Zeker de hele dag in confectiepak rondlopen, mij niet gezien.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:51 schreef EsDe het volgende:
dus-ben-ik-fokking-jaloers-op-de-vertegenwoordiger-in-zijn-mooie-krijtstreepjespak![]()
![]()
Vrouwen vallen op mannen in pak naar het schijntquote:Op donderdag 28 september 2006 13:55 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Zeker de hele dag in confectiepak rondlopen, mij niet gezien.
Ja, het is inderdaad een noodzakelijk kwaad. Maar het zijn altijd van die figuren die op de middelbare school in elkaar werden getrimt. Van die opperkneuzen.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:56 schreef Luuk1983 het volgende:
Je moet vertegenwoordigers altijd te vriend houden. Vaak kan je als je echt wat van ze nodig hebt wel wat regelen.
Koop dan tenminste een maatpak, lijkt me.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:56 schreef EsDe het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op mannen in pak naar het schijnt![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 13:56 schreef EsDe het volgende:
Vrouwen vallen op mannen in pak naar het schijnt![]()
Jij bent zeker die collega die gekscherend belachelijk gemaakt wordt?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:46 schreef PrinceLu het volgende:
Wat een sukkels zeg. Ben je aan 't werk, komt er zo'n kneus binnenwandelen in zo'n goedkope krijtstreep, mapje in de hand, vet blij doen, popi jopi uithangen.. Begint ie zo'n slap lulverhaal waarvan je voordat ie begint al weet wat er aan de hand is.
Zijn waar is kwalitatief net iets beter dan de concurrent, voor een schappelijk prijsje, en dan krijg je ook nog onbepert gratis relatiegeschenkjes. Ik luister altijd even, maar weet een half uur voordat ie klaar is met z'n verhaal al wat mijn antwoord is.
En het ergste is dan nog wel dat muppet gedrag. Die bulderende lach terwijl niemand iets grappigs zegt, dat klapppen in de handen en adhd rondlopen, en een beetje misplaatste machograppen maken. Ook kiezen ze vaak een collega uit, om gekscherend belachelijk te maken, om punten te scoren bij de rest van het personeel. Nou, niet zolang ik er ben, kutkneus. Opdonderen, kutvolk.
Zijn er hier vertegenwoordigers? Nou, schaam je. Sukkels.
Scherpquote:
Nee, zo'n vies overalletje is veel geiler.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:55 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Zeker de hele dag in confectiepak rondlopen, mij niet gezien.
Tegenwoordig moetzen ze bij mij inlikken, dus ik ontspring de dans gelukkig.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij bent zeker die collega die gekscherend belachelijk gemaakt wordt?
Kijk..daar komt de aap uit de mouw: wrok.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:06 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Tegenwoordig moetzen ze bij mij inlikken, dus ik ontspring de dans gelukkig.Maar het is jarenlang zo geweest dat ik de pispaal was van die klootzakken.
![]()
![]()
![]()
dan ken je ze nog niet allemaalquote:Op donderdag 28 september 2006 13:46 schreef PrinceLu het volgende:
Wat een sukkels zeg. Ben je aan 't werk, komt er zo'n kneus binnenwandelen in zo'n goedkope krijtstreep, mapje in de hand, vet blij doen, popi jopi uithangen.. Begint ie zo'n slap lulverhaal waarvan je voordat ie begint al weet wat er aan de hand is.
Zijn waar is kwalitatief net iets beter dan de concurrent, voor een schappelijk prijsje, en dan krijg je ook nog onbepert gratis relatiegeschenkjes. Ik luister altijd even, maar weet een half uur voordat ie klaar is met z'n verhaal al wat mijn antwoord is.
En het ergste is dan nog wel dat muppet gedrag. Die bulderende lach terwijl niemand iets grappigs zegt, dat klapppen in de handen en adhd rondlopen, en een beetje misplaatste machograppen maken. Ook kiezen ze vaak een collega uit, om gekscherend belachelijk te maken, om punten te scoren bij de rest van het personeel. Nou, niet zolang ik er ben, kutkneus. Opdonderen, kutvolk.
Zijn er hier vertegenwoordigers? Nou, schaam je. Sukkels.
Jees, werk je op de kermis ofzo?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:46 schreef PrinceLu het volgende:
Ook kiezen ze vaak een collega uit, om gekscherend belachelijk te maken, om punten te scoren bij de rest van het personeel.
Delifrance.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:17 schreef PPL het volgende:
En van welk bedrijf was dit licht afkomstig?
* benieuwd is *
Zo voelt het af en toe wel ja.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:19 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Jees, werk je op de kermis ofzo?
"Is dat een stokbrood in je broek, of ben je blij mij te zien?"quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 14:26 schreef PPL het volgende:
[..]
"Is dat en stokbrood in je broek, of ben je blij mij te zien?"
![]()
Als hij opzettelijk collega's belachelijk gaat maken, dan KAN je hem toch niet eens meer serieus nemen?quote:Op donderdag 28 september 2006 14:23 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Zo voelt het af en toe wel ja.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |