Kan je vriend 'm niet verder af maken kwa installatie dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:16 schreef ymme het volgende:
Volgens mij is het me gelukt![]()
Oh damn, en ik ben helemaal geen laptop waard. Iemand die hem over wilt kopen, die wel een laptop waard is![]()
De kabel is een "Mickey Mouse snoer", en die hebben ze niet in de meeste winkels... Ik heb er wel eentje voor je liggen (nieuw, 3 meter) in Leiden, voor 5 euro mag je hem komen halen (verzenden kost meer namelijk). Utrecht kan ook.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:53 schreef Netsplitter het volgende:
De kabel van die adapter kan je waarschijnlijk voor een appel en een ei kopen in een compuzaak...
Ahhhhhhhhhhhhhh iets met van de vrachtwagenquote:Op donderdag 28 september 2006 12:34 schreef ymme het volgende:
Mijn vriend is vrachtwagenchauffeur. Dus hoe en wat weet ik ook niet.
Ik kan hem vandaag opsturen, of je moet hem willen halen ergens bij Hoofddorp.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:29 schreef ymme het volgende:
Ja graag. Heb hem snel nodig, maar geen mogelijkheid om naar de stad te gaan.
Het is er een met z'n 3 pits uitgang ofzoZie foto
Nu is ie bezig met installatie voltooien, is de batterij bijna leeg.
Kun je deze vandaag nog opsturen Dennis121?
heb jouw al een mail gedaan, is ie binnen gekomen. Mijn hotmail wil nog wel eens moeilijk doenquote:Op donderdag 28 september 2006 12:48 schreef ymme het volgende:
Dennis121 wil je me mailen. op sjemmie_degekste@hotmail.com
Ja, terug gemailtquote:Op donderdag 28 september 2006 12:53 schreef ymme het volgende:
[..]
heb jouw al een mail gedaan, is ie binnen gekomen. Mijn hotmail wil nog wel eens moeilijk doen![]()
Ja volgens mij wel. Mijn vriend had ergens geladen ofzo.. Ik weet het ook niet precies. Was d'r niet bij.quote:
Het wordt steeds duidelijkerquote:Op donderdag 28 september 2006 12:36 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhh iets met van de vrachtwagen![]()
dus.......................quote:Op donderdag 28 september 2006 18:19 schreef gday het volgende:
Ah ja, de bekende louche truckerzaakjes dus, want afaik levert IBM/Lenovo geen ThinkPads zonder besturingssysteem aan particulieren, maar correct me if I'm wrong.
En volgens mij worden die stekkers pas bij de adapter gedaan als bekend is in welk land ze verkocht gaan worden, aangezien de stopcontacten verschillen van land tot land?
Preciesquote:Op donderdag 28 september 2006 18:50 schreef ymme het volgende:
[..]
dus.......................
Ik heb een mooie laptop voor weinig geld..![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Helingquote:Op donderdag 28 september 2006 18:50 schreef ymme het volgende:
[..]
dus.......................
Ik heb een mooie laptop voor weinig geld..![]()
quote:Heling wordt in Nederland strenger bestraft dan diefstal
Joh, je bent geen studentquote:Op donderdag 28 september 2006 20:16 schreef ymme het volgende:
[..]
Je moet toch wat als arme student![]()
Daar ga ik ook vanuit ja.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:09 schreef Netsplitter het volgende:
Niet te hopen voor je dat je een keer de garantie nodig hebt...
Ik ga er van uit dat ze het serienr van die laptop in hun systeem hebben staan alszijnde niet legaal gekocht...
Nou van welke vrachtwagen is nog niet opgelost.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:16 schreef ymme het volgende:
[..]
Daar ga ik ook vanuit ja.
Ik ga d''r dus ook niet mee, naar een winkel. Maar ik ken gelukkig wat mensen uit de ICT, die mij altijd kunnen helpen.
He maar, kan dit topic ook op slot? Of doen ze daar hier niet aan.
Ik heb eigenlijk antwoord op mijn vragen. Alles is opgelost. Dus ja.
Bedankt mensen.
Ok nog één berichtje. Mijn vriend, is vrachtwagenchauffeur. Hij kwam bij een bedrijf om nieuwe laptop's af te leveren. Toen heeft hij gevraagt: 'hebben jullie nooit van die dingen over, voor een leuk prijsje'. En toen zei één chef 'ja' loop maar mee.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nou van welke vrachtwagen is nog niet opgelost.![]()
1 maar?quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:31 schreef ymme het volgende:
[..]
Ok nog één berichtje. Mijn vriend, is vrachtwagenchauffeur. Hij kwam bij een bedrijf om nieuwe laptop's af te leveren. Toen heeft hij gevraagt: 'hebben jullie nooit van die dingen over, voor een leuk prijsje'. En toen zei één chef 'ja' loop maar mee.
Klaar opgelost!
Kabel ontvangen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:31 schreef ymme het volgende:
[..]
Ok nog één berichtje. Mijn vriend, is vrachtwagenchauffeur. Hij kwam bij een bedrijf om nieuwe laptop's af te leveren. Toen heeft hij gevraagt: 'hebben jullie nooit van die dingen over, voor een leuk prijsje'. En toen zei één chef 'ja' loop maar mee.
Klaar opgelost!
quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:33 schreef ymme het volgende:
Nee nog niet. Heb er nu één van de buurman kunnen lenen, maar deze moet morgen terug. dus ik hoop dat ik het morgen binnen krijg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |