Kan je vriend 'm niet verder af maken kwa installatie dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 12:16 schreef ymme het volgende:
Volgens mij is het me gelukt![]()
Oh damn, en ik ben helemaal geen laptop waard. Iemand die hem over wilt kopen, die wel een laptop waard is![]()
De kabel is een "Mickey Mouse snoer", en die hebben ze niet in de meeste winkels... Ik heb er wel eentje voor je liggen (nieuw, 3 meter) in Leiden, voor 5 euro mag je hem komen halen (verzenden kost meer namelijk). Utrecht kan ook.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:53 schreef Netsplitter het volgende:
De kabel van die adapter kan je waarschijnlijk voor een appel en een ei kopen in een compuzaak...
Ahhhhhhhhhhhhhh iets met van de vrachtwagenquote:Op donderdag 28 september 2006 12:34 schreef ymme het volgende:
Mijn vriend is vrachtwagenchauffeur. Dus hoe en wat weet ik ook niet.
Ik kan hem vandaag opsturen, of je moet hem willen halen ergens bij Hoofddorp.quote:Op donderdag 28 september 2006 12:29 schreef ymme het volgende:
Ja graag. Heb hem snel nodig, maar geen mogelijkheid om naar de stad te gaan.
Het is er een met z'n 3 pits uitgang ofzoZie foto
Nu is ie bezig met installatie voltooien, is de batterij bijna leeg.
Kun je deze vandaag nog opsturen Dennis121?
heb jouw al een mail gedaan, is ie binnen gekomen. Mijn hotmail wil nog wel eens moeilijk doenquote:Op donderdag 28 september 2006 12:48 schreef ymme het volgende:
Dennis121 wil je me mailen. op sjemmie_degekste@hotmail.com
Ja, terug gemailtquote:Op donderdag 28 september 2006 12:53 schreef ymme het volgende:
[..]
heb jouw al een mail gedaan, is ie binnen gekomen. Mijn hotmail wil nog wel eens moeilijk doen![]()
Ja volgens mij wel. Mijn vriend had ergens geladen ofzo.. Ik weet het ook niet precies. Was d'r niet bij.quote:
Het wordt steeds duidelijkerquote:Op donderdag 28 september 2006 12:36 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhhh iets met van de vrachtwagen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |