abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42198632
Ik woon in Duitsland en moet helaas de tijdelijke woning die ik via mijn werk heb verkregen verlaten. Ik ben dus al een tijdje op zoek naar iets anders. Maar dat gaat echt raar hier in Mofrika. Ik ben al 2 keer gaan kijken naar een woning, waarbij ik de afspraak nog geen uur van tevoren had gemaakt, waarna ik te horen kreeg dat de woning al verhuurd was. waarom wachten ze niet even tot iedereen die een afspraak heeft gemaakt is langsgeweest, om vervolgens iemand te kiezen

Maar wat me vandaag gebeurde sloeg echt helemaal nergens op. Ik was naar een appartement gaan kijken in een huis waar keukens en badkamers gedeeld worden (geen probleem mee). Alles was OK, ik had het contract al gekregen, moest alleen nog ondertekend worden. Ik was al 2 dagen aan het proberen de verhuurder te bereiken, zonder resultaat. Kreeg ik vandaag een telefoontje dat hij het appartement toch niet kon verhuren, omdat hij dan een extra douche moest bouwen. Ja? En? Dan bouw je die toch. Hij heeft gewoon 2 appartementen leeg staan, die hij niet kan verhuren, omdat hij dan een douche moet bouwen. Bouw dan een douche, eikel. Kan ik weer bij mijn verhuurder gaan uitleggen dat ik toch nog niet dinsdag verhuis. ik was zelfs al een beetje gaan inpakken, kan ik dat weer uitpakken. Allemaal omdat duitsers zo raar zijn
pi_42198784
Goedkope huizen kun je er misschien wel kopen, maar voor de rest.. Duitsland
pi_42198828
Duitsland
Welkom op FOK!
pi_42198882
Ze willen gewoon niet aan een Nederlander verhuren, snap dat dan

(en de gem. Nederlander kennend geef ik ze geen ongelijk)
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_42199202
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:27 schreef lurf_doctor het volgende:
Ze willen gewoon niet aan een Nederlander verhuren, snap dat dan

(en de gem. Nederlander kennend geef ik ze geen ongelijk)
de gemiddelde nederlander is anders een stuk socialer dan de gemiddelde duitser.
maar nee, dat is het niet, ik spreek accentloos duits. of misschien is dat het juist en moet ik meer dialekt praten.
pi_42199234
Duitsland
En vooral de vrouwen
O ja, en het bier en vlees natuurlijk.
Mij mag je er voor wakker maken.
  donderdag 28 september 2006 @ 14:56:29 #7
95843 mesang
The future is.... mine ;)
pi_42199622
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:41 schreef minkuukel het volgende:
Duitsland