00:32 schreef -Wolf- het volgende:
avondje 410 vreet wel energie zeg. ik ga dalijk heerlijk tukken.
Ja, is je stem nog wel heel danquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:33 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
moet morgen vroeg op, dus i don't give a fuck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |