mn moeder is al helemaal ergquote:Op donderdag 28 september 2006 12:07 schreef Netsplitter het volgende:
Heb je het nou over je moeder???
Dat arme mens doet ook maar haar best hoor...
quote:Op donderdag 28 september 2006 12:09 schreef janimie het volgende:
een schoonmaakmocro (mocro=marokkaan) dat turks spreekt .. mmmm
mijn ouders hebben het geld, ik niet. de schoonmaakmocro is nog rijker dan ik.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:10 schreef BossFight het volgende:
Luister als jij als luie hond het geld toch hebt weten te bemachtigen om zo'n bijstands teef je vloer te laten schoonlikken waarom huur je dan niet iets beters!
Zeg je tegen die pooier van een vader van je dat hij 1 van z'n poolse sletjes over uren laat draaien ofzo.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:14 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
mijn ouders hebben het geld, ik niet. de schoonmaakmocro is nog rijker dan ik.
been there done that.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:15 schreef Lemmiwinks het volgende:
Stop met hier zeiken en spreek haar erop aan. Desnoods met gebarentaal
neen, maar als ik er wel een had. wat dan? ik ga toch zeker niet mijn eigen prullenbak legen en vuile kleding in de wasmand gooien?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:21 schreef El_Rolando het volgende:
Heb je geen slot op je deur?
nee, ik verbied het je.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:30 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Mag ik aannemen dat dit verhaal verzonnen is?![]()
Meest briljante zinnetje in KLB ooit!quote:Op donderdag 28 september 2006 12:05 schreef Mustard_Man het volgende:
dus ik dacht, misschien als ik hier een topic open dan gaat het probleem weg.
verschil moet er zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 12:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Mensen die klagen over schoonmakers terwijl ze zelf geen flikker uitvoeren
ze ontkennen dat de defecte schoonmaakmocro van hun makelij is.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:34 schreef BertV het volgende:
Kan je Afdeling Personeelszaken niet aanspreken op dit niet juist functionerende lid van de Hofhouding?
Is dat het romantische verhaal wat je paps en mams tot je 16e altijd je verzwegen hebben?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:44 schreef Nawien het volgende:
Weet je wat je moet doen![]()
Als ze de wc's schoonmaakt, bedwelmen met chloroform en keihard uitwonen op de wastafel dat wijf, oeeehh !!![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 12:44 schreef Nawien het volgende:
Weet je wat je moet doen![]()
Als ze de wc's schoonmaakt, bedwelmen met chloroform en keihard uitwonen op de wastafel dat wijf, oeeehh !!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |