mn moeder is al helemaal ergquote:Op donderdag 28 september 2006 12:07 schreef Netsplitter het volgende:
Heb je het nou over je moeder???
Dat arme mens doet ook maar haar best hoor...
quote:Op donderdag 28 september 2006 12:09 schreef janimie het volgende:
een schoonmaakmocro (mocro=marokkaan) dat turks spreekt .. mmmm
mijn ouders hebben het geld, ik niet. de schoonmaakmocro is nog rijker dan ik.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:10 schreef BossFight het volgende:
Luister als jij als luie hond het geld toch hebt weten te bemachtigen om zo'n bijstands teef je vloer te laten schoonlikken waarom huur je dan niet iets beters!
Zeg je tegen die pooier van een vader van je dat hij 1 van z'n poolse sletjes over uren laat draaien ofzo.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:14 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
mijn ouders hebben het geld, ik niet. de schoonmaakmocro is nog rijker dan ik.
been there done that.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:15 schreef Lemmiwinks het volgende:
Stop met hier zeiken en spreek haar erop aan. Desnoods met gebarentaal
neen, maar als ik er wel een had. wat dan? ik ga toch zeker niet mijn eigen prullenbak legen en vuile kleding in de wasmand gooien?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:21 schreef El_Rolando het volgende:
Heb je geen slot op je deur?
nee, ik verbied het je.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:30 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Mag ik aannemen dat dit verhaal verzonnen is?![]()
Meest briljante zinnetje in KLB ooit!quote:Op donderdag 28 september 2006 12:05 schreef Mustard_Man het volgende:
dus ik dacht, misschien als ik hier een topic open dan gaat het probleem weg.
verschil moet er zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 12:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Mensen die klagen over schoonmakers terwijl ze zelf geen flikker uitvoeren
ze ontkennen dat de defecte schoonmaakmocro van hun makelij is.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:34 schreef BertV het volgende:
Kan je Afdeling Personeelszaken niet aanspreken op dit niet juist functionerende lid van de Hofhouding?
Is dat het romantische verhaal wat je paps en mams tot je 16e altijd je verzwegen hebben?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:44 schreef Nawien het volgende:
Weet je wat je moet doen![]()
Als ze de wc's schoonmaakt, bedwelmen met chloroform en keihard uitwonen op de wastafel dat wijf, oeeehh !!![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 12:44 schreef Nawien het volgende:
Weet je wat je moet doen![]()
Als ze de wc's schoonmaakt, bedwelmen met chloroform en keihard uitwonen op de wastafel dat wijf, oeeehh !!![]()
DOE IS NORMAAL, IK BEN AAN HET ETEN !!quote:Op donderdag 28 september 2006 12:47 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
![]()
ik moest lachen. maar ze is lelijk en ze stinkt en het zou me niet verbazen als daaronder een heel eng vies oerwoud zit
![]()
Ah zuur. Ik had nog gehoopt op een 17jarige moslima sletje wat moest schoonmaken om haar famillie te voorzien van levensonderhoud. Met lekker dikke billen enzoquote:Op donderdag 28 september 2006 12:47 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
![]()
ik moest lachen. maar ze is lelijk en ze stinkt en het zou me niet verbazen als daaronder een heel eng vies oerwoud zit
![]()
Zo van die tostislierten tussen die verotte mossel, met een walm waar zelfs een hyena voor wegrentquote:Op donderdag 28 september 2006 12:50 schreef Topmaat het volgende:
[..]
DOE IS NORMAAL, IK BEN AAN HET ETEN !!![]()
als iedereen zijn eigen rommel op zou ruimen dan zaten heel veel schoonmakers zonder werk jij asociale asociaal!quote:Op donderdag 28 september 2006 12:42 schreef Topmaat het volgende:
Je bent gewoon triest, ruim je eigen kamer op! SCHAVUIT !!!
niet echt mijn smaak maar dat zou de drempel om haar op zo'n manier te straffen een stuk verlagenquote:Op donderdag 28 september 2006 12:50 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ah zuur. Ik had nog gehoopt op een 17jarige moslima sletje wat moest schoonmaken om haar famillie te voorzien van levensonderhoud. Met lekker dikke billen enzo![]()
he gatsiequote:Op donderdag 28 september 2006 12:51 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zo van die tostislierten tussen die verotte mossel, met een walm waar zelfs een hyena voor wegrent![]()
Als zelfs schoonmaakmocro's over je alcoholgebruik beginnen, weet je écht dat je eens je leven goed en lang moet gaan overdenken.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:05 schreef Mustard_Man het volgende:
-wanneer ze mn bureau opruimt en prullenbak leegt dan maakt ze een vage opmerking over dat ik teveel drink, waar bemoei je je mee trut.
ga jij dan mijn prullenbak legen en mn boxershorts oprapen?quote:Op donderdag 28 september 2006 13:39 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Als ik jou was zou ik die 'schoonmaakmocro' verbieden om in mijn kamer schoon te maken.. Een beetje recht op privacy enzo!
Nee dat moet je zelf doen zwerverquote:Op donderdag 28 september 2006 13:42 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ga jij dan mijn prullenbak legen en mn boxershorts oprapen?
Kijk maar in zijn fotoboek, zegt genoeg.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:45 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Nee dat moet je zelf doen zwerver
quote:Op donderdag 28 september 2006 13:45 schreef Kleine_Jelle het volgende:
[..]
Nee dat moet je zelf doen zwerver
niks mis met mijn uiterst interessante fotoboek.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:48 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Kijk maar in zijn fotoboek, zegt genoeg.![]()
quote:Islam en schaamhaar
Elke moslim vrouw heeft volgens haar geloof de verplichting haar lichaam rein te houden. Onderdeel van deze reinheid is het verwijderen van oksel- en schaamhaar.
Scheren zou minimaal eens in de 40 dagen moeten gebeuren.
Het okselhaar zou 'geplukt' uitgetrokken moeten worden terwijl het schaamhaar ook geschoren mag worden.
Voor het scheren zelf bestaan duidelijke voorschriften.
dan vraag ik mij af waar die gore zuurstank vandaan komtquote:
Dat is juist geil man die zure lucht.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:56 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
dan vraag ik mij af waar die gore zuurstank vandaan komt![]()
Zuipschuit met je burka en je pooierhoed.quote:Op donderdag 28 september 2006 13:54 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
niks mis met mijn uiterst interessante fotoboek.![]()
mwhah, ik snap je punt, maar alhoewel TS het nogal grof naar buiten brengt heeft hij een puntquote:Op donderdag 28 september 2006 14:01 schreef SHE het volgende:
Ik heb geen flauw idee waarom ik nog op zulke OP's reageer, maar ik kan het niet laten.
Ik vind de manier waarop je over deze vrouw, die notabene achter jouw harige witte reet opruimt, behoorlijk sneu. Jij verdient helemaal geen schoonmaakster, maar een grote afrikaanse vrouw die je met de vlakke hand op je smoel klapt.
Eikel
ze moet blij zijn dat ze werk heeft en ik aardig genoeg ben om de namen van schoonmaakmiddelen voor te lezen wanneer dit nodig is. verder is het leuk en aardig dat ze mn zooi opruimt maar dat is nog geen reden om te stinken en de snoeren te slopen. ook ben ik niet gedient van bijdehante opmerkingen over mijn drinkgedrag.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:01 schreef SHE het volgende:
Ik heb geen flauw idee waarom ik nog op zulke OP's reageer, maar ik kan het niet laten.
Ik vind de manier waarop je over deze vrouw, die notabene achter jouw harige witte reet opruimt, behoorlijk sneu.
daar kick ik wel een beetje opquote:Jij verdient helemaal geen schoonmaakster, maar een grote afrikaanse vrouw die je met de vlakke hand op je smoel klapt.
kloptquote:Eikel
Van wat?, de tv of andere apparaten waar ze haar eigen niet bezig mee hoeft te houden?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:05 schreef Mustard_Man het volgende:
wij hebben echt een irritant schoonmaakwijf:
-als ze aan het stofzuigen is trekt ze allemaal snoertjes met geweld eruit
quote:
-als ze mn bureau schoonmaakt legt ze het toetsenbord, de muis en de boxen op hun kop terug (wtf?)
Dan moest je maar een andere vrouw in dienst nemen.quote:-ze spreekt turks met af en toe een nederlands tintje en snapt dan niet dat ik haar niet kan verstaan
Mischien een grapje?quote:-wanneer ze mn bureau opruimt en prullenbak leegt dan maakt ze een vage opmerking over dat ik teveel drink, waar bemoei je je mee trut.
Is dat belangrijk?quote:-ze kan niet lezen
Dat is wel vervelend, mischien een keertje wat Deo proberen.quote:
-er hangt zo'n gore zure geur om haar heen
Ze raapt het toch op, wat zeur je nou?quote:-ze zucht heel diep wanneer er vuile boxershorts en sokken op de grond liggen, niet klagen maar oprapen slet.
Mischien vraag jij ook onmogelijke dingen.quote:-ik heb vele dingen al miljard keer uitgelegd maar ze luisterd voor geen kanker.
quote:dus ik dacht, misschien als ik hier een topic open dan gaat het probleem weg.
Kijkquote:Op donderdag 28 september 2006 14:01 schreef SHE het volgende:
Ik vind de manier waarop je over deze vrouw, die notabene achter jouw harige witte reet opruimt, behoorlijk sneu. Jij verdient helemaal geen schoonmaakster, maar een grote afrikaanse vrouw die je met de vlakke hand op je smoel klapt.
Eikel
waarom zou dit in godsnaam verzonnen zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 15:07 schreef echt_gaar het volgende:
verzonnen kuttopic...het enigste wat zuur rook waren die azijnzue boxers van je die al weken op een hoop in je kamer liggen vuile flikker....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |