Herkenbaar. Hier dezelfde problemen altijd.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:04 schreef ehqo het volgende:
45 minuten aan de lijn met de helpdesk van Chello.
Hier vloog het er sporadisch af sinds een netwerkstoring. Heel bombastisch van alles resetten.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Herkenbaar. Hier dezelfde problemen altijd.
Hier zeggen ze dat het aan mijn router ligt als het niet goed gaat terwijl ik die allang gebruik en het altijd doet. De lampjes om de modem brandne gewoon en m'n router die zegt dat er geen ip te vinden is. Maar als ik hem op de computer aan sluit is het hetzelfde probleem. Telkens een renew of release en dan doet hij het weer.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:09 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hier vloog het er sporadisch af sinds een netwerkstoring. Heel bombastisch van alles resetten.
Dat DNS gebeuren herken ik.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hier zeggen ze dat het aan mijn router ligt als het niet goed gaat terwijl ik die allang gebruik en het altijd doet. De lampjes om de modem brandne gewoon en m'n router die zegt dat er geen ip te vinden is. Maar als ik hem op de computer aan sluit is het hetzelfde probleem. Telkens een renew of release en dan doet hij het weer..
Ook erg irritant is dat de DNS van chello het vaak kut doet..
Gelukkig begrijp ik computers niet.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:17 schreef pc-fr34k het volgende:
Hier zeggen ze dat het aan mijn router ligt als het niet goed gaat terwijl ik die allang gebruik en het altijd doet. De lampjes om de modem brandne gewoon en m'n router die zegt dat er geen ip te vinden is. Maar als ik hem op de computer aan sluit is het hetzelfde probleem. Telkens een renew of release en dan doet hij het weer..
Ook erg irritant is dat de DNS van chello het vaak kut doet..
Je hebt er wel degelijk last van. een DNS server zorgt ervoor dat jij naar een domein kan gaan(bv fok.nl) de DNS server stuurt je dan door naar de computer die de website van fok regelt via een ip-adres. Als de DNS-server van je internetprovider het niet doet kan hij het dus ook niet doorgeven. Dat gebeurt dus als je niet naar sites kan maar bv wel op skype, of dat je downloads wel verder gaan als deze tussen 2 personen rechtstreeks gaan zoals bij bv kazaa enzo.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gelukkig begrijp ik computers niet.
En hoef ik me over dit soort dingen niet druk te maken.
"Ignorance is bliss."
Ik had MC Hamster.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:05 schreef ehqo het volgende:
Ik zou bijna een hamster kopen.
hoe doe je dat danquote:Op donderdag 28 september 2006 15:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik had MC Hamster.
Totdat ie van de trap viel.
Mijn hamster was suicidaal. Hij heette ook jumper. Van de bank, van de tafel, overal sprong hij van af. Alleen kreeg hij een of andere enge ziekte aan z'n oog en nu ligt hij bij m'n oma in de tuin.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik had MC Hamster.
Totdat ie van de trap viel.
Een feestje...quote:
awwwwquote:Op donderdag 28 september 2006 15:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Een feestje...
Drank...
"Zullen we kijken of MC Hamster kan traplopen?"
Niet dus.
Ik voel me daar, 16 jaar na dato, nog altijd enorm schuldig over.
Ja, ik snapte dat dus niet he. Dat over dat duits. Ik kan dan ook geen duits maar ze geven ook negens voorbeelden.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
awwww![]()
nou mischien dat deze uitspraak je opvrolijkt
"Wie wil weten waarom Verdonk - 'vertaal haar uitspraken niet in het Duits, want dan krijg je een angstaanjagend beeld' - precies op één staat en hoe anderen aan hun positie zijn gekomen, moet de Nieuwe Revu lezen."
bron
Vast FP humor.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, ik snapte dat dus niet he. Dat over dat duits. Ik kan dan ook geen duits maar ze geven ook negens voorbeelden..
Zij is inderdaad ook niet mijn favoriete persoon op aarde (hoewel ik op dit moment een kamervraag voor haar aan het beantwoorden ben...).quote:Op donderdag 28 september 2006 15:19 schreef killswitch het volgende:
nou mischien dat deze uitspraak je opvrolijkt
"Wie wil weten waarom Verdonk - 'vertaal haar uitspraken niet in het Duits, want dan krijg je een angstaanjagend beeld' - precies op één staat en hoe anderen aan hun positie zijn gekomen, moet de Nieuwe Revu lezen."
quote:
Duits, hitlerig?quote:Op donderdag 28 september 2006 15:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, ik snapte dat dus niet he. Dat over dat duits. Ik kan dan ook geen duits maar ze geven ook negens voorbeelden..
wat dacht je van befehl ist befehl en dat soort dingen?quote:Op donderdag 28 september 2006 15:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
maak eens een klein foutjequote:Op donderdag 28 september 2006 15:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zij is inderdaad ook niet mijn favoriete persoon op aarde (hoewel ik op dit moment een kamervraag voor haar aan het beantwoorden ben...).
Ja, die asociatie makte ik ookal maar hoe moest ik weten welke uitspraken van haar vertaald moesten worden?quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat dacht je van befehl ist befehl en dat soort dingen?
"Voor degenen die hier nog niet eerder zijn geweest, zal ik even de spelregels uitleggen. Als ik een vraag stel, dan wens ik daarop een direct antwoord. Ik heb er een hekel aan als mensen om het antwoord heen draaien. Ik stel de vraag dus nog één keer. [...] EN WAT IS HIEROP NU HET CONCRETE ANTWOORD??"quote:Op donderdag 28 september 2006 15:31 schreef killswitch het volgende:
wat dacht je van befehl ist befehl en dat soort dingen?
En dat zit in de politiek.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
"Voor degenen die hier nog niet eerder zijn geweest, zal ik even de spelregels uitleggen. Als ik een vraag stel, dan wens ik daarop een direct antwoord. Ik heb er een hekel aan als mensen om het antwoord heen draaien. Ik stel de vraag dus nog één keer. [...] EN WAT IS HIEROP NU HET CONCRETE ANTWOORD??"
tijdens mijn eerste overleg met de dame in kwestie
moet je eigenlijk opstaan, hakken tegen elkaar klikken, saluteren en dan scheeuwen, "mam, yes mam"quote:Op donderdag 28 september 2006 15:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
"Voor degenen die hier nog niet eerder zijn geweest, zal ik even de spelregels uitleggen. Als ik een vraag stel, dan wens ik daarop een direct antwoord. Ik heb er een hekel aan als mensen om het antwoord heen draaien. Ik stel de vraag dus nog één keer. [...] EN WAT IS HIEROP NU HET CONCRETE ANTWOORD??"
tijdens mijn eerste overleg met de dame in kwestie
Wel opnemen en als bijlage bij de e-mail.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet je eigenlijk opstaan, hakken tegen elkaar klikken, saluteren en dan scheeuwen, "mam, yes mam"
welke e-mail?quote:Op donderdag 28 september 2006 15:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wel opnemen en als bijlage bij de e-mail.
Ik dacht dat die conversaties via e-mail gingen joh, weet ik veel dat mokster daar in de kamer staat.quote:
ik gok dat het live wasquote:Op donderdag 28 september 2006 15:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik dacht dat die conversaties via e-mail gingen joh, weet ik veel dat mokster daar in de kamer staat.
Oh noes!quote:Op donderdag 28 september 2006 15:53 schreef Chowi het volgende:
You've got wires, going in. You've got wires. Coming out of your skin.
we are borg, you wil be assimilatedquote:Op donderdag 28 september 2006 15:53 schreef Chowi het volgende:
You've got wires, going in. You've got wires. Coming out of your skin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |